Wat een organisatiequote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.
Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.
Afijn wel lekker gezwommen. Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
bingoquote:Op zondag 24 mei 2020 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij zit nu richting Westerbroek toch?
Is dit Meerstad?
Good lordquote:Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
als meerstad, dan ben je bijna mijn buurman.
Dat klinkt wel zo'n beetje als op mijn werk, looproutes en alles de hele tijd schoonmaken. Het is best vermoeiend vind ik. En je handen ontsmetten als je daarna nakend gaat zijn is eigenlijk ook best grappigquote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.
Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.
Afijn wel lekker gezwommen. Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
Wat een gedoequote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.
Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.
Wel netjes, maar voor mij zou de plezier er zo wel af zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Correct. En ik mag hopen dat je na het ontsmetten van je handen deze wel goed moet wassen. Zo niet komt er in zeer korte tijd een irriterende laag chloordamp op het water te zweven. Zolang het water schoon is merk je niets van de extra chloor. Pas als deze reageert met iets krijg je de klassiek geur, en zwemmersogen.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
Na afloop kan je gewoon in een hokje omkleden. En tussen de hokjes hebben ze ook een hokje afgesloten.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
Denk ik. Wat is het probleem?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.
Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.
Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.
Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.
Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk![]()
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |