abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193271723
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Vind BMW kitsch.
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:44:30 #92
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vind BMW kitsch.
Een beetle anders?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193271735
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Mijn broer had ooit een Subaru die die auto’s aardig bij kon houden :D
pi_193271756
@bitterbal

https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/268316534312631/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 10:46:39 ]
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:46:51 #95
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn broer had ooit een Subaru die die auto’s aardig bij kon houden :D
Hoe hard was die opgevoerd? :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:47:58 #96
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271770
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

_O-

Dat is als vijftig km per uur rijden op de snelweg in een Bugatti Veyron.
Ach, altijd met de meute mee gaan is ook zo saai :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vind BMW kitsch.
Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design. :9
pi_193271786
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Hoe hard was die opgevoerd? :P
Geen idee, maar de raampjes zogen naar binnen als je op topsnelheid over de autobahn zoefde :o
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 10:49:12 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193271788
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:42 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Een Veyron koop je alleen om te showen. Als je echte skills hebt shin je gewoon in een echte wagen zoals een Ferrari of een BMW
Gewoon een GT-R :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:50:10 #100
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gewoon een GT-R :Y
Ook een goed alternatief :Y
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193271811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gewoon een GT-R :Y
Gewoon een Rover P5 en leuke heuvelweggetjes opzoeken O+



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 10:51:34 ]
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:52:22 #103
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271824
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gewoon een Rover P5 en leuke heuvelweggetjes opzoeken O+

[ afbeelding ]
Dan liever een Aston DB5 of een Ferrari 350 Testa Rossa :9~
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:53:52 #104
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193271839
quote:
O+

Ik kwam gisteren een best mooie kat tegen. Zwart met bruin en 1 wit voetje O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193271842
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:52 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Dan liever een Aston DB5 of een Ferrari 350 Testa Rossa :9~
Ik hou meer van klassieke GT’s :9
pi_193271870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design. :9
Ja vriend van mij heeft laatst een spierwitte BMW gekocht, anderhalve ton voor neergelegd ook walgelijk vieze kamp auto :D
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:56:56 #107
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik hou meer van klassieke GT’s :9
Meer SuperCars voor mij *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 10:57:17 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193271877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik hou meer van klassieke GT’s :9
Een klassieke GT-R O+

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:58:15 #109
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is jammer dat autofabrikanten steeds meer ontwerpen voor de Aziatische markt, waar ze houden van die blingblingkitsch. Ik hou juist van auto’s met een understated design. :9
Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto :Y
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht :') "Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 11:01:54 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193271913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto :Y
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht :') "Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht _O-
Donkere Audi's zijn inderdaad de opvallend 'onopvallende' auto's geliefd bij drugsdealers :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193271926
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto :Y
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht :') "Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht _O-
:D

Kom ik aan in mijn Cliootje :')
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:03:45 #112
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193271931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hou wel van een beetje elegant design, en niet iets dat teveel opvalt. Laatste auto was een audi s5, geen modelaanduiding aan de buitenkant, zwart.. Was een fijne, veilige en mooie auto :Y
Hoewel ik 'm eens in Friesland bij een supermarkt parkeerde en een man naar me toekwam om te vragen of ik drugs verkocht :') "Ja want in Amsterdam rijden criminelen toch in zo'n auto's?". Dus misschien was 'ie minder elegant dan ik zelf dacht _O-
_O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193271940
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D

Kom ik aan in mijn Cliootje :')
Vrouwen geven niets om geld.
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:05:27 #114
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193271950
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:08:33 #115
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193271984
Net op de radio "Een verwarde man was zichzelf ernstig aan het verwonden met een mes, dus de politie schoot op hem" 8)7.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193272006
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Net op de radio "Een verwarde man was zichzelf ernstig aan het verwonden met een mes, dus de politie schoot op hem" 8)7.
Ja om hem te laten stoppen met zijn zelfverwonding ;p Zal wel in zijn knie zijn ofzo
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:11:16 #117
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193272011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja om hem te laten stoppen met zijn zelfverwonding ;p Zal wel in zijn knie zijn ofzo
Hij is nu dood :').

Ik snap het motief van de politie want mes, maar dit is weer lekker uitgevoerd :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:12:26 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193272028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D

Kom ik aan in mijn Cliootje :')
Nou en? Iedereen moet kopen wat 'ie zelf wil toch. Mijn volgende wordt een Volvo denk ik, normaal voor gezinnen en 50+'ers, maar dat boeit me echt niet :N
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193272036
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:11 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Hij is nu dood :').

Ik snap het motief van de politie want mes, maar dit is weer lekker uitgevoerd :').
oh hmm dat zal denk ik niet de bedoeling zijn geweest :')
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:13:10 #120
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193272039
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Net op de radio "Een verwarde man was zichzelf ernstig aan het verwonden met een mes, dus de politie schoot op hem" 8)7.
De politie is je vriend, verlost je gewoon even uit je lijden _O_
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')