Hmm, dat soort auto’s kan ik echt niet betalenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt niet
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt niet
Deze man kent zijn prioriteitenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.
Nee belangrijk voor m'n skispullenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grote achterbank in volvo. Belangrijk voor je dates.
Nou dan komt het goed uit dat je in Zwitserland een B&B begint hequote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat soort auto’s kan ik echt niet betalen![]()
Waarom? Geen nuttige dingen te doen?quote:
Ik zit net te denken, misschien kun je wel ergens je eigen ski's laten ontwerpen. Dat doe ik ze knalroze, groene bindingen, en op de punten m'n UIquote:
ja verder met verven maar motivatie is ver te zoeken:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Geen nuttige dingen te doen?
dat zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit net te denken, misschien kun je wel ergens je eigen ski's laten ontwerpen. Dat doe ik ze knalroze, groene bindingen, en op de punten m'n UI
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg gemiert, douchen en de hort op![]()
Feestzaterdag van maken![]()
Zin in![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
@Molo kan ik even een afspraak in de ranzige dokter's praktijk maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat je weg moet laten halen bij de huisarts
Leuk. Have funquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwarbeknoeien met een stel losgeslagen lieve gekke vrienden
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
deze blijft zo mooi![]()
https://9gag.com/gag/aXgXN59
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
deze blijft zo mooi![]()
https://9gag.com/gag/aXgXN59
Hier is het nog droog.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Regent het bij jullie ook vandaag? Zit in de regen op m'n balkon, nu 'ie zo gezellig is
Ben je iig nat vanavond voor je date.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Regent het bij jullie ook vandaag? Zit in de regen op m'n balkon, nu 'ie zo gezellig is
Hoop het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:54 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |