abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193285876
  zondag 24 mei 2020 @ 10:18:36 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193285960
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 10:20:49 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193285976
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 24-05-2020 10:43:06 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193286124
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
Wat een organisatie :o

En Loon rookvrij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:36:03 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193286161
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Jij zit nu richting Westerbroek toch?
Is dit Meerstad?
bingo :7

En moi @derLudolf !
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

als meerstad, dan ben je bijna mijn buurman.
Good lord :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_193286241
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Dat klinkt wel zo'n beetje als op mijn werk, looproutes en alles de hele tijd schoonmaken. Het is best vermoeiend vind ik. En je handen ontsmetten als je daarna nakend gaat zijn is eigenlijk ook best grappig :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:48:32 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286331
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Wat een gedoe :o Ok vind het bijzonder hoor, afstand houden in het zwembad. Je zwemt allemaal in hetzelfde water en even onderwater en je bent sowieso ontsmet :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193286342
quote:

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:49:27 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286345
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
pi_193286392
quote:

Wel netjes, maar voor mij zou de plezier er zo wel af zijn.
  zondag 24 mei 2020 @ 10:54:57 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286413
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
Correct. En ik mag hopen dat je na het ontsmetten van je handen deze wel goed moet wassen. Zo niet komt er in zeer korte tijd een irriterende laag chloordamp op het water te zweven. Zolang het water schoon is merk je niets van de extra chloor. Pas als deze reageert met iets krijg je de klassiek geur, en zwemmersogen.
pi_193286416
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 mei 2020 @ 10:59:30 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286473
Mag dit weer?
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 11:03:32 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193286520
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Na afloop kan je gewoon in een hokje omkleden. En tussen de hokjes hebben ze ook een hokje afgesloten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:05:20 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286543
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:10:15 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286591
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
pi_193286624
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:18:53 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286704
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
pi_193286718
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
pi_193286737
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:23:46 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286763
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
pi_193286769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
pi_193286775
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:26:37 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
pi_193286800
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')