Toch nog iemand die me mist 🤪quote:
Hey ferrous 😘quote:
Goedemorgen Dot..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me mist 🤪
Lag lekker te slapen
Hey Jippie. Wat bent u van de vroegequote:
Volgens mij ben jij ook de enige waar hij een normaal gesprek mee voertquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me mist 🤪
Lag lekker te slapen
Hoi lieffie🥰 zal ik zo doen als ik de laptop aan heb.quote:
Ja ik heb het gelezen.. Ik heb namelijk de avond en nacht zitten lurken..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:21 schreef Jippie68 het volgende:
Het was wel weer even hectisch allemaal, Jim was er blij mee
Maar we hebben ook een topic volgespamd in korte tijd. Vrijdag a.s. Om 22 u nieuwe poging
Ik heb ook grote delen mee liggen lurken maar helaas was het niet slaap verwrkkend genoegquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen.. Ik heb namelijk de avond en nacht zitten lurken..
Had geen zin mee te kleppen og te reageren![]()
Das wel een leuk spel erbij vind ik. Zal steeds rapper gaan gelang meer het weten en meedoen. Elke week record verbrekenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:21 schreef Jippie68 het volgende:
Het was wel weer even hectisch allemaal, Jim was er blij mee
Maar we hebben ook een topic volgespamd in korte tijd. Vrijdag a.s. Om 22 u nieuwe poging
Ik heb helemaal geen moeite met hem. Vind het wel een leuke gast.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook de enige waar hij een normaal gesprek mee voert
Dan haben Sie Pech gehatte!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:23 schreef mario390 het volgende:
kut van 0 00 kunnt ik weg de tempo
geen punt maken en nu ook niet
Abbo nemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:23 schreef mario390 het volgende:
kut van 0 00 kunnt ik weg de tempo
geen punt maken en nu ook niet
quote:
Ik was iets aan het terug zoeken van jouquote:
Dank je wel aKboRquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:20 schreef aKboR het volgende:
De groetjes van FreshFruit @:Dotteke
Zo belofte ingelost
Hij kan te lang doorgaan op bepaalde issues, allemaal haantjes gedrag bij die jonge jongensquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen moeite met hem. Vind het wel een leuke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |