abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 mei 2020 @ 20:22:12 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193293833

Klare woorden van Ken Jebsen in een half uur zegt de man waar het op staat en wat ons te wachten staat, hij veegt de laan aan met Bill en Mel.


:X
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:23:04 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193293855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoek naar : Covid19 test accuracy/ reliability

Kom je bij heel veel info over.
Ja grapjas, zo werkt dat dus niet hè. Jij claimt iets, ik vraag je waar je dat vandaan hebt, en dan moet ik vervolgens zelf maar op zoek gaan :D ?

Verder: over welk type test heb je het, en heb je het dan over de sensitiviteit of over de specificiteit?

[ Bericht 7% gewijzigd door Isdatzo op 24-05-2020 20:29:23 ]
Huilen dan.
  maandag 25 mei 2020 @ 11:40:14 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193302011
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:

Klare woorden van Ken Jebsen in een half uur zegt de man waar het op staat en wat ons te wachten staat, hij veegt de laan aan met Bill en Mel.


:X
Hij vind het nog grappig ook die psycho bill , het valt me op dat hij altijd zelf zijn lachen niet in kan houden zodra hij iets zegt over gore dingen inspuiten . Hij gelooft er dus zelf niet eens in maar probeerd het half proestend aan de man te brengen. BRRR ENGERD :r

Ik ga zijn video meteen de wereld insturen ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 25-05-2020 13:02:50 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 25 mei 2020 @ 12:56:03 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193303322
quote:
En waarom post je zo'n korte video zonder verdere context? Sommige vaccins zou je inderdaad als een genetisch aangepast organisme kunnen zien, maar begrijp je ook hoe en waarom ze dat doen? Op deze manier is het alleen maar fear mongering, en dat lijkt me niet wenselijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_193303436
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom post je zo'n korte video zonder verdere context? Sommige vaccins zou je inderdaad als een genetisch aangepast organisme kunnen zien, maar begrijp je ook hoe en waarom ze dat doen? Op deze manier is het alleen maar fear mongering, en dat lijkt me niet wenselijk.
Precies, een heel klein clipje zonder verdere context. De vorige mini-cliip was de oorzaak waarom ieereen Bill Gates nu de antichrist en een massamoordenaar noemt, en die bleek ook compleet verkeerd geïnterpreteerd door mensen met een veel te simpele gedachtengang en het IQ van een baksteen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef Summers het volgende:
Ik ga zijn video meteen de wereld insturen

En zo krijgen de rest van de mongolen het te horen en zullen ze dit op hun beurt weer kritiekloos aannemen.

Triest dit, heel triest. :')
  maandag 25 mei 2020 @ 13:07:48 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193303455
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies, een heel klein clipje zonder verdere context. De vorige mini-cliip was de oorzaak waarom ieereen Bill Gates nu de antichrist en een massamoordenaar noemt, en die bleek ook compleet verkeerd geïnterpreteerd door mensen met een veel te simpele gedachtengang en het IQ van een baksteen.
[..]

En zo krijgen de rest van de mongolen het te horen en zullen ze dit op hun beurt weer kritiekloos aannemen.

Triest dit, heel triest. :')
:')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193303464
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:07 schreef Summers het volgende:

[..]

:')
Je kan me niet wijsmaken dat jij de context weet en ook snapt met alle 3 hersencellen die je bezit. :')
  maandag 25 mei 2020 @ 13:09:45 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193303479
Stand by your man tot in den dood die Gates fanboys. Als ik jullie was zou ik ook eens die Duitse journalist aanhoren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 mei 2020 @ 13:10:07 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193303483
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan me niet wijsmaken dat jij de context weet en ook snapt met alle 3 hersencellen die je bezit. :')
Je kan internet niet stoppen :6
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193303499
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Stand by your man tot in den dood die Gates fanboys. Als ik jullie was zou ik ook eens die Duitse journalist aanhoren.
Als ik jullie was zou ik eens bedenken of je wel snapt wat kritisch denken inhoudt. :')
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan internet niet stoppen :6
Ik zeg niet eens iets wat daar ook maar in de verste verte op lijkt. _O-

Een correctie lijkt me dus op zijn plaats - 2 hersencellen. :')
  maandag 25 mei 2020 @ 13:14:35 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193303550
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ik jullie was zou ik eens bedenken of je wel snapt wat kritisch denken inhoudt. :')
[..]

Ik zeg niet eens iets wat daar ook maar in de verste verte op lijkt. _O-

Een correctie lijkt me dus op zijn plaats - 2 hersencellen. :')
Beledigingen zijn zo kinderachtig , je kan er niks aan doen dat mensen alternatief nieuws kijken en een heel ander wereldbeeld ontwikkelen die compleet anders is dan het msm wereldbeeld , lang leve internet _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193303627
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Beledigingen zijn zo kinderachtig , je kan er niks aan doen dat mensen alternatief nieuws kijken en een heel ander wereldbeeld ontwikkelen die compleet anders is dan het msm wereldbeeld , lang leve internet _O_
Je kijkt selectief en absoluut niet kritisch.

Laat me eens de context van dat filmpje zien dan.
  maandag 25 mei 2020 @ 13:23:43 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193303650
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kijkt selectief en absoluut niet kritisch.

Laat me eens de context van dat filmpje zien dan.
Hoe ik kijk is mijn zaak en ik deel het filmpje zoals het is , succes met zoeken ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193303689
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe ik kijk is mijn zaak en ik deel het filmpje zoals het is , succes met zoeken ^O^
Dat is inderdaad helemaal jouw probleem, maar als je de context niet kent zul je nooit de waarheid kennen maar deze altijd invullen naar jouw referentiekader, die duidelijk biased is..
  maandag 25 mei 2020 @ 13:27:55 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193303698
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Beledigingen zijn zo kinderachtig , je kan er niks aan doen dat mensen alternatief nieuws kijken en een heel ander wereldbeeld ontwikkelen die compleet anders is dan het msm wereldbeeld , lang leve internet _O_
“Giftige mensen klampen zich aan je vast net als betonblokken aan je enkels en nodigen je dan uit om in hun vergiftigde water te komen zwemmen.”
-John Mark Green-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193303744
Koekoek. 8)7

Ik zeg enkel dat context belangrijk is en je zonder die context de waarheid niet weet - maar het gaat jullie uiteraard niet om de waarheid, jullie willen enkel iets die past met je confirmation bias. :D
  maandag 25 mei 2020 @ 13:37:02 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193303805
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

“Giftige mensen klampen zich aan je vast net als betonblokken aan je enkels en nodigen je dan uit om in hun vergiftigde water te komen zwemmen.”
-John Mark Green-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u , ik houd mijn geest schoon met alternatief nieuws _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 25 mei 2020 @ 14:12:02 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193304238
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:07 schreef Summers het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Stand by your man tot in den dood die Gates fanboys. Als ik jullie was zou ik ook eens die Duitse journalist aanhoren.
Waar is die oh zo belangrijke kritische blik nou gebleven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 mei 2020 @ 14:35:04 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193304529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Waar is die oh zo belangrijke kritische blik nou gebleven?
Je denkt dat we bill gates vandaag voor het eerst bekijken ofzo :? Ik kom al heel lang op fok en hoor ook al heel lang hoe kritisch iedereen wel niet is en is het voor 99,9 % gebakken lucht dus dat neem ik niet eens meer serieus laat staan dat ik daar een discussie over ga voeren . Ik blijf wel bij mezelf . Fijne dag ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193304592
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Je denkt dat we bill gates vandaag voor het eerst bekijken ofzo :? Ik kom al heel lang op fok en hoor ook al heel lang hoe kritisch iedereen wel niet is en is het voor 99,9 % gebakken lucht dus dat neem ik niet eens meer serieus laat staan dat ik daar een discussie over ga voeren . Ik blijf wel bij mezelf . Fijne dag ^O^
Niet vandaag nee, vorige maand ofzo. Je hebt geen flauw idee wat die man al jaren voor de wereld heeft betekend.
  maandag 25 mei 2020 @ 14:40:11 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193304597
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Dank u , ik houd mijn geest schoon met alternatief nieuws _O_
:? je weet dat dat alternatieve nieuws zich constant tegenspreekt.
De aarde kan bijvoorbeeld niet plat en rond en peer vorm tegelijk zijn!
Zelfs in alternatief nieuws moet je een onderscheid maken wat je wel of niet geloofd.
dus schoon houden... nee niet echt tenzij je elk alternatief nieuwtje geloofd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193304644
https://www.snopes.com/?s=bill+gates

Zelfs Snopes heeft al onwijs veel artikelen om alle verzonnen 'citaten' en ander fake news te debunken.
De machine van de alt-right KillBill tokkies draaien overuren.

Iedereen die dat fragmentje bekijkt ziet direct dat Bill Gates juist de gatekeeper (o god) is voor goede controle en uitgebreid testen voor elk vaccin, want idd, een vaccin is idd dingen inspuiten bij kinderen en daar moet je dus onwijs waakzaam voor zijn. Hij waarschuwt daar juist voor.

Het is dan té ironisch dat alle conspiracy gekkies zonder blikken of blozen roepen om massaal Hydroxychloroquine in te gaan spuiten want dat zou werken. Dat is én niet bewezen, én op vrijwel geen enkele corona patient getest én heeft zeer gevaarlijke bijwerkingen.

Je zou het ze bijna gunnen zo'n shot.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193304695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.snopes.com/?s=bill+gates

Zelfs Snopes heeft al onwijs veel artikelen om alle verzonnen 'citaten' en ander fake news te debunken.
De machine van de alt-right KillBill tokkies draaien overuren.

Iedereen die dat fragmentje bekijkt ziet direct dat Bill Gates juist de gatekeeper (o god) is voor goede controle en uitgebreid testen voor elk vaccin, want idd, een vaccin is idd dingen inspuiten bij kinderen en daar moet je dus onwijs waakzaam voor zijn. Hij waarschuwt daar juist voor.

Het is dan té ironisch dat alle conspiracy gekkies zonder blikken of blozen roepen om massaal Hydroxychloroquine in te gaan spuiten want dat zou werken. Dat is én niet bewezen, én op vrijwel geen enkele corona patient getest én heeft zeer gevaarlijke bijwerkingen.

Je zou het ze bijna gunnen zo'n shot.
Snopes is per definitie verbannen bij dit soort figuren. :')

Ik weet wel waarom. :P
  maandag 25 mei 2020 @ 14:48:16 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193304713
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Je denkt dat we bill gates vandaag voor het eerst bekijken ofzo :? Ik kom al heel lang op fok en hoor ook al heel lang hoe kritisch iedereen wel niet is en is het voor 99,9 % gebakken lucht dus dat neem ik niet eens meer serieus laat staan dat ik daar een discussie over ga voeren . Ik blijf wel bij mezelf . Fijne dag ^O^
En dat maakt die context van dat korte filmpje opeens niet meer belangrijk of zo? :? En wat heeft het wel of niet kritisch denken van anderen te maken met je eigen kritisch denken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_193304720
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Snopes is per definitie verbannen bij dit soort figuren. :')

Ik weet wel waarom. :P
Ik denk omdat ze aan bronvermelding doen, dat willen we natuurlijk niet hebben als woke peoples. Alleen sheeples checken hun bronnen.

Oja hier de context:

Vanaf 02:00, het gaat duidelijk over een safety system.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193304857
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik denk omdat ze aan bronvermelding doen, dat willen we natuurlijk niet hebben als woke peoples. Alleen sheeples checken hun bronnen.

Oja hier de context:

Vanaf 02:00, het gaat duidelijk over een safety system.

Thanks! _O_

Wanneer het niet gecropped is, werkt het inderdaad niet zo goed voor de antichrist-roepende zombies. :D
  maandag 25 mei 2020 @ 15:01:56 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193304892
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.snopes.com/?s=bill+gates

Zelfs Snopes heeft al onwijs veel artikelen om alle verzonnen 'citaten' en ander fake news te debunken.
De machine van de alt-right KillBill tokkies draaien overuren.

Iedereen die dat fragmentje bekijkt ziet direct dat Bill Gates juist de gatekeeper (o god) is voor goede controle en uitgebreid testen voor elk vaccin, want idd, een vaccin is idd dingen inspuiten bij kinderen en daar moet je dus onwijs waakzaam voor zijn. Hij waarschuwt daar juist voor.

Het is dan té ironisch dat alle conspiracy gekkies zonder blikken of blozen roepen om massaal Hydroxychloroquine in te gaan spuiten want dat zou werken. Dat is én niet bewezen, én op vrijwel geen enkele corona patient getest én heeft zeer gevaarlijke bijwerkingen.

Je zou het ze bijna gunnen zo'n shot.
Snopes was de enige die mij het bericht kon geven dat India Bill gates had aangeklaagd.

Want de oorspronkelijk bron was of Facebook, of een rant van een debiel op youtube.

Ik weet vrijwel zeker dat het van een pagina van facebook komt waar ook summer haar plaatjes vandaan heeft!
Tenzij ze nu eindelijk met een bron komt na 2 maand!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193304981
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Snopes was de enige die mij het bericht kon geven dat India Bill gates had aangeklaagd.
Hoe staat het nu daarmee, boete, taakstraf of echt de cel in? _O-

quote:
Want de oorspronkelijk bron was of Facebook, of een rant van een debiel op youtube.
Een rant-debiel. :')

quote:
Ik weet vrijwel zeker dat het van een pagina van facebook komt waar ook summer haar plaatjes vandaan heeft!
Tenzij ze nu eindelijk met een bron komt na 2 maand!
Summers en bronnen zijn als water en vuur. Ik kan je garanderen dat het van een schimmige Facebook pagina komt.
  maandag 25 mei 2020 @ 20:18:06 #129
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193309610
Verplicht betalen voor je reservering: horeca in coronatijd krijgt vorm

De verplichting tot reserveren zal klanten soms geld gaan kosten - Niet alleen het verzekeren van een plekje, maar ook hoelang je ergens mag zitten - de weg naar het terras veilig en gecontroleerd maken - crowd control - checkgesprek - checkgesprek app.

Cafés en restaurants zullen daar, met de beperkingen voor het maximumaantal klanten, beter op gaan letten, is de verwachting. "De hele dag een kop koffie drinken en daarbij drie tafels bezetten, is natuurlijk zonde."


Dat laatste is zwaar overdreven er zijn weinig mensen die dit doen en als iemand dit doet word je daar vast op aangesproken. Spontaan uit eten en gezellig blijven natafelen kunnen we voorlopig vergeten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193311715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Verplicht betalen voor je reservering: horeca in coronatijd krijgt vorm

De verplichting tot reserveren zal klanten soms geld gaan kosten - Niet alleen het verzekeren van een plekje, maar ook hoelang je ergens mag zitten - de weg naar het terras veilig en gecontroleerd maken - crowd control - checkgesprek - checkgesprek app.

Cafés en restaurants zullen daar, met de beperkingen voor het maximumaantal klanten, beter op gaan letten, is de verwachting. "De hele dag een kop koffie drinken en daarbij drie tafels bezetten, is natuurlijk zonde."


Dat laatste is zwaar overdreven er zijn weinig mensen die dit doen en als iemand dit doet word je daar vast op aangesproken. Spontaan uit eten en gezellig blijven natafelen kunnen we voorlopig vergeten.
Je hoeft er niet heen he?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 25 mei 2020 @ 22:56:02 #131
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193312379
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je hoeft er niet heen he?
precies.
dan rot je toch gewoon op naar je eigen land.
( :% ow nee...dat bestaat niet meer)
Huig
pi_193312466
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja grapjas, zo werkt dat dus niet hè. Jij claimt iets, ik vraag je waar je dat vandaan hebt, en dan moet ik vervolgens zelf maar op zoek gaan :D ?

Verder: over welk type test heb je het, en heb je het dan over de sensitiviteit of over de specificiteit?
Ik heb door m'n rommelige folders gekeken. Ik heb nog meer. Deze links had ik al 'n maand of twee of zo geleden gepost.

https://www.medicalnewsto(...)#where-are-the-tests

Are they accurate?
COVID-19 tests are new, and assessing their accuracy is challenging.
PCR tests may produce false negatives, failing to identify evidence of SARS-CoV-2.
Sometimes false negatives result from human error or problems with the procedure. Giving the test too early or late, for example, can lead to a false negative.
The accuracy of similar tests for influenza is generally 50–70%.…....

https://www.sciencemediac(...)esting-for-covid-19/

“PCR testing – as used by the CDC and WHO initially – is very labour intensive, and has several points along the path of doing a single test where errors may occur – which may lead to headline issues of a false positive, the test showing evidence of the virus when it’s not actually there, or a false negative, suggesting someone doesn’t have the virus when in fact they do.
“The false negative is the more concerning of the two outcomes, as they can occur up to 30% of the time. As such, these tests have more often been used to confirm an infection, rather than to give someone the all clear.
“This is because the PCR test is a much more hands on laboratory intensive process both in terms of collection and sample processing. As a result there have been times when shortages of both swabs to take samples from patients, and also the reagent chemicals allowing the testing to be performed, have limited speed.

https://www.theguardian.c(...)reliable-union-warns
'when it emerged they had a detection rate of just 30%.'

Ik was aan het zoeken voor informatie over CT scans als COVID19 testen en kwam ik deze tegen:
https://www.quantib.com/b(...)dical-image-analyses

'Other options for lab testing include “molecular point-of-care” tests (a mostly automated type of test, which can be performed by a frontline healthcare worker, results are available within 30 minutes instead of days), paper-based tests (similar to the way a pregnancy test works, a paper strip contains antibodies that will bind to viral proteins in a sputum sample),3 or testing for antibodies in the blood (not a very relevant option, as the antibodies can only be measured after being infected for days or even weeks). Unfortunately, none of them has a version ready for clinical use that provides fast results and good accuracy.'

https://corona.nhg.org/overige-vragen/#sneltesten

Hoe staat het met de sneltesten op COVID-19?

Het NHG krijgt veel vragen over mailings aan huisartsen, waarin reclame wordt gemaakt voor zogenaamde COVID-19 sneltesten. In deze berichten wordt vermeld dat men hiermee ziekte en/of immuniteit aan kan tonen.
Het gebruik van deze sneltesten kunnen wij niet aanbevelen. Sneltesten moeten aan redelijk hoge eisen voldoen om een betrouwbaar antwoord te geven. Deze testen zijn veelal onvoldoende betrouwbaar en zeker niet gevalideerd voor gebruik in de eerste lijn. Het kan dan ook tot risicovolle situaties leiden als huisartsen deze testen gaan gebruiken en hier beleid op maken.
.............

Vrienden van me in 't VK hebben 'n corona test gedaan. Beide niet 'corona' ziek zijn maar ze moeten 't doen zodat ze 'n afspraak voor 'n ander klacht bij hun doctor kunnen maken.
Ze zijn naar 'n parkeerplaats verstuurd en daar hebben ze 'n envelop met de tests er in van 'n militair in dienst gekregen. Ze moeten dan de tests zelf doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 25-05-2020 23:16:08 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:15:23 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193338628
quote:
Zie hem staan met zijn lap voor zijn smoel selling bullshit. Vandaag even in de supermarkt, nu je de karretjes zelf schoon moet maken geen hond die het doet. Gros van de mensen weet heus wel dat het onzin is.

Gisteravond zag ik virusverdiener Ab Osterhaus weer ergens op tv aan het promoten dat de cijfers vast weer gaan stijgen nu mensen zich steeds minder aan de regels houden en de kans op een tweede golf hoog is. Ab schuift aan elke tafel aan, lekker erbij schnabbelen de coronacrisis kan hem niet lang genoeg duren. Ab is inmiddels 70+ hij zou thuis moeten blijven achter slot en grendel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:25:42 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193338754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem staan met zijn lap voor zijn smoel selling bullshit. Vandaag even in de supermarkt, nu je de karretjes zelf schoon moet maken geen hond die het doet. Gros van de mensen weet heus wel dat het onzin is.

Gisteravond zag ik virusverdiener Ab Osterhaus weer ergens op tv aan het promoten dat de cijfers vast weer gaan stijgen nu mensen zich steeds minder aan de regels houden en de kans op een tweede golf hoog is. Ab schuift aan elke tafel aan, lekker erbij schnabbelen de coronacrisis kan hem niet lang genoeg duren. Ab is inmiddels 70+ hij zou thuis moeten blijven achter slot en grendel.
Wat nou als hij gelijk heeft?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:52:53 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193339047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat nou als hij gelijk heeft?
Karretjessprayer gespot.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193339522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Karretjessprayer gespot.
Goede comeback wel :')
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:31:44 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193339542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Karretjessprayer gespot.
Als je niets zinnigs te melden hebt, hou dan gewoon je mond. Of beter nog, ga de discussie eens aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_193339745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Karretjessprayer gespot.
:') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193340318
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem staan met zijn lap voor zijn smoel selling bullshit. Vandaag even in de supermarkt, nu je de karretjes zelf schoon moet maken geen hond die het doet. Gros van de mensen weet heus wel dat het onzin is.

Gisteravond zag ik virusverdiener Ab Osterhaus weer ergens op tv aan het promoten dat de cijfers vast weer gaan stijgen nu mensen zich steeds minder aan de regels houden en de kans op een tweede golf hoog is. Ab schuift aan elke tafel aan, lekker erbij schnabbelen de coronacrisis kan hem niet lang genoeg duren. Ab is inmiddels 70+ hij zou thuis moeten blijven achter slot en grendel.
Had ook zoiets paar dagen terug- in de supermarkt heeft twee jonge Spaanse dames voor m'n karretje gevraagd.
I said that I hadn't cleaned the karretje because I think this whole covid thing is bullshit, but don't worry, my hands are clean.
They laughed and said “Thanks,it's ok – we don't believe it either”.
There is hope. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 29 mei 2020 @ 10:33:01 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193365773
Coronaproof toiletbezoek met stoplicht: 'Zo kom je elkaar niet tegen'

Een nieuwe Nederlandse uitvinding zou uitkomst kunnen bieden: het wc-stoplicht. Rood is bezet, bij oranje staat iemand zijn of haar handen te wassen, en groen is vrij. "Zo kunnen gasten hun toiletbezoek op een goed moment plannen

Nu nog wat fear mongering

"Als een besmet persoon van een openbaar toilet gebruik maakt, kan hij op die manier extra virusdeeltjes over de ruimte verspreiden. Zulke kleine deeltjes gaan zelfs door drie lagen toiletpapier heen. Daarom moet je je handen echt goed wassen na elk wc-bezoek." En dus niet je gezicht aanraken voor je dat hebt gedaan. Lichaamsvloeistoffen zijn op toiletten in hoge dosis aanwezig. Als iemand corona heeft, is de kans op besmetting daar veel groter", zegt microbioloog Clara Belzer van de Universiteit van Wageningen. "Als je de handdroger, wasbak of doortrekknop aanraakt, kan je het virus heel makkelijk verspreiden. Als je daarna weer je gezicht aanraakt kan je jezelf besmetten."

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 10:38:26 #142
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193365851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Had ook zoiets paar dagen terug- in de supermarkt heeft twee jonge Spaanse dames voor m'n karretje gevraagd.
I said that I hadn't cleaned the karretje because I think this whole covid thing is bullshit, but don't worry, my hands are clean.
They laughed and said “Thanks,it's ok – we don't believe it either”.
There is hope. :)
TR gemaked.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193369412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Coronaproof toiletbezoek met stoplicht: 'Zo kom je elkaar niet tegen'

Een nieuwe Nederlandse uitvinding zou uitkomst kunnen bieden: het wc-stoplicht. Rood is bezet, bij oranje staat iemand zijn of haar handen te wassen, en groen is vrij. "Zo kunnen gasten hun toiletbezoek op een goed moment plannen

Nu nog wat fear mongering

"Als een besmet persoon van een openbaar toilet gebruik maakt, kan hij op die manier extra virusdeeltjes over de ruimte verspreiden. Zulke kleine deeltjes gaan zelfs door drie lagen toiletpapier heen. Daarom moet je je handen echt goed wassen na elk wc-bezoek." En dus niet je gezicht aanraken voor je dat hebt gedaan. Lichaamsvloeistoffen zijn op toiletten in hoge dosis aanwezig. Als iemand corona heeft, is de kans op besmetting daar veel groter", zegt microbioloog Clara Belzer van de Universiteit van Wageningen. "Als je de handdroger, wasbak of doortrekknop aanraakt, kan je het virus heel makkelijk verspreiden. Als je daarna weer je gezicht aanraakt kan je jezelf besmetten."

[ afbeelding ]
Hoe zit het dan met de deurknop? Iedereen snapt dat je na wc-gebruik je handen goed moet schoonmaken. Echter moet je daarna vaak alsnog de deur openen en zo’n deurknop of -klink wordt niet telkens schoongemaakt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193371455
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 14:52 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met de deurknop? Iedereen snapt dat je na wc-gebruik je handen goed moet schoonmaken. Echter moet je daarna vaak alsnog de deur openen en zo’n deurknop of -klink wordt niet telkens schoongemaakt.
Just another one of the many mysteries surrounding the invisible killer, dear Morrigan.

Why did the UK government remove Covid19 from the list of HCID's (High Consequence Infectious Diseases) on March 19th, only days before the whole country was pretty much closed down? Why were the public not informed of this decision?

Why were the public not informed that the coronatests are by no means accurate?

Why were the covid19 death rate figures deliberately misrepresented so as to make the whole situation look much worse than it actually was/is ?

If social distancing is so important in the war against the killer virus, why was it 2metres in the UK and US and only 1,5metres in Europe? Does this 25% difference show up in the infection rate stats and figures? If not, why not?

Why have we not seen anyone (experts or other) who are sceptical and/or critical about the official storyline appear on CoronaHysteria-fear propaganda TV?

Why did all political parties go along with it ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 29-05-2020 17:50:16 (added word: deliberately) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_193372801

Willen ze nou dat we wakker worden of niet? Betwijfel het sterk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193374192
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:

Klare woorden van Ken Jebsen in een half uur zegt de man waar het op staat en wat ons te wachten staat, hij veegt de laan aan met Bill en Mel.


:X
Goed filmpje die van Ken Jebsen ... toevallig al ontkracht door een van de msmgekkies of komen ze nog steeds niet verder dan persoonlijke aanvallen ?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 20:36:04 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193374221
Kabinet wil RIVM tijdelijk gebruik laten maken van zendmastgegevens

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) mag als het aan het kabinet ligt maximaal een jaar lang gebruik gaan maken van geanonimiseerde gegevens van telecomzendmasten. Met de gegevens kan worden achterhaald of het in bepaalde gemeentes te druk is geweest en of de coronamaatregelen verscherpt moeten worden. Het kabinet heeft een noodwet gemaakt die dit mogelijk maakt. Met de zendmastdata kan het instituut bij een toename van het aantal besmettingen in een gemeente sneller handelen, bijvoorbeeld door de regionale GGD te waarschuwen.

Voor een goed doel per slotte .. het virus te lijf gaan :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 20:39:34 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193374264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 20:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Goed filmpje die van Ken Jebsen ... toevallig al ontkracht door een van de msmgekkies of komen ze nog steeds niet verder dan persoonlijke aanvallen ?
Welnee volledig genegeerd door onze feitenstrijders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193374459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Welnee volledig genegeerd door onze feitenstrijders.
Jammer zeg ..hopelijk nemen ze alsnog de moeite om zijn standpunten te factchecken, aangezien ze alles zo goed weten moet dat geen probleem zijn.

We wachten af :)
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:21:36 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193376144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Welnee volledig genegeerd door onze feitenstrijders.
Eerder vooroordelen strijders maar dat schijnt hetzelfde te zijn als een feit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')