Hmm, dat soort auto’s kan ik echt niet betalenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt niet
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt niet
Deze man kent zijn prioriteitenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.
Nee belangrijk voor m'n skispullenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.
Nou dan komt het goed uit dat je in Zwitserland een B&B begint hequote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat soort auto’s kan ik echt niet betalen![]()
Waarom? Geen nuttige dingen te doen?quote:
Ik zit net te denken, misschien kun je wel ergens je eigen ski's laten ontwerpen. Dat doe ik ze knalroze, groene bindingen, en op de punten m'n UIquote:
ja verder met verven maar motivatie is ver te zoeken:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Geen nuttige dingen te doen?
dat zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit net te denken, misschien kun je wel ergens je eigen ski's laten ontwerpen. Dat doe ik ze knalroze, groene bindingen, en op de punten m'n UI
En de Mwatterhorn.quote:
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg gemiert, douchen en de hort op![]()
Feestzaterdag van maken![]()
Zin in![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
@Molo kan ik even een afspraak in de ranzige dokter's praktijk maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat je weg moet laten halen bij de huisarts
Leuk. Have funquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwarbeknoeien met een stel losgeslagen lieve gekke vrienden
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
deze blijft zo mooi![]()
https://9gag.com/gag/aXgXN59
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
deze blijft zo mooi![]()
https://9gag.com/gag/aXgXN59
Hier is het nog droog.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Regent het bij jullie ook vandaag? Zit in de regen op m'n balkon, nu 'ie zo gezellig is
Ben je iig nat vanavond voor je date.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Regent het bij jullie ook vandaag? Zit in de regen op m'n balkon, nu 'ie zo gezellig is
Hoop het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Regent het bij jullie ook vandaag? Zit in de regen op m'n balkon, nu 'ie zo gezellig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |