Denk het wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik spiritus zou drinken zou ik dan ook zulke taal uitslaan?
Jij gaat bij een mast staan, wat nergens op slaat.quote:
Ik dacht dat jij continue aan de spiritus zat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat spelen jullie? Verstoppertje?quote:
Waar heb je het over man?quote:
quote:
Ik hou van Holland.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat spelen jullie? Verstoppertje?
Probeer het maar niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan moet ik dat maar niet doen.quote:
Hoi Poeniks!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waar heb je het over man?Je was een tijd normaal. Hij heeft het toch tegen jullie of tegen de paashaas denk je
jezus zeg
Je slaat wartaal uit. Niemand snapt wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waar heb je het over man?Je was een tijd normaal. Hij heeft het toch tegen jullie of tegen de paashaas denk je
jezus zeg
Cafeïne is my drug.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij continue aan de spiritus zat?
Oke dat is wel ontzettend flauw gedrag van jequote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:35 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je slaat wartaal uit. Niemand snapt wat je bedoelt.
Dit heb ik niet gelezen.quote:
Maatquote:
Voor je eigen opmerkingen om duidelijk te zijn ... Mario is echt en geen kloon dus respect graagquote:
Heer Engine.quote:
Ik ben een tumor die straling nodig heeft zeg je.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij gaat bij een mast staan, wat nergens op slaat.
Wat moet ik daar verder mee?
Neej het spel! Bordspel met vraagkaartjes enzo. En een grote klop / buzzer.quote:
Hij heeft het daar over jullie. Jij vraagt waar hij last van heeft. Ik zeg van jullie blijkbaar. En daarna wordt jij weer helemaal leipquote:
Stop gewoon efffe.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft het daar over jullie. Jij vraagt waar hij last van heeft. Ik zeg van jullie blijkbaar. En daarna wordt jij weer helemaal leip
Wordt niet voor niets ome error genoemdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:35 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je slaat wartaal uit. Niemand snapt wat je bedoelt.
Het is leuk geweest nuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke dat is wel ontzettend flauw gedrag van je
Al was het wel een kloon, dan nog hoeft 'ie nog niet als stront behandeld te worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je eigen opmerkingen om duidelijk te zijn ... Mario is echt en geen kloon dus respect graag
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is leuk geweest nuterug in je hok.
Datquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al was het wel een kloon, dan nog hoeft 'ie nog niet als stront behandeld te worden.
Hij doet geen vlieg kwaad.
Oke nu ben je gewoon raar bezig. Doe normaal en hou dit soort gepraat voor je zegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is leuk geweest nuterug in je hok.
Ook dit heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neej het spel! Bordspel met vraagkaartjes enzo. En een grote klop / buzzer.
Wie?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Phoenix komt graag stampij maken als hij weer teveel gedronken heeft...
Nergens bewezenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die 5G masten schijnen daaraan te voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |