Ben je weleens in Hoeren (Hoorn) geweest?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:32 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik verveel me de nigus, laat eens van je ho(e)ren. vertel het eens aan ome Meerhoerman, hoe was je dag vandaag?
Dank je!quote:
Nee, maar wel eens in Tuitjenho(e)rnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je weleens in Hoeren (Hoorn) geweest?
Aha, dat is vlak in de buurt bij Scharen (Schagen)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Nee, maar wel eens in Tuitjenho(e)rn
Ze kunnen daar handballen joh, niet te zuinig. Echt geweldig genoten daar!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat is vlak in de buurt bij Scharen (Schagen)
Zeker, leuke meiden daar. Wat minder stads en dus meer toegankelijk zonder dat je gelijk een 'nee' krijgt. Gelukkig ook niet te boers.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze kunnen daar handballen joh, niet te zuinig. Echt geweldig genoten daar!
Ze zeggen niet voor niets met een meid uit Tuitjenhoorn is het als een lik- of blaasdoorn en kun je gaan als een puntlipneushoorn tot aan den moederkoorn!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, leuke meiden daar. Wat minder stads en dus meer toegankelijk zonder dat je gelijk een 'nee' krijgt. Gelukkig ook niet te boers.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets met een meid uit Tuitjenhoorn is het als een lik- of blaasdoorn en kun je gaan als een puntlipneushoorn tot aan den moederkoorn!
Ja lekker!quote:
quote:
Ik ben nooit weg geweestquote:
Ik vind onz gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, het gaf me wel die indrukMaar fijn dat je er bent!
Ik vind dat de kwaliteit van ONZ en KLB minder is geworden maar ONZ bevat nog wel wat hoogtepunten.quote:
Ik denk dat onz verder gegaan is en ik ben blijven hangen in het oude.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind dat de kwaliteit van ONZ en KLB minder is geworden maar ONZ bevat nog wel wat hoogtepunten.
Wat maakt dat je het niet leuk vindt bij ONZ?
Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Een paar van de FOK! sterren zijn ook wat minder actiefquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat onz verder gegaan is en ik ben blijven hangen in het oude.
Niet meer dezelfde humor.
Dus na het werpen ben ik gaan lezen in OUD en ouwehoer ik wat in CUL.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Een paar van de FOK! sterren zijn ook wat minder actief
Ik ben gewoon volledig voor het shitposten. Ik heb een lange traditie van shitposten op Fok.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat onz verder gegaan is en ik ben blijven hangen in het oude.
Niet meer dezelfde humor.
Snap ik. Lekker doen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volledig voor het shitposten. Ik heb een lange traditie van shitposten op Fok.
Haha zoals elke ouderquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus na het werpen ben ik gaan lezen in OUD en ouwehoer ik wat in CUL.
Ik post niet wat ik eetquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha zoals elke ouder
Ik ben al een tijdje niet meer in CUL geweest om te posten wat ik eet
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik post niet wat ik eet![]()
Das veel te veel tikken op mn telefoon.
Ik zit teveel op de weg om te FOK!KEN via mn laptopje.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, u post met den telephoon?
Is shitposten nog shitposten als je zegt dat je aan het shitposten bent?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volledig voor het shitposten. Ik heb een lange traditie van shitposten op Fok.
ah, u is een expert!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit teveel op de weg om te FOK!KEN via mn laptopje.
Dat is een zeer goeie vraag! Ik weet het niet!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is shitposten nog shitposten als je zegt dat je aan het shitposten bent?
Geweldige noten.....quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze kunnen daar handballen joh, niet te zuinig. Echt geweldig genoten daar!
Ik ben altijd wel in voor een goede troll, wat had je in gedachten?quote:Op zondag 24 mei 2020 02:23 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we samen een rel ontketenen met alle ubertrolls van weleer?
Wie moeten we dan allemaal hebben? Sowieso dat takkewijf van wie ik de naam kwijt ben, en boebiedoe. Nighthawk en ik regelen de hacks en de lekken. Wie nog meer puike plannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |