Nu toch nog steeds?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meh. 1987 en 1994. In 1987 zat ik nog in de luiers.
wat bedoel je? snap je nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:20 schreef engine het volgende:
De regie heeft hem te pakken: Mario390. 10 seconden voorsprong. Je moet fietsen, niet kijken!
Mart Smeets quotes. vreselijk vent.quote:
het is en lied hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is fantastisch. (¤450,- ook!)
Ik verdenk je van een fetisj.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet voor mezelf
Leuk voor haarquote:
Mario390. Wij begrijpen dit niet, dus je zult begrijpen dat ik zeg, als ik aan jou vraag: Je hebt ellendig veel gefietst he? Heb je daar lol in?quote:
Ja, ze heeft in een klap roem gekregen door ‘Hamsteren’quote:
ik denk niet dat dat haar doel was, maar haar werk doen voor haar belangrijker isquote:
Denk ik ook maar gun het haar toch welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat haar doel was, maar haar werk doen voor haar belangrijker is
Zat laatst zo'n filmpje te kijken op 9GAG over territoria door de jaren heen. Wist niet dat Friesland al veel eerder bestond dan Holland of Nederland (NL eigenlijk wel dat was later pas). En zelfs de Romeinen heel lang hebben weten tegen te houden.quote:
Zal dat wat betalen zoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze heeft in een klap roem gekregen door ‘Hamsteren’
Ze wilde daarom ook geen interviewquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat haar doel was, maar haar werk doen voor haar belangrijker is
mountain-bikequote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
mario heeft een 'fietsje'. Zo noemt hij dat zelf.
Jammer dat de Tour dit jaar niet doorgaat ...
Hallo meneer Shebbe!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes daar zijn we dan toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |