Hij had toch deze foto van zich zelf gepost in FOT?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat mario een beer van een vent is?

quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had toch deze foto van zich zelf gepost in FOT?
[ afbeelding ]

Ik kan koffie zetten. Ik ben een echte hobby-barista. (drink zelf geen koffie overigens).quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij moet alleen nog leren koffiezetten. dan was het de perfecte man voor mij geweest.

uhuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had toch deze foto van zich zelf gepost in FOT?
[ afbeelding ]

Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2020 21:30
 Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+

Koffie serveren en niet aan mijn kop zeiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan koffie zetten. Ik ben een echte hobby-barista. (drink zelf geen koffie overigens).

Waarom zet je dan koffie als je niet weet hoe de koffie lekker smaakt?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan koffie zetten. Ik ben een echte hobby-barista. (drink zelf geen koffie overigens).

topquote:

Ik maak koffie voor mijn vrouw. Zolang ze de koffie niet uitspuugt of BAH roept, heb ik weer puik werk geleverd dacht ik zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan koffie als je niet weet hoe de koffie lekker smaakt?

quote:

Misschien doet ze alsof de koffie te pruimen is omdat ze van je houdt!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik maak koffie voor mijn vrouw. Zolang ze de koffie niet uitspuugt of BAH roept, heb ik weer puik werk geleverd dacht ik zo.

Dat is ook niet erg. Liefde is belangrijker dan koffie.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien doet ze alsof de koffie te pruimen is omdat ze van je houdt!

En je vrouw loopt ondertussen een maagperforatie op door jouw koffiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Liefde is belangrijker dan koffie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |