Hey amigo ben je jarigquote:
vooruit danquote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik neem graag de 2e.. want die zijn vaak gratis
Moet toch watquote:
Hey vriendquote:
Of Terug komen? maatquote:
Niet zolang er enge wijven zitten die pas net een paar weken posten er doen alsof ze er de baas zijnquote:
Klopt helemaalquote:
Zonde zeer zonde vind jou een enorme aanwinst daarquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zolang er enge wijven zitten die pas net een paar weken posten er doen alsof ze er de baas zijn
Ik was ooit de koning maar zo gaat datquote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zonde zeer zonde vind jou een enorme aanwinst daar
Misschien klinkt het gek maar laat je niet zomaar van je troon stoten maatquote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was ooit de koning maar zo gaat dat
Dat kan toch weer in juni doet haags weer meequote:Op maandag 25 mei 2020 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is al lang gebeurd ik was de enige die het haags moeilijk kon maken mooie tijden waren dat hele weekend door gaan mooie epische strijd was dat.
Hier ga jij niet alles naar je hand zetten terwijl je er net post hahaquote:Op maandag 25 mei 2020 00:36 schreef Jippie68 het volgende:
He wat een gezellig topic en geen punten stress
Zou wel leuk zijn mensen die weggejaagd zijn uit dts door de utopia/40+ kliek ontvang ik met open armen.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk wordt het hier ook drukker
dan kunnen we toch gaan @quote:Op maandag 25 mei 2020 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn mensen die weggejaagd zijn uit dts door de utopia/40+ kliek ontvang ik met open armen.
Ik zet nergens iets naar mijn hand.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ga jij niet alles naar je hand zetten terwijl je er net post haha
quote:
Na 2 dagen begon je al je noob vriendjes en vriendinnetjes toe te voegen in de op.quote:
@Grrrrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |