quote:Op maandag 25 mei 2020 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand nog die ben&Jerry dunks kunnen kopen?
Morgen of vandaag?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
snkrs app, dinsdag 09:00, kans is klein maar proberen waard
Miss koop ik er 3 je weet hoe we draaien gquote:Op maandag 25 mei 2020 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop er gelijk twee!!
[..]
Morgen of vandaag?
Een eend op pantoffels? Oh wacht het zijn sneakersquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:55 schreef shiz het volgende:
Nog een weekje, dan Yeezy drop als het goed is. [ afbeelding ] Zyon.
[ afbeelding ]
I'd wear that.![]()
-- oh wachtPushed back Jun 13. Oowwkee.
Wat moet je nou precies doen?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Morgen wekkertje zetten om vervolgens een scherm met Helaas! te krijgen
Juist, je hebt vanaf 09:00, 10-15 mins om op een knop te drukken en daarna krijg je bericht of je ze hebt ofnietquote:Op maandag 25 mei 2020 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet je nou precies doen?
Op een 'buy it now' knop drukken?
Nee, IT programmer zijn en een scriptje runnen dat dat voor je doet.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet je nou precies doen?
Op een 'buy it now' knop drukken?
Ah, je drukt voor deelname, duidelijkquote:Op maandag 25 mei 2020 21:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Juist, je hebt vanaf 09:00, 10-15 mins om op een knop te drukken en daarna krijg je bericht of je ze hebt ofniet
Hoe is dit geen lotingssysteem dan?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Alleen daarom alAdidas. Lotingssysteem, wel zo fair.
Lekker hipquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:55 schreef shiz het volgende:
Nog een weekje, dan Yeezy drop als het goed is. [ afbeelding ] Zyon.
[ afbeelding ]
I'd wear that.![]()
-- oh wachtPushed back Jun 13. Oowwkee.
Al 2?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
al twee raffles geen chunky dunky.
En ik wil Ze niet eens resellen. Ik wil ze zelf rocken![]()
Morgen laatste kans snkrs app.
vrees het ergste
Je kunt je morgen toch pas aanmelden, eerder kan ik dan toch niet zijn uitgeloot?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:02 schreef Modus het volgende:
Bij een raffle hoor je meestal van tevoren al of je bent uitgeloot.
Er is gezegd dat ik me morgen om 9:00u in de Sneakrs app kan aanmelden en dat 10 tot 15 minuten later een loting zal zijnquote:
Skateshop en Sneakrs dusquote:Op maandag 25 mei 2020 23:19 schreef Modus het volgende:
https://sneakernews.com/2(...)ky-dunky-store-list/
Jij verwacht dat ze overal wel (al dan niet kort) leverbaar zullen zijn?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef Modus het volgende:
Je kan ook gewoon andere EU shops proberen, die sturen meestal gewoon internationaal.
Het is een SB (SkateBoarding) Dunk dus vandaar dat je ze bij een geselecteerde groep winkels vindt.
Da's vrij vlot jaquote:Op maandag 25 mei 2020 23:39 schreef Modus het volgende:
Ik denk dat ze vrijwel overal in 2 milliseconden weg zijn.
Luister, er zijn een aantal skateshops/sites die ook lotingen doen (https://www.sneakerjagers(...)-chunky-dunky/155822)quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's vrij vlot ja
En komt er bij een dergelijk succes geen 2e run dan?
Duidelijk!quote:Op maandag 25 mei 2020 23:44 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Luister, er zijn een aantal skateshops/sites die ook lotingen doen (https://www.sneakerjagers(...)-chunky-dunky/155822)
Morgen tussen 09:00 en 09:15 op de knop drukken (heeft niks met snelheid te maken) en wie weet heb je ontzettend veel geluk
Uitermate zelden. Kan soms zelfs een jaar of 10 tussen zitten.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's vrij vlot ja
En komt er bij een dergelijk succes geen 2e run dan?
Dan heb je vaak toch ook een net iets ander model. Iets andere lijnen, materialen en/of kleurenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Uitermate zelden. Kan soms zelfs een jaar of 10 tussen zitten.
Komt het ook voor dat een schoen wereldwijd is aangekondigd, maar uiteindelijk wel o.a. hier verkrijgbaar is, maar de USA markt nooit haalt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef Modus het volgende:
Nee.
Die is alleen in USA uitgekomen tot nu toe, en vrij kort na release idd nog een kleine restock die ook zo weg was. Releaseinfo voor EU vooralsnog ontbrekend. Zou zo kunnen dat ie hier helemaal niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |