De kermis attracties dan. Achtbaan of spookhuisquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:53 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
De oude Lego die ik heb is vooral technic, wil niet automatisch zeggen dat daar nu ook mijn voorkeur ligt. Dat zal moeten blijken. Er is zo veel keuze dat ik door de Lego bomen het bos niet meer zie. Ik zoek wel iets met een beetje uitdaging.
De tofste pre-studless Technic set die ik heb is de hijskraan 8421.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:53 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
De oude Lego die ik heb is vooral technic, wil niet automatisch zeggen dat daar nu ook mijn voorkeur ligt. Dat zal moeten blijken. Er is zo veel keuze dat ik door de Lego bomen het bos niet meer zie. Ik zoek wel iets met een beetje uitdaging.
Geen idee of ik pre-studless of studless wil want ik heb nog niet eerder met studless Lego technic gebouwd. De modular buildings zijn ook tof maar niet goedkoop. Misschien van allebei eentje aanschaffenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De tofste pre-studless Technic set die ik heb is de hijskraan 8421.
Is al jaren niet meer in de winkel, maar wellicht nog op MP te vinden. Als studless technic je aantrekt kan je naar de huidige dozen kijken zoals de Lambo of de Rough Terraincrane die beiden uitdagend zijn voor volwassenen en tof zijn als ze in elkaar zitten.
Verder blijf ik qua reguliere lego vanwege de vele bouwtechnieken en details die erin zitten, van van modular buildings. Achtbanen of bijv. raketten trekken mij persoonlijk minder omdat het toch wel veel herhaling is qua bouwen. Als je 40 witte tonnetjes op een technic axle hebt geprikt, ken je dat trucje wel denk ik. Zelfde had je jaren geleden met de london bridge en de draaimolen. Ziet er erg gaaf uit als ie klaar is, maar de bouw is saaaaaai.
hoe?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef Kreator het volgende:
Kwam op marktplaats verlichting tegen voor mijn VW camper. Via een verlengkabel aangesloten op Philips Hue. Best tof.
Ik vond mijn Aston Martin db5 Creatie verreweg het leukst vd afgelopen jaren om te bouwen, te zien en er zitten veel leuke features in. Goeie prijs/kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:35 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
Geen idee of ik pre-studless of studless wil want ik heb nog niet eerder met studless Lego technic gebouwd. De modular buildings zijn ook tof maar niet goedkoop. Misschien van allebei eentje aanschaffen
Hebben jullie persoonlijke favoriete set die nog in de handel zijn?
Die verlichting gaat met USB. USB verlengkabel aangesloten op Hue Power plug. Gaat dus nu ook op voice command uit en aan.quote:
Dat is een tof modelquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond mijn Aston Martin db5 Creatie verreweg het leukst vd afgelopen jaren om te bouwen, te zien en er zitten veel leuke features in. Goeie prijs/kwaliteit.
Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt? Op marktplaats bieden ze tweedehands sets aan voor meer dan de nieuwprijs op dit momentquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef Kreator het volgende:
Kwam op marktplaats verlichting tegen voor mijn VW camper. Via een verlengkabel aangesloten op Philips Hue. Best tof.
En vorige week toch maar de Bugatti gekocht, tweedehands. Was wel een hels karwei om te demonteren..
Volgens mij gewoon retail toen hij uitkwam. 100 dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:54 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
Dat is een tof model
[..]
Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt? Op marktplaats bieden ze tweedehands sets aan voor meer dan de nieuwprijs op dit moment
ahhh ik dacht even aan een via hue kleur veranderen enzoquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die verlichting gaat met USB. USB verlengkabel aangesloten op Hue Power plug. Gaat dus nu ook op voice command uit en aan..
Zal zo eens kijken of ik een filmpje kan maken.
Ik bedoelde te vragen wat je voor de Bugatti Chiron betaald hebt omdat die tweedehands niet veel goedkoper aangeboden worden op marktplaatsquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon retail toen hij uitkwam. 100 dacht ik.
200. Beetje zoeken, beetje zeuren, beetje geluk hebben. Nieuw voor 280 via Amazon.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:30 schreef Salvagehunter het volgende:
[..]
Ik bedoelde te vragen wat je voor de Bugatti Chiron betaald hebt omdat die tweedehands niet veel goedkoper aangeboden worden op marktplaats
Die ideas sets worden alleen maar meer geld waard omdat ze vrij gewild zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
Ja wacht wel even tot hij afprijst, maar damn
Alles is op een gegeven moment wel voor een goede prijs te krijgen. Maar je moet niet wachten tot ze uit de handel gaan oid nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die ideas sets worden alleen maar meer geld waard omdat ze vrij gewild zijn.
Dus ga er niet vanuit dat je die ergens met korting gaat vinden.
Kortingen en promoties kan je altijd wel volgen bij een winkel, maar bij de meeste heeft het geen voordeel om trouw te blijven. Ik volg veel sets via www.brickwatch.net. Daar kan je een gratis account aanmaken, sets volgen, en krijg je een mailtje bij prijswijzigingen (dagelijks, onmiddellijk, alles of enkel grote verschillen, ...)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoi bouwers,
ik ben een beginnende afol en ik heb een vraagje. Waar kun je het beste lego sets kopen en is het de moeite waard om 1 verkoper trouw te blijven (ivm promoties of kortingen) , of kun je beter elke keer wat rond shoppen? Ik ben van plan om ongeveer 8-10 keer per jaar een flinke doos te kopen (Ideas, Technic, Creator)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |