Zat al de hele tijd niet in de verbak stappen bitterbal...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!
Maar zou mij ook kunnen overkomen.
Op sokken? Blote voeten? Schoenen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zat al de hele tijd niet in de verbak stappen bitterbal...
nou goed ...
sokkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op sokken? Blote voeten? Schoenen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zat al de hele tijd niet in de verbak stappen bitterbal...
nou goed ...
leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
Moeders kwam even langs met een bosje tulpen, voor vrijdag een bootje gereserveerd gaan we een stukkie varen
Tuurlijk buuv!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Molo kan ik even een afspraak in de ranzige dokter's praktijk maken?
Heeft nog lang geduurd voor het een keertje zou gebeuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
iets te laat jongens. stond met mijn voet in de verfbak![]()
Daar waai ik uit.quote:
Waait het zo hard?quote:
Jaquote:
Held ben je ook jijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
Moeders kwam even langs met een bosje tulpen, voor vrijdag een bootje gereserveerd gaan we een stukkie varen
Oei..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Janet tijdens het lopen nog weg moeten duiken voor takken die uit de bomen waaiden
Covid?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
Denk dat @Budapestenaar gewoon stiekem dit topic naar hem heeft doorgestuurdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
Oh nee wat vervelendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:Budapestenaar gewoon stiekem dit topic naar hem heeft doorgestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |