Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch is
Wel schattig dat je zo jaloers bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm'tquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain
dat ie bij dat oude vrouwtje en man aankomt
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut ja
Maar dat waren de enige!
watquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm't
Dan lijk je niet op je moeder!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindt
Nee, ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel schattig dat je zo jaloers bent.
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.quote:
Ik geef mijn adres niet aan die freakquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan de tyfus krijgen.
@:maxi-mus zo beter?
Sorry, maar ik ben geen flikker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)nt-in-september.html
@:GGMM
@:Jojoortje
@:Caland
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt geklikt dus, wat een meevaller.
Dit meen je niet. Wauw.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Hoe dan ??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Lukt hier niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Kill Bill was tof. Net als Pulp Fiction, om er nog maar een klassieker van Tarantino tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |