Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Dank je Stijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Waarom breek je de zin zo abrupt af?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Misschien heeft hij last vanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Stijn komt er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
Aijajjaj.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk voor @:JanCees dat er een keer iemand om hem moet lachen.
Wat een zwakzinnige teringdebielquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzo
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:
1. Je krijgt niet de titel te zien, maar de volledige URL. Daar is meestal de titel in verwerkt, maar technisch gezien heb je geen gelijk.
2. Het is browser afhankelijk, niet elke browser laat bij een mouse over event de volledige URL (geen titel dus Caland!) zien.
Ja ik ga zoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg de tyfus
Moest jij geen boodschappen doen trouwens?
wat een vetzak, die ligt dus volgende week op de ICquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |