Nee, ook geen levende vogels in het net. Heel soms eentje, maar als ik die dan wil gaan redden worstelen ze zich meestal los voordat dat enge mens er is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Levende vogels in het net dan? Want dood gaan ze natuurlijk alleen als ze vast blijven zitten en niemand ze eruit haalt.
Ik begrijp je constructie en is ongeveer wat ik voor ogen had hier.
Heb ook klein wandelingetje gemaakt. Bed naar bank, voor koffieronde 2 en breakkieronde 1.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:31 schreef borisz het volgende:
Twee uurtjes waterleidingduinen. Veel hertjes gezien
. Klein wandelingetje dus vandaag. Heb nog wat meer te doen. Het begon zwaar bewolkt, maar inmiddels schijnt de zon.
Ik heb gewoon 2 trappen gelopen! 1 keer eentje op. En beide trappen een keer afquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb ook klein wandelingetje gemaakt. Bed naar bank, voor koffieronde 2 en breakkieronde 1.
*stil*quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 trappen gelopen! 1 keer eentje op. En beide trappen een keer af
Gebeurt zelden, maar ik ben het een keer volledig eens met Krea.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:38 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me trouwens echt verschrikkelijk, zo'n sektarische commune waar iedereen hetzelfde moet denken om in aanmerking te komen.
Sowieso veel te veel woningen bij elkaar.
De wat van dr wat?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Oh en de hals van je blues zit goed nu @:Kaatje. Lastig dat ronde en w.s. iets van dat vliesspul van binnen? (naaiherinnering)
Mijn droom blijft een soort Melroseplacey complex met allemaal handgeselecteerde leukerds in de huizen, en ook die leukerds krijgen een proefperiode van een jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
Ooit waren mijn ex en ik toen de jongetjes nog klein waren ook op zoek naar een andere woning en kwamen we bij een gezamenlijk project uit. Maar ze wilden echt ALTIJD met elkaar eten en je had zelf alleen maar eigen slaapkamers, dat klonk ons iets te benauwend.
Was wel biodynamisch enzo. Beetje hippie (dat is wat mij juist wel trok) maar té sociaal en zweverig.
Ja, een dressoir (na 15 jaar weggedaan) en mijn huidige eettafel. Bij beiden aangegeven wat ik wilde en daarna doorgesproken wat wel en niet kon.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie wel eens meubels laten ontwerpen?
En waarom had je die laten ontwerpen? Smaak of afwijkende maten, of..?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, een dressoir (na 15 jaar weggedaan) en mijn huidige eettafel. Bij beiden aangegeven wat ik wilde en daarna doorgesproken wat wel en niet kon.
Bij de eettafel hadden de ontwerper en ik beiden iets over het hoofd gezien en dat is toen ik erachter kwam aangepast
Het dressoir omdat ik iets wilde van een bepaald soort hout en geen bolpootjes en allemaal versieringen, dus hout (echt hout) maar strak. Dat was alleen te koop in fineer toen en dat wilde ik ook niet. Of het was klein en het moest groter.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En waarom had je die laten ontwerpen? Smaak of afwijkende maten, of..?
Wat was dat *iets* van de eettafel?
Ja, ze zijn ook erg meedenkend. Met het dressoir gaf hij als tip om een deel open te houden zodat het minder massief oogde, had hij gelijk in. En toen ik de tafel ging bespreken wilde ik ook een salontafel. Daarvan is het hout hetzelfde maar heeft metalen poten, dus anders maar niet helemaal anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeh dat is wel netjes opgelost ja!
Ik denk dat ik hier ook wat dingen op maat ga laten maken, maar vind het al lastig om "wat wil je dan" te verwoorden.
Iets waardoor het lijkt of ik 40m2 meer heb zou fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |