Yo maatjequote:
Zijn welkomquote:Op maandag 25 mei 2020 00:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk komen er meer posten hier
Precies .... gezelligheid alomquote:
kan dev vast wel doen toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die punten tool kan maken is ook welkom.
Dat is dan twee euroquote:
Proost !quote:
Dev zag ik ooit wel als me maatje maar die is erg veranderdquote:Op maandag 25 mei 2020 00:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan dev vast wel doen toch?
Dev is een beste vent.. denk dat hij ook niets kan doen aan die veranderingen. je kan moeilijk zeggen tegen mensen je mag hier niet komen posten ectquote:Op maandag 25 mei 2020 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dev zag ik ooit wel als me maatje maar die is erg veranderd
Klopt maar hij laat ze oren teveel hangenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dev is een beste vent.. denk dat hij ook niets kan doen aan die veranderingen. je kan moeilijk zeggen tegen mensen je mag hier niet komen posten ect
Nou nee hij is geen mod geen fa geen adminquote:Op maandag 25 mei 2020 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar hij laat ze oren teveel hangen
Die nieuwe mods snappen dts niet ze hadden haags dts mod moeten maken.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dev is een beste vent.. denk dat hij ook niets kan doen aan die veranderingen. je kan moeilijk zeggen tegen mensen je mag hier niet komen posten ect
Is toch zonde maat?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben uit mijn huis gejaagd dit is nu mijn vluchtoord.
ik neem graag de 2e.. want die zijn vaak gratisquote:
Hey amigo ben je jarigquote:
vooruit danquote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik neem graag de 2e.. want die zijn vaak gratis
Moet toch watquote:
Hey vriendquote:
Of Terug komen? maatquote:
Niet zolang er enge wijven zitten die pas net een paar weken posten er doen alsof ze er de baas zijnquote:
Klopt helemaalquote:
Zonde zeer zonde vind jou een enorme aanwinst daarquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zolang er enge wijven zitten die pas net een paar weken posten er doen alsof ze er de baas zijn
Ik was ooit de koning maar zo gaat datquote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zonde zeer zonde vind jou een enorme aanwinst daar
Misschien klinkt het gek maar laat je niet zomaar van je troon stoten maatquote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was ooit de koning maar zo gaat dat
Dat kan toch weer in juni doet haags weer meequote:Op maandag 25 mei 2020 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is al lang gebeurd ik was de enige die het haags moeilijk kon maken mooie tijden waren dat hele weekend door gaan mooie epische strijd was dat.
Hier ga jij niet alles naar je hand zetten terwijl je er net post hahaquote:Op maandag 25 mei 2020 00:36 schreef Jippie68 het volgende:
He wat een gezellig topic en geen punten stress
Zou wel leuk zijn mensen die weggejaagd zijn uit dts door de utopia/40+ kliek ontvang ik met open armen.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk wordt het hier ook drukker
dan kunnen we toch gaan @quote:Op maandag 25 mei 2020 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn mensen die weggejaagd zijn uit dts door de utopia/40+ kliek ontvang ik met open armen.
Ik zet nergens iets naar mijn hand.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ga jij niet alles naar je hand zetten terwijl je er net post haha
quote:
Na 2 dagen begon je al je noob vriendjes en vriendinnetjes toe te voegen in de op.quote:
@Grrrrrrrrquote:
Ik zou het ook niet gepikt hebbenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na 2 dagen begon je al je noob vriendjes en vriendinnetjes toe te voegen in de op.
Kan je mooi punten pakkenquote:
quote:
Als @devzero hier ook even tool voor maakt kunnen we mooi spelen zo als het hoort te zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
punten ach ja boeit me nog weinig vind het zo niet meer leuk om spel te spelen
Begrijp ik die utopia 40+ kliek helpt elkaar tegen de rest. Vroeger speelde iedereen individueel spijtig dat je dat niet hebt meegemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Het Fanatieke is voor mij al dagen af zeg maar
Klopt ben er pas twee weken....quote:Op maandag 25 mei 2020 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Begrijp ik die utopia 40+ kliek helpt elkaar tegen de rest. Vroeger speelde iedereen individueel spijtig dat je dat niet hebt meegemaakt.
Had dat mario ook gegund had hij veel beter in gepast.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt ben er pas twee weken....
Wie was je eerder danquote:Op maandag 25 mei 2020 00:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik had even een time out van Fok genomen
Mario is een leuke userquote:Op maandag 25 mei 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had dat mario ook gegund had hij veel beter in gepast.
Zelfde naamquote:
Kloptquote:
Mooie naam wel doet me denken aan de voetballerquote:
Klopt is familiequote:Op maandag 25 mei 2020 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie naam wel doet me denken aan de voetballer
Echt ? Fix me handtekeningquote:
Als ik hem zie zekerquote:
Jij ook straks kerel zie je snel weerquote:
Bedanktquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij ook straks kerel zie je snel weer
Lol trusten maat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |