abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193271878
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193271909
O gelukkig ben ik niet de enige die een beetje lui is :P
Inmiddels gedoucht en ramen open gezet!
En bedacht dat we vanmiddag gaan wandelen voor een ijsje. Als het droog blijft dan.
Maar ik zag net bij de chocoladewinkel lekkere dingen voorbij komen (op Facebook) dus misschien ga ik wel eerder :9
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193271919
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Levende vogels in het net dan? Want dood gaan ze natuurlijk alleen als ze vast blijven zitten en niemand ze eruit haalt.

Ik begrijp je constructie en is ongeveer wat ik voor ogen had hier.
Nee, ook geen levende vogels in het net. Heel soms eentje, maar als ik die dan wil gaan redden worstelen ze zich meestal los voordat dat enge mens er is.

In net over de bessen wel; maar dat lag er dan ook los over & omheen gedrapeerd. Dat doen we dus niet meer, ik deel de bessen met de vogels. Door de vreselijke droogte hadden we afgelopen 2 jaar nauwelijks bessen; daarom hebben we er nu een druppelslang omheen gelegd. Maar ja, die vorst van een week geleden..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193271921
Sorry was nog aan het teruglezen!
pi_193272101
Mooi project Candaasje. Ik zie ook steeds vaker van die wazige off the grid commonities voorbij komen waarbij iedereen helemaal homeopatisch is enzo. Ik vind het principe van ecovriendelijke bouw prachtig en uiteraard het stuk tuinieren ook. Maar daarvoor hoef je niet gelijk als een volslagen conspiracydwaas je af te keren van de maatschappij.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 11:31:37 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193272232
Twee uurtjes waterleidingduinen O+. Veel hertjes gezien :P. Klein wandelingetje dus vandaag. Heb nog wat meer te doen. Het begon zwaar bewolkt, maar inmiddels schijnt de zon.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193272308
Ik ben echt op Jim Jefferies O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193272317
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:31 schreef borisz het volgende:
Twee uurtjes waterleidingduinen O+. Veel hertjes gezien :P. Klein wandelingetje dus vandaag. Heb nog wat meer te doen. Het begon zwaar bewolkt, maar inmiddels schijnt de zon.
Heb ook klein wandelingetje gemaakt. Bed naar bank, voor koffieronde 2 en breakkieronde 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_193272371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb ook klein wandelingetje gemaakt. Bed naar bank, voor koffieronde 2 en breakkieronde 1.
Ik heb gewoon 2 trappen gelopen! 1 keer eentje op. En beide trappen een keer af *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193272419
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 2 trappen gelopen! 1 keer eentje op. En beide trappen een keer af *O*
*stil*
Mooi.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:53:45 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193272436
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:38 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me trouwens echt verschrikkelijk, zo'n sektarische commune waar iedereen hetzelfde moet denken om in aanmerking te komen.
Sowieso veel te veel woningen bij elkaar.

Gebeurt zelden, maar ik ben het een keer volledig eens met Krea. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193272536
Wat ik heb gedaan tot nu toe? _O-
Na een *^^&% nacht blijven liggen tot ik wel sliep. Dus lang blijven liggen.
Douchen, eten, nu koffie :O
Straks boodschappen.
En dan............... ligt de hele dag nog gestrekt voor me w/

kranten
crossen? of lopen met verrekijker?
muziek maken
pi_193272539
Of uitgestrekt.
pi_193272555
Ooit waren mijn ex en ik toen de jongetjes nog klein waren ook op zoek naar een andere woning en kwamen we bij een gezamenlijk project uit. Maar ze wilden echt ALTIJD met elkaar eten en je had zelf alleen maar eigen slaapkamers, dat klonk ons iets te benauwend.
Was wel biodynamisch enzo. Beetje hippie (dat is wat mij juist wel trok) maar té sociaal en zweverig.
pi_193272571
Oh en de hals van je blues zit goed nu @Kaatje. Lastig dat ronde en w.s. iets van dat vliesspul van binnen? (naaiherinnering)
pi_193272747
Ik deed yoga. Au.

Zo maar eens kijken of ik iets te eten van versieren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193272775
Hebben jullie wel eens meubels laten ontwerpen?
pi_193272779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Oh en de hals van je blues zit goed nu @:Kaatje. Lastig dat ronde en w.s. iets van dat vliesspul van binnen? (naaiherinnering)
De wat van dr wat? :D
pi_193272792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
Ooit waren mijn ex en ik toen de jongetjes nog klein waren ook op zoek naar een andere woning en kwamen we bij een gezamenlijk project uit. Maar ze wilden echt ALTIJD met elkaar eten en je had zelf alleen maar eigen slaapkamers, dat klonk ons iets te benauwend.
Was wel biodynamisch enzo. Beetje hippie (dat is wat mij juist wel trok) maar té sociaal en zweverig.
Mijn droom blijft een soort Melroseplacey complex met allemaal handgeselecteerde leukerds in de huizen, en ook die leukerds krijgen een proefperiode van een jaar :D

Zoiets valt of staat wel met met wie je woont.
pi_193272803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie wel eens meubels laten ontwerpen?
Ja, een dressoir (na 15 jaar weggedaan) en mijn huidige eettafel. Bij beiden aangegeven wat ik wilde en daarna doorgesproken wat wel en niet kon.
Bij de eettafel hadden de ontwerper en ik beiden iets over het hoofd gezien en dat is toen ik erachter kwam aangepast
We have far more in common than that which devides us..
pi_193272804
Ik moet van mezelf de Switch opdiepen en aansluiten vandaag... #goals
pi_193272819
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, een dressoir (na 15 jaar weggedaan) en mijn huidige eettafel. Bij beiden aangegeven wat ik wilde en daarna doorgesproken wat wel en niet kon.
Bij de eettafel hadden de ontwerper en ik beiden iets over het hoofd gezien en dat is toen ik erachter kwam aangepast
En waarom had je die laten ontwerpen? Smaak of afwijkende maten, of..?

Wat was dat *iets* van de eettafel?
pi_193272890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En waarom had je die laten ontwerpen? Smaak of afwijkende maten, of..?

Wat was dat *iets* van de eettafel?
Het dressoir omdat ik iets wilde van een bepaald soort hout en geen bolpootjes en allemaal versieringen, dus hout (echt hout) maar strak. Dat was alleen te koop in fineer toen en dat wilde ik ook niet. Of het was klein en het moest groter.

Met de eettafel heb ik losse inschuifbladen (dus ze staan ergens anders) van 40x100. Maar de poten zaten op de hoek van de tafel dus daar had iemand maar 40 cm tafel. De poten zijn 15 cm naar binnen verplaatst
pi_193272989
Oeh dat is wel netjes opgelost ja!

Ik denk dat ik hier ook wat dingen op maat ga laten maken, maar vind het al lastig om "wat wil je dan" te verwoorden.

Iets waardoor het lijkt of ik 40m2 meer heb zou fijn zijn :D
pi_193273023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeh dat is wel netjes opgelost ja!

Ik denk dat ik hier ook wat dingen op maat ga laten maken, maar vind het al lastig om "wat wil je dan" te verwoorden.

Iets waardoor het lijkt of ik 40m2 meer heb zou fijn zijn :D
Ja, ze zijn ook erg meedenkend. Met het dressoir gaf hij als tip om een deel open te houden zodat het minder massief oogde, had hij gelijk in. En toen ik de tafel ging bespreken wilde ik ook een salontafel. Daarvan is het hout hetzelfde maar heeft metalen poten, dus anders maar niet helemaal anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')