Dat doet hij bij mij ook als ik de bovenste optie kies. Zit nog op W7 dus geen directX 12.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand bekend met dit probleem
F1 2019 wil de game opstarten
[ afbeelding ] klik op Spelen
Vervolg selecteer ik hier de bovenste optie (de onderste ook al geprobeerd maar zonder resultaat)
[ afbeelding ]
en klik ik weer op spelen
[ afbeelding ]
Game wordt uitgevoerd (zo lijkt het)
[ afbeelding ]
Na paar seconde beeindigd hij het uitvoeren en springt hij terug op
[ afbeelding ]
Ik heb al geprobeerd om spel buiten Steam te starten.
Maar ook dan geen reactie.
probleem nog steeds aanwezig. helaas. Als ik inlog via account via mijn vriendin werkt het welquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ja tot gisteren probleem gespeeld. Heb gisteren oude mappen op C: schijf opgeruimd en steam opnieuw geïnstalleerd. Dus lijkt dat daar issue te zitten. Maar Windows opnieuw installeren heeft niet geholpen.
NASCAR Heat 4. Kan ik zonder problemen herinstalleren
PlaySeat Challenge als voorbeeld?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
mijn broer moet nog een racestuurtje alleen is er te weinig ruimte voor een racestoeltje.
ik denk nu aan een bevestiging van het stuur aan een woonkamerstoel.
zelf ben ik niet goed in doehetzelf knutselprojecten. toch denk ik dat vier stevige hardplastic buizenklemmen aan de armleuningen en een plankje dat dit het moet zijn. liefste klemmen met een handgreep waarmee je het plankje makkelijk kunt loshalen.
iemand die al zoiets gezien heeft? een racestoel vastgezet aan de armleuningen van een woonkamerstoel.
Top!quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
heb het lek grotendeels boven met mijn sim games.
Blijkt dat als ik op PC inlog via mijn vriendin probleemloos kan spelen.
Binnenkort eens Windows helemaal opnieuw installeren, en mappen goed zetten, dan zou alles correct moeten werken.
Nu kijken of er tzt weer een actie komt voor ACC, dan kan ik testen of daar ook probleem mee verholpen is.
https://esportsinsider.com/2020/07/ferrari-hublot-esports-series/quote:Ferrari unveils esports series in partnership with Hublot
Italian sports car manufacturer Ferrari has launched a simulation racing series where racers will have the opportunity to represent the Ferrari Driver Academy Hublot Esports team.
Swiss watch manufacturer Hublot, sponsor of Ferrari, has been named title sponsor for the championship alongside gaming peripherals manufacturer Thrustmaster, which has been confirmed as its technical partner.
The Ferrari Hublot Esports Series will comprise of two championships – the amateur series will play host to budding sim racers to qualify for the pro series, while the pro series will feature sim racers selected by the manufacturer. The top 12 drivers from each championship will advance to the finals, which are tentatively scheduled to take place in November.
Nicola Boari, Chief Brand Diversification Officer at Ferrari, spoke on the announcement in a press conference: “The launch of the Ferrari Hublot Esports Series is a natural progression for Ferrari after our debut in the F1 Esports Series. This series is aimed at a young audience and is the perfect opportunity for aspiring players to get their break in esports and sim racing.”
Entries for the amateur championship open on August 7th, exclusively for European citizens over the age of 18, with the opening round taking place at the beginning of September. The series is to open to other regions in 2020, along with a range of different racing games and platforms.
This venture is Ferrari’s second foray into esports. The manufacturer was the final Formula One team to enter the F1 Esports Series in 2019. Italian representative David Tonizza was crowned champion for the Scuderia in his debut season.
Esports Insider says: Ferrari looks to capitalise on the recent sim racing boom to cultivate new talent to its esports team. Having been tentative in entering the space, esports could be the perfect market for Ferrari to expand its audience.
Koekoekquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:19 schreef Sjemmert het volgende:
Zou wel grappig zijn als iemand a la Ferrari er wat PK's bij cheat en zo die wedstrijd wint
Goed gezien, idd een micro atx nu. En ja het past allemaal nog net in die kast, ook met de hoogte van die CPU koeler was het even spannend of het wel zou passenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een joekel die RTX 2070. Nette upgrade, Wel naar Micro ATX gegaan zie ik?
Heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Goed gezien, idd een micro atx nu. En ja het past allemaal nog net in die kast, ook met de hoogte van die CPU koeler was het even spannend of het wel zou passen
Gelukkig nog twee weken binnen het aflopen van de garantiequote:Kut. Gaat lekker hier vandaag. Net een potje geF1't, was gelukkig weer heerlijk 60 fpswat is dat lekker.
Maar helaas was de pret van korte duur, namelijk: voor de derde keer de mounting screw gesloopt van mijn Thrustmaster T150. Stuurtje zat niet helemaal tegen m'n bureau aan dus ik demonteerde hem even, schoof hem aan, en monteerde hem weer en poem. Maakte helemaal geen verkeerde beweging voor zover ik wist (de vorige twee keer misschien wel) maar ik denk dat nu het plastic het gewoon begaf.
Zo zag het er die vorige twee keren uit en nu ook weer
Luitjes van Thrustmaster verkopen ook gewoon wel een steviger systeem, maar dan weer niet enkel die schroef helaas.
Ding heeft het wel bijna anderhalf jaar volgehouden dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |