quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:52 schreef bleiblei het volgende:
Suffe meuk, al die licentie shit. Dat is zo een niveautje megablocks.
Dat ze er eens maken van de studio van Bobbi Eden danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:36 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso, die studiokamers zijn toch ook geen ruk meer aan na "friends" en "the big bang theory"?
Elke ideas ronde zit er weer zo een variant tussen...
De Aston Martin is wel een aanraderquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:12 schreef Kreator het volgende:
Heb vandaag de VW kever gekocht en in elkaar gezet. Staat nu naast de VW bus. Wel leuk om te maken maar erg veel kleine onderdelen en weinig speciaals. Was ook vrij vlot klaar.
Misschien koop ik toch een keer de Porsche, Bugatti of Lambo. Het jeukt.
En de batmobile.
Ja die is wel tof maar vond ik nog wel duur en de gelijkenis is wel erg matig. Wel leuke opties erop.quote:
Vette set, ben ook aan het rondneuzen voor zoiets. Heb al een paar technic sets achter de rug.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:15 schreef PimD het volgende:
Ik hoop vrijdag/zaterdag Assembly Square te ontvangen
Ik had niet verwacht dat ik die modulaire "poppenhuisjes" zo gaaf zou vinden om te bouwen. Ik heb nu de Book Store en Diner staan. Garage moet nog gebouwd worden en Assembly Square komt dus deze weekquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:25 schreef Harveo het volgende:
[..]
Vette set, ben ook aan het rondneuzen voor zoiets. Heb al een paar technic sets achter de rug.
Die is tof!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:25 schreef Tokus het volgende:
eindelijk de knoop doorgehakt en toch de Creator Expert Achtbaan (10261) aangeschaft. bij Brickshop hadden ze 'm voor een prijs lager dan in Brickwatch.
de komende dagen heb ik dus weer eens wat te bouwen..
yup, stond een rij mensen voor de deur..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:41 schreef Tokus het volgende:
mochten er daar ook maar een paar mensen tegelijk naar binnen?
zakjes 1 en 2 gedaan. Ja, heel tof tot dusver!quote:
Duurste set die ik ooit gekocht heb, en dat zal inflatie in acht genomen waarschijnlijk altijd zo blijven, maar ook by far het meeste plezier van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
zakjes 1 en 2 gedaan. Ja, heel tof tot dusver!
dat laatstequote:Op zondag 12 juli 2020 13:48 schreef alpeko het volgende:
Weet iemand dit? Als je betaalt met VIP punten, krijg je dan nog VIP punten? Of krijg je dat alleen voor hetgeen je met echt geld betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |