abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:07:49 #176
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_199896323
quote:
17s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, hebben jullie ook dat je met jeukende ogen (en op echt erge dagen van die vastgeplakte ogen :') ) wakker wordt? Ik snap dat nooit, :@. Zonder problemen naar bed, maar dan wakker alsof ik net een half uur een wandeling door grasland heb gewandeld, :{.
Yep, dagelijks. De meeste last heb ik dan ook 's morgens na het opstaan en tegen de avond. Vandaag vallen de klachten overigens tot nu toe redelijk mee, wellicht dat toch de andere windrichting een verschil maakt.
Don't let my username fool you...
pi_199898189
Beetje vaseline rond de neus en ogen en nergens last meer van :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 17:14:03 #178
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_199898259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Beetje vaseline rond de neus en ogen en nergens last meer van :)
Helpt dat serieus? Dan ga ik maar eens vaseline kopen..

Dit apparaat is bij mij gisteren binnen gekomen. Maar damn dat vind ik een *** gevoel zeg :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_199898345
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Dit apparaat is bij mij gisteren binnen gekomen. Maar damn dat vind ik een *** gevoel zeg :')
Vorige week dinsdag (?) had ik na een wandeling naar de supermarkt en terug een niesaanval van jewelste. Kon ook m’n ogen niet meer openhouden. Vanaf die dag erna een dun laagje vaseline erop gesmeerd en het enige wat ik sindsdien heb is af en toe een keer niezen of een klein tinteltje in m’n neus.

Het zal per persoon wel verschillen, maar ik ga van 10/10 qua heftigheid naar 2/10.

Verder blijf ik wel gewoon mijn neusspray gebruiken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199899233
quote:

[..]

Neusspoelingen werken wel erg goed, maar ik geef dus de voorkeur aan nasofree.

Bij de rhinohorn gebruik je enkel zwaartekracht. Bij nasofree gebruik je een knijpfles, zodat je het water krachtig door je neus kan spuiten.

Maar welke je ook gebruikt, douchewater heeft de juiste temperatuur en is het meest comfortabel. En onder de douche maakt het ook niet uit waar je het spoelwater laat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:21:56 #181
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_199901352
Ik vind de Nasofree ook het fijnst, maar moet erbij zeggen dat ik de eerste keer altijd weer t gevoel heb dat ik verzuip in zee. ;(
Ik moet mezelf altijd even herinneren dat ik via m'n mond moet doorademen tijdens het spoelen. ;)
pi_199901720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:21 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik vind de Nasofree ook het fijnst, maar moet erbij zeggen dat ik de eerste keer altijd weer t gevoel heb dat ik verzuip in zee. ;(
Ik moet mezelf altijd even herinneren dat ik via m'n mond moet doorademen tijdens het spoelen. ;)
Zelf geef ik de aanzet voor een 'k', dan loopt het niet je keel in.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:54:24 #183
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_199901943
Tis bij mij altijd even n psychisch dingetje, maar ik kan de tip altijd proberen, thanks.
pi_199907502
Ik ben toch niet heel enthousiast over dat spoelen. Ik weet het niet zo goed, soms denk ik dat het wel werkt en soms denk ik dat het weinig doet, ik had vorige week ineens oorpijn na 3 dagen spoelen, of het daarmee te maken had weet ik niet. Maar sindsdien niet meer gedaan.
Laatst wel bij gebrek aan vaseline, labello in mn neus gesmeerd ;). Ideale maat ;).
Fake it till you make it...
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:54:11 #185
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_199907666
quote:

[..]

Herkenbaar, ik kon er niet aan wennen. Wat een ranzig gevoel met dat zoute water door je neus. Daarom was ik blij met die Medinose, die doet voor mij hetzelfde, mijn neus leegmaken, maar dan zonder dat zout water dat je ook nog in je keel voelt. Die triggert bij mij gewoon een flinke aanval waardoor het snot en alle bijbehorende zooi zo je neus uit spoelt. Maar blijkbaar doet het bij anderen helemaal niets.
pi_199942467
Zijn hier meer mensen die zich suf en moe voelen van hooikoorts tabletten?
In mijn geval gebruik ik reactine tabletten gekocht bij de etos
pi_199943152
Moe wel, maar dat kan een bijwerking zijn van dat soort middelen.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 13:44:39 #188
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_199943951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:43 schreef Nijna het volgende:
Moe wel, maar dat kan een bijwerking zijn van dat soort middelen.
En ook van hooikoorts zelf...
pi_199944167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 juni 2021 @ 17:06:24 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199946690
Ik had gisteren na een dramatische hooikoortsdag 's avonds ineens een wal/vocht onder mijn ene oog :( :'(. Daarna maar druppels in gedaan.
Vanochtend nog wat last gehad en nu is-ie gelukkig weg.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_200106881
Gisteravond heeft het toch best wat geregend en dan sta ik op en heb ik zóveel last van gesnotter en rode ogen. :? Dagen hiervoor minder last gehad. Weird :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_204202564
Seizoenskickje.
Gisteren nog nergens last van, vandaag is het niet te doen. _O- ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 maart 2022 @ 17:00:20 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204205447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:15 schreef tralalala het volgende:
Seizoenskickje.
Gisteren nog nergens last van, vandaag is het niet te doen. _O- ;(
:*

Ik heb (nog) geen last maar ben vandaag dan ook niet buiten geweest, :'). Weet je ook waar je het heftigst op reageert?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 24 maart 2022 @ 21:09:21 #194
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_204208882
Ik zit deze week met corona thuis, maar ik vraag me momenteel continu af of het nu hooikoorts of de corona is. Heb nu alleen nog klachten die ik ook wel aan hooikoorts zou toe kunnen schrijven.
pi_204209190
Ik ben dit jaar begonnen met Grazax. Soort immunotherapie maar dan met een tabletje ipv spuit.
Ben benieuwd of het iets doet.

Iemand hier ervaring mee?
pi_204212322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben dit jaar begonnen met Grazax. Soort immunotherapie maar dan met een tabletje ipv spuit.

Nee, wel benieuwd naar! Houd je ons op de hoogte?
pi_204456914
Hatsjoeeeee!!! :')

Hier een snot daar een snot overal een snot :')
  zondag 17 april 2022 @ 11:36:39 #198
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_204462199
Het is niet meer te harden :') Mijn eerste levocetrizine is binnen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_204467257
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Ja jaren geleden geprobeerd. Kreeg het er extreem benauwd van. Niveau naar adem happen alsof er een olifant op mijn borst zat. Dus dat heb ik maar kort geprobeerd.

De prikken hielpen heel goed. Maar ja dat mocht ook maar een paar jaar. Inmiddels neem ik niks en zit ik het uit. Pillen doen niks en de allergoloog zei dat ik niet weer een immunotherapie kon doen. Ze had het wel over een soort prednisonkuur. Maar dat zag ik niet zitten.
pi_204470317
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 18:32 schreef Mardy_Bum het volgende:

[..]
Ja jaren geleden geprobeerd. Kreeg het er extreem benauwd van. Niveau naar adem happen alsof er een olifant op mijn borst zat. Dus dat heb ik maar kort geprobeerd.

De prikken hielpen heel goed. Maar ja dat mocht ook maar een paar jaar. Inmiddels neem ik niks en zit ik het uit. Pillen doen niks en de allergoloog zei dat ik niet weer een immunotherapie kon doen. Ze had het wel over een soort prednisonkuur. Maar dat zag ik niet zitten.
Mijn man laat prednison spuiten, dat werkt bij hem een maand of 3. Ik blijf nog maar even bij mn oude vertrouwde... ik weet t niet, prednison klinkt zo heftig ofzo.
Ik slik trouw mijn desloratadine en ik heb de oogdruppels en neusspray ook weer in huis en ik zag dat de grassen beginnen te bloeien, dus ik denk dat ik de neusspray ook maar vast ga starten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')