Nee hoeft nog niet. Er is wel stukje afgesloten bij de chauffeurquote:
Nope rechtszaak is uitgesteld ivm Corona. Had 6 mei moeten zijnquote:
Lolquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef RickoKun het volgende:
Moet je niet al lang weer op je kamer zitten van je begeleider?
Draadloze muis en afstand bediening hahahaquote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
gaan er nog aaa batterijen in jouw telefoon?
Toch een elektrische gitaar?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Lol ik ga het denk niet eens redden meer. Moet nog ff zooi aaa batterijtjes hebben
Ehm .... kree gaat alleen voor AA-batterijen .... toch? @kree?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
gaan er nog aaa batterijen in jouw telefoon?
Je kan toch trein of bus pakken?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef kree het volgende:
Gvd ok gestrand op den gaag cs nu lol omg
Ga bier halen bij de ah to go maar en dan zien hoe ik terug kom gvd zeg
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zoquote:
Nou ov9292 zegt me dat er tot 23:29 bussen rijden naar Katwijk vanaf Leiden centraal. Perron F moet je hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zo
Haha gelukkig zal niet de eerste keer zijn dat ik taxi moest bellenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ov9292 zegt me dat er tot 23:29 bussen rijden naar Katwijk vanaf Leiden centraal.
Ja is toch niet nodig als je voor half 12 op Leiden centraal bent. Loop naar perron F bij de bushaltes van Leiden centraal en wacht tot de bus gaat. Buslijnen 31 en 38 moet je hebben, één van de twee want ze gaan beide naar Katwijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Haha gelukkig zal niet de eerste keer zijn dat ik taxi moest bellen
Weet het. Nou leuk ov avontuur weer omg zeg.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is toch niet nodig als je voor half 12 op Leiden centraal bent. Loop naar perron F bij de bushaltes van Leiden centraal en wacht tot de bus gaat.
37 gaat niet meer dacht ik (laatste bus vertrekt over 20 min). Wel jammer, want dan had ik even kunnen zwaaien vanuit mijn raam.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zo
Is allemaal dicht daar al weet ik. Maarhad hier in Den Haag al six-pack gehaald. Waar ikinmiddelsook aan begonnen ben.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een biertje kopen op Leiden CS voor ritje naar Katwijk
Lijn 31 moet ik hebben eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
37 gaat niet meer dacht ik (laatste bus vertrekt over 20 min). Wel jammer, want dan had ik even kunnen zwaaien vanuit mijn raam.
Toch niet lauw he...quote:Op zondag 24 mei 2020 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Is allemaal dicht daar al weet ik. Maarhad hier in Den Haag al six-pack gehaald. Waar ikinmiddelsook aan begonnen ben.
Yup net gemist 25min wachten nu Haha.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oh 30 en 31 gaan nog wel ff door. Moet lukken.
Moet wel lukken voordat die trein er is toch? Dan kun je thuis aan de sterke drank en blijf je een beetje op schema.quote:
Waarom stap je dan in de bus?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef kree het volgende:
Trein wacht op trein gvd. Lol staat ie voor het perron. Ik haat ov
Ik heb daar ook weleens gestaan .... nu komt het wel heel dichtbij ...quote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef kree het volgende:
Saai,
[url=https://imgrpost.com/image/ETjon][img]https://i.imgrpost.com/imgr/2020/05/24/image.md.jpg[/img
Hoeveel biertjes heb je nog over?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:30 schreef kree het volgende:
Ok thuis eindelijk lol en wilde alleen ff batterijtjes halen eigenlijk. Hahaha noua ag weer sport van read ov trip weer eens gehehehe
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef kree het volgende:
Nog 4 halve liters en batterijtjes is niet meer gelukt want winkel al dicht in leiden.
Maar ben weer veilig thuis hoor. Morgen maar ff die batterijtjes halen dan.
Je hebt je prioriteiten op orde!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef kree het volgende:
Nog 4 halve liters en batterijtjes is niet meer gelukt want winkel al dicht in leiden.
Maar ben weer veilig thuis hoor. Morgen maar ff die batterijtjes halen dan.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:31 schreef Sheffield het volgende:
Topics met bier en Kree die in een bus stapt lopen meestal niet goed af
Deze keer toch wel schijnbaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:30 schreef kree het volgende:
Ok thuis eindelijk lol en wilde alleen ff batterijtjes halen eigenlijk. Hahaha noua ag weer sport van read ov trip weer eens gehehehe
Story of my life he. Hahaha naja goed zo dramatisch was het niet. Wel leuk ov tripje weerquote:
Wel echt typisch iets voor jou, dit soort van freak incidentquote:Op maandag 25 mei 2020 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
Story of my life he. Hahaha naja goed zo dramatisch was het niet. Wel leuk ov tripje weer
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:08 schreef WcPot het volgende:
@:StephanL wat zal je bus lekker fris ruiken. Ik zou het afzetlintje nog wat verder naar achteren hangen
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:08 schreef WcPot het volgende:
@:StephanL wat zal je bus lekker fris ruiken. Ik zou het afzetlintje nog wat verder naar achteren hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijn 90 in Noorwegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Gelukkig hebben wij die lijn nietquote:Op maandag 25 mei 2020 08:08 schreef WcPot het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2020 13:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijn 90 in Noorwegen
En de eindbestemmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2020 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En de eindbestemmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Nou al met al was het een leuk heen en weer tripje via Den Haag cs. Totaal fucking zinloos dus. Maargoed. Lolquote:
Wel typisch iets voor jou, dit soort van freak incidentquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou al met al was het een leuk heen en weer tripje via Den Haag cs. Totaal fucking zinloos dus. Maargoed. Lol
Hahaha had toch niks beters te doen. Boeiend ook die duurde weer ff 4 uur totaal zowat. Hahaha
Had je een ban?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:56 schreef kree het volgende:
Ok nu ik weer mag posten na paar dagen maar de update dan...
Uiteindelijk heb ik de batterijtjes gister maar gehaald hier in de supermarkt. Voor de rest was het zondag vooral een rond tripje zonder nut. Gvd zeg
Nou wilde het zelf niet eens zo zeggen. Maar idd ik trek dit soort dingen aan ofzo. Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wel typisch iets voor jou, dit soort van freak incident
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wilde het zelf niet eens zo zeggen. Maar idd ik trek dit soort dingen aan ofzo. Hahaha
Eigenlijk is het gewoon best bizar wel. Echt alsof alles maar tegen mij is en heb ik het niet over fok ofzo maar gewoon in het leven. Ha wtf zeg het kost me (en dit meen ik serieus btw). Best wel veel moeite om dan nog positief te kunnen blijven ofzo.quote:
Doe maar DM geen zin in nog meer gezeur nl bans bespreken we niet openbaarquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wel typisch iets voor jou, dit soort van freak incident
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:34 schreef kree het volgende:
Echt het is weer typisch wat voor mij dit soort van freak incident enzo-.
Ik omschrijf het liever als een soort van freak incidentquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:44 schreef kree het volgende:
Tja hahaha wat moet ik erover zeggen. Soort ov rondreisde dan maar denk. Lol
Owh euhhg. Dan weet ik niet hoever ik moet gaan met freak incident. Maar deze valt op 1 in de schaal; tot 10. Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik omschrijf het liever als een soort van freak incident
Nou in Den Haag is het gewoon saai of weet niet waar ik moet zijn ook. Geef me dan maar leiden of utrecht ofzo....quote:
Kom je niet in de buurt van het strand, dat was dacht ik met de bus van leiden naar den haag of zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou in Den Haag is het gewoon saai of weet niet waar ik moet zijn ook. Geef me dan maar leiden of utrecht ofzo....
Enige van denkbaar is
Het strand is like 4 min lopen ouwe voor mij. Lol al35 jaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom je niet in de buurt van het strand, dat was dacht ik met de bus van leiden naar den haag of zo.
Kan je wel lekker in de zee zwemmenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
Het strand is like 4 min lopen ouwe voor mij. Lol al35 jaar.. Dus ok dat is ook weer niet zo onwijs boeiend voor mij natuurlijk
Dat klopt ja? En is fijn hoor of het na 20 jaar mph steeds leuk is........ tja................?quote:
Tja..............quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dat klopt ja? En is fijn hoor of het na 20 jaar mph steeds leuk is........ tja................?
Ik heb er niet exact een mening over...?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dat klopt ja? En is fijn hoor of het na 20 jaar mph steeds leuk is........ tja................?
Nou als je het over dat uitje hebt met Efteling en gengezelllig dan is het aardig overdreven we;l. Maargoed. Ok wat voor drama had jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:16 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik heb er niet exact een mening over...?
Wat betekent gengezelllig ?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als je het over dat uitje hebt met Efteling en gengezelllig dan is het aardig overdreven we;l. Maargoed. Ok wat voor drama had jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |