mooi kut maatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
Bij mij zit mijn vakantiegeld gewoon in mijn maandelijkse loon voor het eerst dit jaar
Dat is wel redelijk teleurstellend
Pics van je tante?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga zo bij mijn tante eten denk, moet het wel minder regenen
Hoezo, woont ze op straat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Wat gaat ze maken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
waarom alles relativerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Jawel dat maakt het wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Bak nasi met een eitje erop.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Wilde eigenlijk ramen bestellen maar ga vanavond keihard zuipen dus dat is niet een hele goede bodem
Altijd pasta danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Wilde eigenlijk ramen bestellen maar ga vanavond keihard zuipen dus dat is niet een hele goede bodem
hier zijn die geloof ik gewoon openquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Beste bodem is de wok, maarja die zijn dicht
kanjerchinezen
Naar de wok en dan alleen maar gaan zitten zuipenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Beste bodem is de wok, maarja die zijn dicht
kanjerchinezen
nee, maar wel afhalen bij diezelfde tokoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
All you can eat ook?? Lijkt me sterk
genieten is datquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar de wok en dan alleen maar gaan zitten zuipen
genot
ja godverdomme dat is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, maar wel afhalen bij diezelfde toko
sowieso beter dan zo'n ranzig all you can eat concept
Proleet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
Laatste keer met voetbalteam de wok uitgezet (lol)
Nou, daar komen we dus niet meer.
het ging toch om het voedsel als bodem? niet om de gezellige ambiancequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja godverdomme dat is toch niet hetzelfde
Ohjaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het ging toch om het voedsel als bodem? niet om de gezellige ambiance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |