weet je dev gaat om vertrouwen die je haar geeft en dan komt ze vanzelf naar jouquote:
Klopt. Hopelijk werkt dat bij mijn dochter wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet je dev gaat om vertrouwen die je haar geeft en dan komt ze vanzelf naar jou
prachtige leeftijd praatjes enzoquote:
Tuurlijk wel heb nu al vertrouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hopelijk werkt dat bij mijn dochter wel.
Pakt papa's telefoon, gaat naar haar kamer, deur dicht en video chatten met vriendinnenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prachtige leeftijd praatjes enzo
die keuze is aan jou heb ik geen mening over ... je doet t goedquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Pakt papa's telefoon, gaat naar haar kamer, deur dicht en video chatten met vriendinnenEn nee, ze is te jong voor haar eigen telefoon
Die van mij ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Pakt papa's telefoon, gaat naar haar kamer, deur dicht en video chatten met vriendinnenEn nee, ze is te jong voor haar eigen telefoon
Heerlijk !!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die van mij ook!Pakt de telefoon, HALLO! blablalblalbla (kan nog maar een beetje praten)
. Hij is bijna 2. Niet vergelijkbaar met die van jouw, maar toch grappig.
Proost maar liever cola ik mag geen alcohol je weetquote:
Je kon een telefoon betalen op je 11de?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was 11 of 12 ofzo bij mijn eerste telefoon. Wel zelf betalen uiteraard. Tegenwoordig krijgen ze allemaal een IPhone cadeau...
had je toen al mobiels?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was 11 of 12 ofzo bij mijn eerste telefoon. Wel zelf betalen uiteraard. Tegenwoordig krijgen ze allemaal een IPhone cadeau...
dummiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kon een telefoon betalen op je 11de?
Lang sparen van zakgeld. Toen waren de telefoontjes 150 Gulden, geen ¤1200,-quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kon een telefoon betalen op je 11de?
Dat moet ergens 1999 - 2000 geweest zijn. Waren de eerste betaalbare en draagbare telefoons. (nog dikke koelkasten dat wel).quote:
superquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lang sparen van zakgeld. Toen waren de telefoontjes 150 Gulden, geen ¤1200,-
De eerste was een Libertel. Daarna de bazentelefoon Nokia 3310 (ook zelf betaald van mijn krantenwijkje).
Zeer verstandigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal toch een keertje seksuele voorlichting moeten gaan geven, anders ben ik over 5 jaar wel opa
Heertje! Lekker ... geslapen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |