Man, man man, dat geth toch nich.Dezen Idiot. Man man man.quote:
Inver in the house.quote:
Yep en dan moeten we dure mondkapjes gaan kopen die niks helpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dus ook die mondkapjes omdat het niet te doen is die 1,5 meter
Ja, ik zei al, je zou maar drie kinderen hebben die van de bus/trein gebruik moeten makenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep en dan moeten we dure mondkapjes gaan kopen die niks helpen.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Man, man man, dat geth toch nich.Dezen Idiot. Man man man.
Volgens mij hoeven die niks te doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zei al, je zou maar drie kinderen hebben die van de bus/trein gebruik moeten maken
Op het fietske.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven die niks te doen.
ja en medische mag je niet gebruiken want die zijn voor de ziekenhuizen...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die mondkapjes die niet goedgekeurd zijn voor medisch personeel, maar vanuit de vrije markt komen. Waarvan al bekend is dat ze niet werken. Het is toch een schijnveiligheid?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dus ook die mondkapjes omdat het niet te doen is die 1,5 meter
Deze zijn te betalen en kosten niet veel, met dank aan aKboRquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jou negiert mij?quote:
Wat ik er van begrijp moet je wel mondkapjes om doen van een bepaald type.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja en medische mag je niet gebruiken want die zijn voor de ziekenhuizen...
Wat als ik die nu al een tijd heb liggen. Moet ik ze inleveren dan??
Mooi niet . een ziekenhuisbezoek kost mij ook geld. gaan zij dat ook gratis doen dan?
Als je er de bus instapt krijg je (vooralsnog) geen boete.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja en medische mag je niet gebruiken want die zijn voor de ziekenhuizen...
Wat als ik die nu al een tijd heb liggen. Moet ik ze inleveren dan??
Mooi niet . een ziekenhuisbezoek kost mij ook geld. gaan zij dat ook gratis doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |