Fucking retweetquote:
Opdat wij niet vergetenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had toch zelfmoord gepleegd? Tragisch wel.
RIPquote:
Ik moest oprecht lachen om een Kluunpostquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:17 schreef Kluun1985 het volgende:
En natuurlijk hebben de leden hierboven geen leven geplukt. Eens forummer, altijd forummer. Ze hebben gewoon een beter forum gevonden. Bijv india-forums, of girlscene of pinkvilla etc.
Zelf heb ik het idee dat redelijk veel van die personen overleden zijn. Als je hier al zolang en zovaak post dan reageer je niet zo snel helemaal niet meer.quote:
waarom dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
TS is sanasoufi maar hij heeft de zilvervissen ingeruild voor die pakistaanse broers. Tis behoorlijk zielig.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
ik zie dat hij op een van mijn legendarische posts heeft gereageerd in een ver ver verledenquote:
Of ze hebben een serieuze job, vrouw, kinderen etc. Pre-corona was dit forum ook redelijk uitgestorven. Dat helpt ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zelf heb ik het idee dat redelijk veel van die personen overleden zijn. Als je hier al zolang en zovaak post dan reageer je niet zo snel helemaal niet meer.
Kan, geef alleen maar aan wat ik zelf denk. Mijn leven is nu ook heel anders dan 10 jaar geleden maar ben hier ook nog volop. Betekent niet dat dat voor anderen geldt natuurlijk maar bij de mensen die zo uitbundig aanwezig waren eerst spookt het altijd wel in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:08 schreef Arkai het volgende:
[..]
Of ze hebben een serieuze job, vrouw, kinderen etc. Pre-corona was dit forum ook redelijk uitgestorven. Dat helpt ook niet echt mee.
In verband met herkenbaarheid nemen velen ook een kloon aan denk ik. Al met al wel vreemd als mensen ineens cold turkey van de radar verdwijnen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan, geef alleen maar aan wat ik zelf denk. Mijn leven is nu ook heel anders dan 10 jaar geleden maar ben hier ook nog volop. Betekent niet dat dat voor anderen geldt natuurlijk maar bij de mensen die zo uitbundig aanwezig waren eerst spookt het altijd wel in mijn hoofd.
zoals ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:13 schreef Arkai het volgende:
[..]
In verband met herkenbaarheid nemen velen ook een kloon aan denk ik. Al met al wel vreemd als mensen ineens cold turkey van de radar verdwijnen inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |