abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:52:39 #26
14505 OProg
A Life in Music
pi_193670903
Jammer dat blijkbaar iedereen druk is met andere zaken want hier zit een smerig luchtje aan. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193670921
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:52 schreef OProg het volgende:
Jammer dat blijkbaar iedereen druk is met andere zaken want hier zit een smerig luchtje aan. :{
Polariserende meuk verkoopt beter. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:56:46 #28
14505 OProg
A Life in Music
pi_193670949
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Polariserende meuk verkoopt beter. :{
Tsjah.

Dit ook.

quote:
„Dat ruikt echt naar vis”, zegt hoogleraar Eichholtz. „Als je zegt: ik wil bij de notaris laag afrekenen maar ga bij de landmeter die bouwkavel toch 50 procent groter maken, dan ga je buiten de lijntjes.” Hoogleraar notarieel recht Pim Huijgen (Universiteit Leiden) noemt het verschil tussen afgerekende en door het kadaster opgemeten vierkante meters een overschrijding die hij in 33 jaar nog nooit heeft meegemaakt. „Het is werkelijk ongekend. Hij koopt op papier minder maar krijgt in werkelijkheid veel meer voor een verhoudingsgewijs zeer aantrekkelijke prijs. Dat lijkt op politieke bevoordeling.”
:')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')