Hey aKboR, ging het niet helemaal goed?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:11 schreef aKboR het volgende:
zo dat weet ik dan ook (al)weer..![]()
Tijdens het happen in een boterham met gestampte muisjes niet in- of uitademen.
nee niet echtquote:Op zondag 24 mei 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aKboR, ging het niet helemaal goed?
quote:Op zondag 24 mei 2020 17:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is on line Pictionary: 1 iemand tekent en de anderen mogen vervolgens raden wat er wordt gekeken.
En zo wordt er gewisseld en komt iedereen uiteindelijk aan de beurt.
De laatste tijd spelen we wel ‘s nachts, maar een ander tijdstip kan natuurlijk ook als daar animo voor is.
Wat kan je je dan ff kudt voelen hequote:
Nee valt wel mee.quote:
bij de eerste vlogen de spetters in het rondquote:Op zondag 24 mei 2020 17:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij gebruikt netjes een servet, hoezo.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2020 17:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:tonja heeft al een paar keer meegedaan en we konden haar tekenkunsten waarderen inderdaad.
Durf je dan ook mee te babbelen op Discord?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik heb een berichtje geplaatst de andere link opgeslagen ik zie het wel of ik aanwezig kan zijn.
WAT HONT IS MOET HONT BLIJVEN!!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
bij de eerste vlogen de spetters in het rond
Viel mee dus. Ik heb wel eens dat ik mij verslik en dan bijna stik en me longen uit mijn lijf hoest. Best wel engquote:Op zondag 24 mei 2020 17:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.
inademen verslikken wolk uitblazen tegelijk en ik moest lachen..
Gewoon dom.. want ik wist het wel hehehehe
Hey Tonjaquote:
Geen idee moet het eerst ff zien wat het is.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Durf je dan ook mee te babbelen op Discord?
We zullen vast binnenkort weer eens spelen.
Pas maar op voor je het weet zit je aan een riempjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |