Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow furieus na deze keiharde burn van @:scrummie2.1 aka Scrummeister
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Ws werkt ie vandaag ook nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.
Ga eens werken halve zoolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
Nog geen glimlach. Sorry.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
quote:
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 16:54:05Weggestuurd VVD-kamerlid Wybren van Haga niet welkom bij fractie Forum voor Democratie, aldus Thierry Baudet: 'wij moeten niets hebben van zetelrovers.' https://t.co/B27SzP9LW7 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Wire is nu al mijn favoriete serie
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :Nederlandse ondertitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt he, loonslavenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met mensen die een werkgever hebben die ze vandaag laten werken hoor.
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |