Vind BMW kitsch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Mijn broer had ooit een Subaru die die auto’s aardig bij kon houdenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Hoe hard was die opgevoerd?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer had ooit een Subaru die die auto’s aardig bij kon houden
Ach, altijd met de meute mee gaan is ook zo saaiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat is als vijftig km per uur rijden op de snelweg in een Bugatti Veyron.
Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design.quote:
Gewoon een GT-Rquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Gewoon een Rover P5 en leuke heuvelweggetjes opzoekenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/268316534312631/
Dan liever een Aston DB5 of een Ferrari 350 Testa Rossaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een Rover P5 en leuke heuvelweggetjes opzoeken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/268316534312631/
Ik hou meer van klassieke GT’squote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan liever een Aston DB5 of een Ferrari 350 Testa Rossa
Ja vriend van mij heeft laatst een spierwitte BMW gekocht, anderhalve ton voor neergelegd ook walgelijk vieze kamp autoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design.
Een klassieke GT-Rquote:
Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie autoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design.
Donkere Audi's zijn inderdaad de opvallend 'onopvallende' auto's geliefd bij drugsdealersquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto![]()
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht"Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto![]()
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht"Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto![]()
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht"Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht
Ja om hem te laten stoppen met zijn zelfverwonding ;p Zal wel in zijn knie zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Net op de radio "Een verwarde man was zichzelf ernstig aan het verwonden met een mes, dus de politie schoot op hem".
Hij is nu doodquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om hem te laten stoppen met zijn zelfverwonding ;p Zal wel in zijn knie zijn ofzo
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt nietquote:
oh hmm dat zal denk ik niet de bedoeling zijn geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is nu dood.
Ik snap het motief van de politie want mes, maar dit is weer lekker uitgevoerd.
De politie is je vriend, verlost je gewoon even uit je lijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Net op de radio "Een verwarde man was zichzelf ernstig aan het verwonden met een mes, dus de politie schoot op hem".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |