Nee hoeft nog niet. Er is wel stukje afgesloten bij de chauffeurquote:
Nope rechtszaak is uitgesteld ivm Corona. Had 6 mei moeten zijnquote:
Lolquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef RickoKun het volgende:
Moet je niet al lang weer op je kamer zitten van je begeleider?
Draadloze muis en afstand bediening hahahaquote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
gaan er nog aaa batterijen in jouw telefoon?
Toch een elektrische gitaar?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Lol ik ga het denk niet eens redden meer. Moet nog ff zooi aaa batterijtjes hebben
Ehm .... kree gaat alleen voor AA-batterijen .... toch? @kree?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
gaan er nog aaa batterijen in jouw telefoon?
Je kan toch trein of bus pakken?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef kree het volgende:
Gvd ok gestrand op den gaag cs nu lol omg
Ga bier halen bij de ah to go maar en dan zien hoe ik terug kom gvd zeg
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zoquote:
Nou ov9292 zegt me dat er tot 23:29 bussen rijden naar Katwijk vanaf Leiden centraal. Perron F moet je hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zo
Haha gelukkig zal niet de eerste keer zijn dat ik taxi moest bellenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ov9292 zegt me dat er tot 23:29 bussen rijden naar Katwijk vanaf Leiden centraal.
Ja is toch niet nodig als je voor half 12 op Leiden centraal bent. Loop naar perron F bij de bushaltes van Leiden centraal en wacht tot de bus gaat. Buslijnen 31 en 38 moet je hebben, één van de twee want ze gaan beide naar Katwijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Haha gelukkig zal niet de eerste keer zijn dat ik taxi moest bellen
Weet het. Nou leuk ov avontuur weer omg zeg.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is toch niet nodig als je voor half 12 op Leiden centraal bent. Loop naar perron F bij de bushaltes van Leiden centraal en wacht tot de bus gaat.
37 gaat niet meer dacht ik (laatste bus vertrekt over 20 min). Wel jammer, want dan had ik even kunnen zwaaien vanuit mijn raam.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had ook gekunt. Maar zit al in de trein nu. Gaat over 5 min weg en dan is hetmaar te bidden dat er nog bus van Leiden naar Katwijk gaat zo
Is allemaal dicht daar al weet ik. Maarhad hier in Den Haag al six-pack gehaald. Waar ikinmiddelsook aan begonnen ben.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een biertje kopen op Leiden CS voor ritje naar Katwijk
Lijn 31 moet ik hebben eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
37 gaat niet meer dacht ik (laatste bus vertrekt over 20 min). Wel jammer, want dan had ik even kunnen zwaaien vanuit mijn raam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |