Volgens mij gewoon retail toen hij uitkwam. 100 dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:54 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
Dat is een tof model
[..]
Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt? Op marktplaats bieden ze tweedehands sets aan voor meer dan de nieuwprijs op dit moment
ahhh ik dacht even aan een via hue kleur veranderen enzoquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die verlichting gaat met USB. USB verlengkabel aangesloten op Hue Power plug. Gaat dus nu ook op voice command uit en aan..
Zal zo eens kijken of ik een filmpje kan maken.
Ik bedoelde te vragen wat je voor de Bugatti Chiron betaald hebt omdat die tweedehands niet veel goedkoper aangeboden worden op marktplaatsquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon retail toen hij uitkwam. 100 dacht ik.
200. Beetje zoeken, beetje zeuren, beetje geluk hebben. Nieuw voor 280 via Amazon.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:30 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen wat je voor de Bugatti Chiron betaald hebt omdat die tweedehands niet veel goedkoper aangeboden worden op marktplaats
Die ideas sets worden alleen maar meer geld waard omdat ze vrij gewild zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ja wacht wel even tot hij afprijst, maar damn
Alles is op een gegeven moment wel voor een goede prijs te krijgen. Maar je moet niet wachten tot ze uit de handel gaan oid nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die ideas sets worden alleen maar meer geld waard omdat ze vrij gewild zijn.
Dus ga er niet vanuit dat je die ergens met korting gaat vinden.
Kortingen en promoties kan je altijd wel volgen bij een winkel, maar bij de meeste heeft het geen voordeel om trouw te blijven. Ik volg veel sets via www.brickwatch.net. Daar kan je een gratis account aanmaken, sets volgen, en krijg je een mailtje bij prijswijzigingen (dagelijks, onmiddellijk, alles of enkel grote verschillen, ...)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoi bouwers,
ik ben een beginnende afol en ik heb een vraagje. Waar kun je het beste lego sets kopen en is het de moeite waard om 1 verkoper trouw te blijven (ivm promoties of kortingen) , of kun je beter elke keer wat rond shoppen? Ik ben van plan om ongeveer 8-10 keer per jaar een flinke doos te kopen (Ideas, Technic, Creator)
Die is zeker leuk. Ook om daarna ergens als showmodel neer te zetten.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Op aanbeveling van een user hierboven heb ik de Aston Martin van 007 gekocht, en is al binnen. ik ben benieuwd, het ziet er goed uit. Had nog nooit eerder een design lego auto gekocht.
Gaafquote:Op maandag 27 juli 2020 17:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Op aanbeveling van een user hierboven heb ik de Aston Martin van 007 gekocht, en is al binnen. ik ben benieuwd, het ziet er goed uit. Had nog nooit eerder een design lego auto gekocht.
Die heb ik ook net binnen. Hopelijk beetje leuk om te bouwen. Is mijn eerste gebouw.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:15 schreef PimD het volgende:
Ik hoop vrijdag/zaterdag Assembly Square te ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |