quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zat al de hele tijd niet in de verbak stappen bitterbal...
nou goed ...
leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
Moeders kwam even langs met een bosje tulpen, voor vrijdag een bootje gereserveerd gaan we een stukkie varen
Tuurlijk buuv!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Molo kan ik even een afspraak in de ranzige dokter's praktijk maken?
Heeft nog lang geduurd voor het een keertje zou gebeuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
iets te laat jongens. stond met mijn voet in de verfbak![]()
Daar waai ik uit.quote:
Waait het zo hard?quote:
Jaquote:
Held ben je ook jijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
Moeders kwam even langs met een bosje tulpen, voor vrijdag een bootje gereserveerd gaan we een stukkie varen
Oei..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Janet tijdens het lopen nog weg moeten duiken voor takken die uit de bomen waaiden
Covid?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
Denk dat @Budapestenaar gewoon stiekem dit topic naar hem heeft doorgestuurdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
Oh nee wat vervelendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n date heeft afgezegd omdat ie ziek isGeluk bij een ongeluk
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:Budapestenaar gewoon stiekem dit topic naar hem heeft doorgestuurd
Geen idee eigenlijk.quote:
Dat zou Buda niet doenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:Budapestenaar gewoon stiekem dit topic naar hem heeft doorgestuurd
Komt er een herhaaldate? Tinder of real life ontmoet?quote:
Maar jij hebt het geregeldquote:
Lijkt me een topwijffie die moeder van jouquote:
Tinder.. Dat heb ik nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt er een herhaaldate? Tinder of real life ontmoet?
Zoveel vragen![]()
Hij heet toch niet Johannes hè? Uit Beieren?
Ik heb zoiets nooit aan de hand gehad, maar zou je je dan niet tot in lengte der dagen afvragen hoe het was gegaan op zo'n date? Als je het dus beide niet herplant?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tinder.. Dat heb ik nog nooit gebruiktNee geen herhaaldate gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |