Oke, tjah goed bezig danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je vraagt toch waarom ik dat vind, nou dat is mn antwoord en daar moet je het mee doen.
Lijkt me niet.quote:
waarom zit jij hier de boel zo op te Fokken eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat heb je al gezegd, ik zei toen ook al dat je dan het voorgaande helemaal niet gelezen hebt.
Hoef jij al niet meer op de TT van volgend jaar te komenquote:
Dat doe ik niet, dat doen jullie toch echt zelf. Zie maar hoe ook jij reageertquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
waarom zit jij hier de boel zo op te Fokken eigenlijk?
Wie werd er bespuugd door 'de lama'?quote:
Dat doe jij nooit inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
waarom zit jij hier de boel zo op te Fokken eigenlijk?
Ik reageer normaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doen jullie toch echt zelf. Zie maar hoe ook jij reageert
rudi tante käthe völlerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie werd er bespuugd door 'de lama'?
Ene Rudy toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie werd er bespuugd door 'de lama'?
Dit soort zaken zijn normaal voor jullie. als ik het woord leip gebruik dan is dat vreselijk maar het zit vol met dit soort posts van jullie elke keer maar weerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is leuk geweest nuterug in je hok.
Daar zijn de meningen hier over verdeeldquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
Bij nader inzien vind ik @:phoenyx toch een prima user
Lekker ditquote:
Hoezo Tante Kähte? (en wat bedoelen ze daar mee?)quote:
Nu in normaal Nederlands?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn normaal voor jullie. als ik het woord leip gebruik dan is dat vreselijk maar het zit vol met dit soort posts van jullie elke keer maar weerMaar dat is normaal volgens jou ook
Je hebt jezelf er vooral mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |