abonnement Unibet Coolblue
pi_193307335
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat sneu.

Ik hoop dat al die kansloze tokkies die Mark Rutte over elke uitspraak zwartmaken, zelfs in deze crisis, nu eens na gaan denken. Hij doet nog steeds de persconferenties, probeert nog steeds het land door de crisis te loodsen, maar godweet hoe groot zijn verdriet is gezien hij zo close was. Respect voor Mark.
Dat. Veel respect voor hem. _O_

Wat een tijd om nu als premier je moeder te verliezen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193307509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is een workaholic. Dat is dus zijn manier om met het verlies om te gaan.
Niet echt een keuze, dus met respect valt het daarom wel mee.
Daarnaast: als je in staat bent om je emotioneel niet te hechten aan personen of mensen dan is de rouwverwerking sneller.
pi_193307547
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef stokj het volgende:

[..]

Daarnaast: als je in staat bent om je emotioneel niet te hechten aan personen of mensen dan is de rouwverwerking sneller.
Heb jij het nu effectief over Rutte? Want dat is nogal wat om over iemand te zegen die je niet irl kent.
pi_193307784
Mooie leeftijd!

Overigens goed om te lezen dat Rutte de laatste jaren als mantelzorger voor haar actief was. "Practice what you preach." ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193307963
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb jij het nu effectief over Rutte? Want dat is nogal wat om over iemand te zegen die je niet irl kent.
Beide. Maar ik moet het over het algemeen hebben. Ik zie het vaak voorkomen dat mensen helemaal kapot zijn als ze verlies lijden terwijl als je het vooraf kan verwerken het achteraf meevalt.

Ikzelf zou ook gewoon doorwerken. Ook vanwege mijn ambt maar ook omdat de wereld immers gewoon doorgaat.
pi_193307990
RIP. Sterkte voor de betrokkenen.
pi_193309451
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Mooie leeftijd!

Overigens goed om te lezen dat Rutte de laatste jaren als mantelzorger voor haar actief was. "Practice what you preach." ^O^
Ik heb echt enorm veel respect gekregen voor Rutte, fantastisch dat hij en zorg heeft verleent voor zijn moeder en dat hij daarbij ook nog eens het land door een crisis heen loost.
pi_193313604
Gecondoleerd en sterkte.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_193315472
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:10 schreef DrMabuse het volgende:
Om in deze moeilijke tijden en deze crisis een koers te kunnen / durven bepalen.

Zijn tomeloze inzet en enorme energie. Er altijd maar "moeten zijn" en overal op afgerekend worden.

Ik heb echt volop respect voor hem gekregen als mens.

En dan tegelijkertijd dit mee te moeten maken

Ik wens hem nu vooral rust.

Veel rust.
Hij kan toch minder goed delegeren dan ik tot nu toe dacht.
pi_193322483
96 jaar oud worden, moet er niet aan denken. Dan heeft ze de Tweede Wereldoorlog zelfs nog meegemaakt.
ADHD-C
pi_193322600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef LazyDave het volgende:
96 jaar oud worden, moet er niet aan denken. Dan heeft ze de Tweede Wereldoorlog zelfs nog meegemaakt.
Als tiener inderdaad. En haar zus verloren in een Jappenkamp waarna ze dus de man van haar zus trouwde.

Rare shit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193322608
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:06 schreef Chivaz het volgende:
96 is een respectabele leeftijd. Goed van Rutte dat hij ondanks zijn verlies stevig is door gegaan met werken.
Ik sta totaal niet achter hem maar hier kan ik niets anders dan respect voor opbrengen.
Is vrij normaal toch. Ja oke sommige mensen moeten de hele uitvaart alleen regelen dus dan is een dag of 2 vrij wel handig.
pi_193338076
anonieme razernist
pi_193338103
En zijn populariteit in Italië stijgt, althans, bij een columnist:

'Merkel e Rutte hanno la stoffa della leadership.'

https://translate.google.(...)a-1b088225c4d4.shtml
anonieme razernist
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:30:23 #65
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_193338144
quote:
quote:
Een andere reageerder ('Mooi. Nu Mark zelf nog. Opgetyft') blijkt 'een jongen met een gebruiksaanwijzing'. We laten het erbij zitten, deze Rik woont onder begeleiding, vertelt zijn vader.
Wat een figuren die zo reageren. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_193338213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef monkyyy het volgende:

[..]


[..]

Wat een figuren die zo reageren. :')
Ja, maar er genoeg zonder gebruiksaanwijzing.
anonieme razernist
pi_193368876
In Engeland vinden ze het bijzonder en bewonderenswaardig dat onze premier alle coronaregels naleefde terwijl hij makkelijk ongemerkt zijn stervende moeder had kunnen bezoeken. Daar zijn vele hoge politici en bekende mensen betrapt terwijl ze coronaregels overtreden voor simpele pleziertjes.
https://www.theguardian.c(...)ovid-19-restrictions
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2020 @ 22:14:20 #68
88815 The_Emotion
98.3
pi_193375954
Mooie leeftijd om te gaan, niet iedereen haalt dat.
Maar een moeder verliezen is sws pijnlijk, of ze 64 of 94 is.
Rutte gaat wel door omdat zijn werkdruk wat hoger ligt dan persoonlijk leed.
Dat moet je ook maar kunnen, zeker als je je eigen moeder niet kan bezoeken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')