Ik wilde in eerste instantie alleen zoenen, om te kijken hoe/wat maar blijkbaar hebben we ook seks gehad zegt hij. Het is al gebeurd en ik wil weten hoe het is.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
R&P / Date wil dagje weg en overnachten. Uit op seks?
Je wilde geen seks
Nu wil je wel seks
Ga toch heen
Laatste paar dagen hebben we veel afgesproken.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
R&P / Date wil dagje weg en overnachten. Uit op seks?
17 mei zeg je dat er een 3e date aan zit te komen, volgende week, en wilde je geen seks.
Nu heb je (24 mei) al 5 a 6 keer gedatet en wil je heel graag hem neuken...
Je hebt je dus helemaal de tering in gezopen dat je er helemaal niets meer van herinnert?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:31 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie alleen zoenen, om te kijken hoe/wat maar blijkbaar hebben we ook seks gehad zegt hij. Het is al gebeurd en ik wil weten hoe het is.
Je hoeft het niet te geloven, maar reageer dan niet gewoon.
We hadden samen 2 flessen champagne op. Gewoon gezellige avond, hij had ook gedronken maar weet alles nog zegt hij.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt je dus helemaal de tering in gezopen dat je er helemaal niets meer van herinnert?
Serieus?
Beloof hem dat je deze keer geen alcohol gaat drinken.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef pumpjess het volgende:
[..]
We hadden samen 2 flessen champagne op. Gewoon gezellige avond, hij had ook gedronken maar weet alles nog zegt hij.
Wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:36 schreef maily het volgende:
[..]
Beloof hem dat je deze keer geen alcohol gaat drinken.
Over een paar weken een "Zou ik over tijd zijn?"-topic .....quote:de volgende dag vertelde hij dat we ( voor de eerste keer) gezoend hebben en seks hebben gehad, maar hij was gestopt want had geen condoom. Ik baal hier echt van, omdat het de eerste keer was en ik me er niks van herinner.
Hij had geen condoom en is gestopt, dus nee.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Over een paar weken een "Zou ik over tijd zijn?"-topic .....
Hij kan ook niet tegen drank en heeft alles bij elkaar verzonnen om je een "tweede" keer het bed in te krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef pumpjess het volgende:
[..]
We hadden samen 2 flessen champagne op. Gewoon gezellige avond, hij had ook gedronken maar weet alles nog zegt hij.
Haha, zal best. Of het waar is, weet ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kan ook niet tegen drank en heeft alles bij elkaar verzonnen om je een "tweede" keer het bed in te krijgen.
Maar daar wist jij sowieso niks van ...... dus misschien ....quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij had geen condoom en is gestopt, dus nee.
wacht, jij bent toch degene die anderen de maat nam omdat ze op de eerste date wel seks hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:31 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie alleen zoenen, om te kijken hoe/wat maar blijkbaar hebben we ook seks gehad zegt hij. Het is al gebeurd en ik wil weten hoe het is.
Je hoeft het niet te geloven, maar reageer dan niet gewoon.
Dat moet je maar voor waar aannemen aangezien jij niks meer weet. Hij kan net zo goed jouw baarmoeder volgepumpt hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Het was geen 1e date. Maand contact en 5 of 6e date. En klem zuipen? Hij had een fles champagne gehaald en blijkbaar was het sterk. Kan me de avond wel herinneren maar het zoenen zelf en naar bed gaan niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
wacht, jij bent toch degene die anderen de maat nam omdat ze op de eerste date wel seks hebben
En nu zuip je je zelf klem op een date en omdat hij zegt dat jullie seks hebben gehad, maar jij te dronken was, wil je het gewoon even overdoen
![]()
![]()
Ik. Ben super slank dus snel tipsy en we hadden blijkbaar te snel gedronkenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Cronometer_ het volgende:
Wie wordt nou lam van 2 flessen alcohol?
Ach ..... LIF / Kan je overlijden aan overmatig alcoholgebruik ?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoi.
Ik heb 2 dates met een man gehad waarvan volgende week een 3e, dagje weg en hij wil die avond overnachten in een hotel. Denken jullie dat hij uit is op seks, want overnachten- zelfde bed slapen is grote kans op seks.
Dit is van vorige week zondag. Ik zou als ik jou was de topics beter op elkaar aan laten sluiten, want hier klopt geen drol meer van.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Foto's ookquote:Op zondag 24 mei 2020 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, die zorgde voor wat pit in haar topics. Dit is meer een slappe hap.
voor iemand die gestudeerd heeft een een geweldige baan kun je erg slecht begrijpend lezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Het was geen 1e date. Maand contact en 5 of 6e date. En klem zuipen? Hij had een fles champagne gehaald en blijkbaar was het sterk. Kan me de avond wel herinneren maar het zoenen zelf en naar bed gaan niet.
Nouquote:Op zondag 24 mei 2020 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat topic over haar vriend en drugsdeals was toch wel epic
Sinds ze met Montelly getrouwd is doet ze dat ook niet meer.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat topic over haar vriend en drugsdeals was toch wel epic
Dan heb je toch ook geen seks gehad!?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef pumpjess het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vals dilemma. Maar als je toch op die toer wilt gaan: beter gewoon seks hebben op de 3e date of willekeurige andere date wanneer jullie het beiden eigenlijk wel willen zodat direct duidelijk wordt of er een relatie in zit dan blijven aanmodderen en het relatie gaan noemen, seks hebben en daarna een punt achter de relatie zetten omdat een van de twee toch gevoelens tekort komt.
De OP is al terug hoor. En had hem ook nog achter de hand.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:50 schreef maily het volgende:
Waar is @:Seven om de OP te quoten als je haar nodig hebt ....
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Ik heb gemeld dat ik graag wil dat m’n topic gesloten word.
Ik wil ook graag dat TS spontaan intelligent gedrag gaat vertonen, maar dat zal ook niet gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Is dat hoe het gaat in je leven? Dat iedereen je voeten kust en "ja amen" zegt wanneer jij iets wil?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Zo werkt dat niet, he.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Eerder narcistisch gedrag aangezien ze graag over zichzelf post.quote:
Nou na 2 literflessen Wodka begin ik 'm wel lichtelijk te voelen hoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Cronometer_ het volgende:
Wie wordt nou lam van 2 flessen alcohol?
Enig, maar we blijven niet bezig met het sluiten van topics elke keer dat jij reacties krijgt die jou niet zinnen. Je kunt mailen naar forum@fok.nl als je het echt weg wil hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Geloof ik direct. Het was volgens mij ook een knappe meid om te zien, alleen zo gek als een deurquote:Op zondag 24 mei 2020 14:07 schreef Chia het volgende:
[..]
En die had ook van die whiteknights die echt dachten een kansje bij haar te hebben, omdat ze die ook in DM aan het lijntje hield.
Een slimme meid is zelf ook op een neuk partij voorbereid....quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef pumpjess het volgende:
[..]
er staat;quote:Op zondag 24 mei 2020 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom gaat iedereen ervan uit dat TS een vrouw is?
quote:
Vertel mij watquote:
Ik denk dat TS dezelfde user is als al die andere users met meerdere medeklinkers aan het einde. En man.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom gaat iedereen ervan uit dat TS een vrouw is?
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik. Ben super slank dus snel tipsy en we hadden blijkbaar te snel gedronken
Cool story sis.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:41 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,
Ik vroeg me af:
Ik ben een vrouw en drink nu al ruime tijd ( lees jaren) ongeveer een fles wijn per dag.
Hij wilde wraak want zij had hem al verteld dat hij niet goed genoeg was voor haar.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef 01100101 het volgende:
Troll of niet, ben ik nou de enige die het gedrag van deze man alarmerend vindt ? Seks hebben met iemand die zo laveloos is dat ze het zich niet meer kan herinneren en vervolgens alleen stoppen omdat je geen condoom bij je hebt. Lijkt me geen catch die de grenzen van de ander respecteert. Ik troost mezelf met de gedachte dat dit hoogstwaarschijnlijk een troll is, want zo dom ben je toch niet om je eigen veiligheid in het geding te brengen voor wat seks.
dat zij het niet meer weet wil niet zeggen dat ze niet meegedaan heeft natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef 01100101 het volgende:
Troll of niet, ben ik nou de enige die het gedrag van deze man alarmerend vindt ? Seks hebben met iemand die zo laveloos is dat ze het zich niet meer kan herinneren en vervolgens alleen stoppen omdat je geen condoom bij je hebt. Lijkt me geen catch die de grenzen van de ander respecteert. Ik troost mezelf met de gedachte dat dit hoogstwaarschijnlijk een troll is, want zo dom ben je toch niet om je eigen veiligheid in het geding te brengen voor wat seks.
Als je dat wil voorkomen (wat ik best snap), moet je er zelf ook voor zorgen dat je dus niet helemaal laveloos bent.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef 01100101 het volgende:
Pracht exemplaar zo te lezen. Misschien kan TS dan maar beter Fifty Shades blijven lezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wilde wraak want zij had hem al verteld dat hij niet goed genoeg was voor haar.
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
dat zij het niet meer weet wil niet zeggen dat ze niet meegedaan heeft natuurlijk
Omdat iemand zich kapot drinkt, geeft dat niet de nog redelijk nuchtere tegenpartij de vrijbrief om dan maar lekker te gaan rollenbollen. Iemand die zo van de wereld is kan nog niet eens fatsoenlijk meer op haar benen staan. Dat jullie dit gedrag van deze heer rechtvaardigen is tenenkrommend.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je dat wil voorkomen (wat ik best snap), moet je er zelf ook voor zorgen dat je dus niet helemaal laveloos bent.
Lijkt me sowieso handig om je enigszins in te houden bij iemand die je (nog) niet zo goed kent.
Waar rechtvaardig ik dat gedrag? Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef 01100101 het volgende:
[..]
[..]
Omdat iemand zich kapot drinkt, geeft dat niet de nog redelijke nuchere tegenpartij de vrijbrief om dan maar lekker te gaan rollenbollen. Iemand die zo van de wereld is kan nog niet eens fatsoenlijk meer op haar benen staan. Dat jullie dit gedrag van deze heer rechtvaardigen is tenenkrommend.
Zulke dingen gebeuren meestal doordat beiden vrij laveloos zijn. Dat de een de avond zich iets beter herinnert dan de ander zegt niet per se dat diegene er qua promillage beter aan toe was.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je dat wil voorkomen (wat ik best snap), moet je er zelf ook voor zorgen dat je dus niet helemaal laveloos bent.
Lijkt me sowieso handig om te doen bij iemand die je (nog) niet zo goed kent.
Je hebt geen aandeel erin wanneer iemand jou in laveloze toestand besluit toch mee seks te gaan hebben. Het enige aandeel wat ze zelf heeft, is dat ze niet zoveel alcohol moet drinken. De acties van een ander staan echter volledig los van haar (on)verantwoord alcoholgebruik. Is het slim om je zo kwetsbaar te maken ? Nee. Heeft ze aandeel in deze gebeurtenis ? Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar rechtvaardig ik dat gedrag? Dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen maar dat je hier zelf ook enige verantwoordelijkheid in hebt. Dat lijkt me ook niet zo gek.
In andere gevallen zou ik met je eens zijn. Voor deze fictie ga ik me niet opwinden.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:41 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je hebt geen aandeel erin wanneer iemand jou in laveloze toestand besluit toch mee seks te gaan hebben. Het enige aandeel wat ze zelf heeft, is dat ze niet zoveel alcohol moet drinken. De acties van een ander staan echter volledig los van haar (on)verantwoord alcoholgebruik. Is het slim om je zo kwetsbaar te maken ? Nee. Heeft ze aandeel in deze gebeurtenis ? Nee, absoluut niet.
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef madam-april het volgende:
Hoi rozeschoentjes, ik had kunnen weten dat jij het was..
Ze heeft er dus wel aandeel in doordat ze teveel gedronken heeft. Je schuift haar verantwoordelijkheid wel erg makkelijk aan de kant. Rechtvaardigt zijn gedrag nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:41 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je hebt geen aandeel erin wanneer iemand jou in laveloze toestand besluit toch mee seks te gaan hebben. Het enige aandeel wat ze zelf heeft, is dat ze niet zoveel alcohol moet drinken. De acties van een ander staan echter volledig los van haar (on)verantwoord alcoholgebruik. Is het slim om je zo kwetsbaar te maken ? Nee. Heeft ze aandeel in deze gebeurtenis ? Nee, absoluut niet.
Maar hoe kom je erbij dat die dude niet laveloos was dan? Het komt gewoon voor dat twee laveloze mensen met elkaar gaan seksen en zich de ochtend daarna zich er beiden eigenlijk niet prettig bij voelen, omdat ze toch te ver heen waren.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:41 schreef 01100101 het volgende:
[..]
In een laveloze toestand kun je geen toestemming geven of afwijzen. Op dat gebied een aandeel hebben is dan ook grote flauwekul. De partij die wel kan nadenken, dus bij bewustzijn is, moet beter weten.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze heeft er dus wel aandeel in doordat ze teveel gedronken heeft. Je schuift haar verantwoordelijkheid wel erg makkelijk aan de kant. Rechtvaardigt zijn gedrag nog niet.
Aan de andere kant weten we ook niet alles. Ze waren wellicht allebei heel erg dronken en misschien heeft zij in haar toestand wel gezegd dat ze heel graag wilde.
Omdat hij in het fictieverhaaltje van TS zegt dat hij stopte toen hij merkte dat hij geen condoom bij zich had. Iemand die zelf ver heen is, zou daar niet meer bij stilstaan. Het maakt ook verder niet uit, want het is toch niet gebeurd. Het viel mij alleen op dat niemand daar een opmerking over maakte. Kan natuurlijk vanwege het hoge trollgehalte zijn, maar ik had op zijn minst een semi-serieuze/schijtlollige Fokse reactie op verwacht.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat die dude niet laveloos was dan? Het komt gewoon voor dat twee laveloze mensen met elkaar gaan seksen en zich de ochtend daarna zich er beiden eigenlijk niet prettig bij voelen, omdat ze toch te ver heen waren.
De sekszusjes hebben hier een goed item over:
Wat een complete onzin dat je geen aandeel hebt terwijl je je jezelf helemaal aan het volgieten bent zeg. In jouw redenatie valt alle verantwoordelijkheid van jezelf weg op het moment dat je gedronken hebt. Dit staat echt los van het feit dat ik misbruik maken van iemand die dronken is echt totaal niet goedkeur (voor zover dit het geval was. Dit is slechts een insinuatie van jouw kant). Ik vind echt dat jij hier heel vreemd in staat, maar goed. Agree to disagree.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:01 schreef 01100101 het volgende:
[..]
In een laveloze toestand kun je geen toestemming geven of afwijzen. Op dat gebied een aandeel hebben is dan ook grote flauwekul. De partij die wel kan nadenken, dus bij bewustzijn is, moet beter weten.
Oh ja? Ik ken toevallig een anekdote over twee dronken personen die uiteindelijk niet gesekst hebben, omdat er een ander persoon op de condooms in slaap was gevallen.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:01 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Omdat hij in het fictieverhaaltje van TS zegt dat hij stopte toen hij merkte dat hij geen condoom bij zich had. Iemand die zelf ver heen is, zou daar niet meer bij stilstaan. Het maakt ook verder niet uit, want het is toch niet gebeurd. Het viel mij alleen op dat niemand daar een opmerking over maakte. Kan natuurlijk vanwege het hoge trollgehalte zijn, maar ik had op zijn minst een semi-serieuze/schijtlollige Fokse reactie op verwacht.
Het staat vol met aannames, maar goed.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ken toevallig een anekdote over twee dronken personen die uiteindelijk niet gesekst hebben, omdat er een ander persoon op de condooms in slaap was gevallen.Die waren achteraf ook blij dat ze daardoor zijn verhinderd.
Oké, touchéquote:Op zondag 24 mei 2020 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ken toevallig een anekdote over twee dronken personen die uiteindelijk niet gesekst hebben, omdat er een ander persoon op de condooms in slaap was gevallen.Die waren achteraf ook blij dat ze daardoor zijn verhinderd.
Waar jij nu waarschijnlijk op doelt is dat ik de verantwoordelijkheid rondom alcoholmisbruik volledig wegschuif van de persoon in kwestie. Dat is niet zo. In deze specifieke situatie alleen, raakt niemand benadeelt van het alcoholmisbruik behalve de TS zelf. Was ze nou bijvoorbeeld achter het stuur gekropen of begon ze op iemand in te hameren, dan is het terecht dat ze daar niet mee wegkomt en verantwoordelijk voor wordt gehouden. Haar alcoholmisbruik beschadigt immers anderen. In dit geval is daar geen sprake van. De TS wordt door iemand anders beschadigt. Bovendien had haar dit ook kunnen overkomen in nuchtere toestand. Daarom kun je ook niet van eigen aandeel spreken in deze.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een complete onzin dat je geen aandeel hebt terwijl je je jezelf helemaal aan het volgieten bent zeg. In jouw redenatie valt alle verantwoordelijkheid van jezelf weg op het moment dat je gedronken hebt. Dit staat echt los van het feit dat ik misbruik maken van iemand die dronken is echt totaal niet goedkeur (voor zover dit het geval was. Dit is slechts een insinuatie van jouw kant). Ik vind echt dat jij hier heel vreemd in staat, maar goed. Agree to disagree.
?? Waarom dat dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef pumpjess het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat mensen black outs kunnen hebben, terwijl ze die avond zelf gewoon aanspreekbaar zijn. Dronken ja, maar prima op de benen kunnen staan. Als je dan samen dronken bent geworden, dan is er weinig reden om aan te nemen dat seks hebben misbruik maken van de situatie is.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef 01100101 het volgende:
[..]
[..]
Omdat iemand zich kapot drinkt, geeft dat niet de nog redelijk nuchtere tegenpartij de vrijbrief om dan maar lekker te gaan rollenbollen. Iemand die zo van de wereld is kan nog niet eens fatsoenlijk meer op haar benen staan. Dat jullie dit gedrag van deze heer rechtvaardigen is tenenkrommend.
Vind je? Juist als het gaat over die ene keer dat die blonde superdronken was en achteraf niets meer van de avond herinnerde, gaan ze amper in op de toestand van de ander. "Je mag nooit met iemand seks hebben die er zo aan is", "misschien dat je wel gezegd hebt van neeeheee" "dat iemand dan toch daar wel gebruik van maakt". En dan aan de telefoon geeft hij aan dat hij ook gewoon superdronken was, en reageert zij met 'voor mij was het grensoverschrijdend want ze kan zich niet meer herinneren dat ze bewust ingestemd heeft'.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat die dude niet laveloos was dan? Het komt gewoon voor dat twee laveloze mensen met elkaar gaan seksen en zich de ochtend daarna zich er beiden eigenlijk niet prettig bij voelen, omdat ze toch te ver heen waren.
De sekszusjes hebben hier een goed item over:
Ja, dit dus. Precies mijn kritiek op dat filmpje.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat mensen black outs kunnen hebben, terwijl ze die avond zelf gewoon aanspreekbaar zijn. Dronken ja, maar prima op de benen kunnen staan. Als je dan samen dronken bent geworden, dan is er weinig reden om aan te nemen dat seks hebben misbruik maken van de situatie is.
Veel onduidelijkheid in je posts. Weinig reden ook om aan te nemen dat je geen troll bent.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:03 schreef pumpjess het volgende:
Even een update. ( voor de mensen die wel normaal kunnen reageren )
Ik ga dus vanavond niet meer afspreken. Heb hem de afgelopen dagen vaak gezien en wil even rust.
Ik heb hem geappt, dat ik vind dat we het vriendschappelijk kunnen houden, want broer/zus contact is ook niet wat ik zoek. Eerst appte hij dat de seks te snel is geweest, en we beter hadden kunnen wachten en niet verstandig was. Maar dat hij het steeds leuker met mij vind worden en mij goed leert kennen. En daarna reageerde ik, en zei hij “ die behoefte ( intimiteit) heb ik juist heel erg bij jou, maar deed het niet omdat ik bang ben dat je denkt dat ik te hard van stapel loop).
Weet niet wat te geloven want hij zegt alles wat hij denkt dat ik wil horen
Ja, ik ben expert in rust en jij hebt héél lang rust nodig.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:03 schreef pumpjess het volgende:
......................... wil even rust.
Het is niet alsof je zelf ook maar iets van initiatief genomen hebt om intiem met hem te zijn of te laten zien dat je daar voor open stond.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:03 schreef pumpjess het volgende:
Ik ga dus vanavond niet meer afspreken. Heb hem de afgelopen dagen vaak gezien en wil even rust.
Ik heb hem geappt, dat ik vind dat we het vriendschappelijk kunnen houden, want broer/zus contact is ook niet wat ik zoek. Eerst appte hij dat de seks te snel is geweest, en we beter hadden kunnen wachten en niet verstandig was. Maar dat hij het steeds leuker met mij vind worden en mij goed leert kennen. En daarna reageerde ik, en zei hij “ die behoefte ( intimiteit) heb ik juist heel erg bij jou, maar deed het niet omdat ik bang ben dat je denkt dat ik te hard van stapel loop).
Ben jij labiel, ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:03 schreef pumpjess het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |