abonnement Unibet Coolblue
pi_193256028
Mijn zoon wil graag een ledstrip rondom tegen het plafond en een strip onder zijn bed zoals alle toffe mensen op Tiktok hebben....

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop ik dat jullie de juiste kunnen aanwijzen!

Ik zoek een strip van 15 meter en een strip van 2a3 meter. Prijzen lopen gigantisch uiteen tussen Nederlandse aanbieders en AliExpress. Ik zoek een goede binnenkwaliteit en goed aan elkaar te koppelen (want strip van 15 meter is waarschijnlijk 3 x 5 meter). Met afstandsbediening om kleuren te wijzigen.

Bedankt voor het meedenken! Ook namens mijn zoon!
pi_193256140
Als je je huis afgebrand wil hebben moet je vooral elektraspul van aliexpress gaan bestellen _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Vonkenboer op 22-05-2020 20:25:21 ]
pi_193256495
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:09 schreef BiGRoN32 het volgende:
Mijn zoon wil graag een ledstrip rondom tegen het plafond en een strip onder zijn bed zoals alle toffe mensen op Tiktok hebben....

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop ik dat jullie de juiste kunnen aanwijzen!

Ik zoek een strip van 15 meter en een strip van 2a3 meter. Prijzen lopen gigantisch uiteen tussen Nederlandse aanbieders en AliExpress. Ik zoek een goede binnenkwaliteit en goed aan elkaar te koppelen (want strip van 15 meter is waarschijnlijk 3 x 5 meter). Met afstandsbediening om kleuren te wijzigen.

Bedankt voor het meedenken! Ook namens mijn zoon!
Ik heb een paar keer zoiets bij de Action vandaan. Werkt prima, maar wel degelijk monteren. Rond zwabberende draadjes zorgen voor breuk en dan valt 't uit.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:51:49 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193256592
Als je het snel wilt hebben ...
Action heeft het ook voor weinig 8-)
pi_193256717
Hoeft niet snel, maar wil graag beste prijs/kwaliteit verhouding 😊
pi_193258036
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:05 schreef BiGRoN32 het volgende:
Hoeft niet snel, maar wil graag beste prijs/kwaliteit verhouding 😊
Action is al 100x beter dan ali express, zoals ik hier boven al zei als je je huis in de fik wil hebben moet je daar je elektronica kopen. bij de Action zit er in ieder geval nog een CE op en zou het technisch gezien in orde moeten zijn.
pi_193258179
Ook op Ali express zie je verschillen. Ik he hier een set uit China en een set van de action liggen. Het enige verschil is de verpakking (die uit China is netter verpakt)....
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:39:43 #8
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_193260648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:45 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Action is al 100x beter dan ali express, zoals ik hier boven al zei als je je huis in de fik wil hebben moet je daar je elektronica kopen. bij de Action zit er in ieder geval nog een CE op en zou het technisch gezien in orde moeten zijn.
CE zegt helemaal niets. Dat koop je gewoon in Dld.
pi_193262025
CE betekent in chine gewoon China Export.

Ik zou het zelf niet aandurven om stopcontacten van aliexpress in mijn huis te plaatsen, maar dat moet ieder voor zich weten.

Voor het koppelen van ledstrips (3 x 5 meter) zou ik zelf kiezen voor een 24v versie en een goede voeding.
pi_193262153
Philips Hue. *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 20:26:06 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:21:09 #12
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193263362
je moet naar addressable ledstrips kijken dat is toffer dan zo'n ledstrip die maar 1 kleur tegelijk verandert


en wtf is een tiktok ledstrip :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:23:12 #13
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193263411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:16 schreef Banaanvragen het volgende:
Als je je huis afgebrand wil hebben moet je vooral elektraspul van aliexpress gaan bestellen _O_
Als je gewoon de 12volt trafo in Nederland koopt is er niks aan de hand. En veel ledstrips zijn tegenwoordig gewoon 5v voor in een usb outlet ergens.
pi_193263506
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:11 schreef akatar het volgende:
CE betekent in chine gewoon China Export.

Ik zou het zelf niet aandurven om stopcontacten van aliexpress in mijn huis te plaatsen, maar dat moet ieder voor zich weten.

Voor het koppelen van ledstrips (3 x 5 meter) zou ik zelf kiezen voor een 24v versie en een goede voeding.
Precies, spul wat bij de action ligt zou wel moeten voldoen aan de Europese CE
Bij ali heeft CE een hele andere betekenis
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:21:26 #15
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193264613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:27 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Precies, spul wat bij de action ligt zou wel moeten voldoen aan de Europese CE
Bij ali heeft CE een hele andere betekenis
Het gevaar zit hem toch alleen in de voeding/trafo? Die gaat in het stopcontact. Als je gewoon een simpele 12v voeding uit Nederland hebt of gewoon een 5v usb aansluiting ergens dan hoef je je volgens mij nergens zorgen om maken. Worst case scenario die shit is breekbaar en je sloopt het of het gaat na een halfjaar vanzelf kapot.
pi_193266250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:23 schreef incel het volgende:

[..]

Als je gewoon de 12volt trafo in Nederland koopt is er niks aan de hand. En veel ledstrips zijn tegenwoordig gewoon 5v voor in een usb outlet ergens.
Zou je eens een link kunnen plaatsen van een 5 meter ledstrip op 5 volt? ik ken ze namelijk niet.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:29:58 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193266654
Phillips hue is inderdaad wel echt heel goed spul. 70 euro begint het mee.

Moeten het kleurenledstrips zijn? Of alleen wit?


Ikea verkoopt ook ledstrips voor prima prijzen, google maar eens op Ledberg en Dioder.
Resistance is futile.
pi_193270062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:23 schreef incel het volgende:

[..]

Als je gewoon de 12volt trafo in Nederland koopt is er niks aan de hand. En veel ledstrips zijn tegenwoordig gewoon 5v voor in een usb outlet ergens.
Juist laagspanning is extra brandgevaarlijk wanneer niet de juiste materialen gebruikt zijn of indien er sprake is van slechte verbindingen.

Een simpele ledstrip is meestal 5W per meter. Een strip van 15 meter is dan 75W. Ofwel 6,25 Ampère in geval van 12V strip. Dat is een behoorlijke stroom.

De meeste kwaliteits ledstrips werken dan ook op 24Volt. Dan is de stroom half zo groot en dat voorkomt de nodige problemen.
pi_193270177
Bij ons in de buurt is een bedrijfje die handelt in en monteert ook eventueel LED producten... Dan zou je denken dat komt wel goed, professioneel aangesloten... Keek ik op zijn webshop en daar staan afbeeldingen direct gekopieerd van Aliexpress. :D :') Maar dan wel 4 x zo duur...
pi_193272031
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:47 schreef Watuntrik het volgende:
Bij ons in de buurt is een bedrijfje die handelt in en monteert ook eventueel LED producten... Dan zou je denken dat komt wel goed, professioneel aangesloten... Keek ik op zijn webshop en daar staan afbeeldingen direct gekopieerd van Aliexpress. :D :') Maar dan wel 4 x zo duur...
Precies dit probeer ik te voorkomen. Het gaat om rgb (moet een discotheek lijken dus als het op de maat van de muziek kan gaan is het helemaal top😜)
pi_193272298
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef BiGRoN32 het volgende:
Precies dit probeer ik te voorkomen.
Ik denk eerder dat er geen ontkomen aan is... ;) 100% van de LED industrie bevind zich in China, Korea, Taiwan etc. etc. Het wordt daar ontwikkeld... Ik kan het je nog sterker vertellen, zij lopen daar ver voor qua beschikbare producten van betere kwaliteit dan wij hebben. Het is alleen even zoeken naar een betrouwbare verkoper.

En waarom en hoezo? Heel simpel je kunt het vergelijken met computer processor techniek. De capaciteit verdubbeld enkele malen per jaar. Dus he ene product is nog niet uitverkocht en een 3 x beter product ligt al in de schappen. De LED industrie ontwikkeld zich in evenredige rasse stappen. Hier in Europa liggen nog containers vol ouwe leem en dat moet eerst op voordat er nieuw besteld wordt.

Ik zit beetje in de Aquarium en Terrarium hobby en bouw al jaren zelf de verlichting ook in opdracht soms. En bestel al jaren de materialen bij Ali.. Ik heb +/- 5 jaar terug al verlichting gebouwd met de SMD 8520 Dual Chip LED strip betere bestonden er toen nog niet. En het brandt :D (Verlicht) vandaag de dag nog steeds perfect. En er was toen nog geen handelaar in Europa die ze verkocht noch het bestaan er van wist. Terwijl ze in Korea en omstreken al als zoete koekjes over de toonbank vlogen... Ze lopen gewoon achter hiero met hun oude voorraad en houden de ontwikkelingen niet bij of houden zich voor de domme om oude voorraad te kunnen slijten. En verkopen in verhouding dus ouwe leem voor meer geld...

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 23-05-2020 11:53:43 ]
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:03:36 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193272537
Dit lijkt me nou een prima vader-en-zoon-zelf-maak-tijdens-lockdown-project.
So we just called him Fred
pi_193273189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:38 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er geen ontkomen aan is... ;) 100% van de LED industrie bevind zich in China, Korea, Taiwan etc. etc. Het wordt daar ontwikkeld... Ik kan het je nog sterker vertellen, zij lopen daar ver voor qua beschikbare producten van betere kwaliteit dan wij hebben. Het is alleen even zoeken naar een betrouwbare verkoper.

En waarom en hoezo? Heel simpel je kunt het vergelijken met computer processor techniek. De capaciteit verdubbeld enkele malen per jaar. Dus he ene product is nog niet uitverkocht en een 3 x beter product ligt al in de schappen. De LED industrie ontwikkeld zich in evenredige rasse stappen. Hier in Europa liggen nog containers vol ouwe leem en dat moet eerst op voordat er nieuw besteld wordt.

Ik zit beetje in de Aquarium en Terrarium hobby en bouw al jaren zelf de verlichting ook in opdracht soms. En bestel al jaren de materialen bij Ali.. Ik heb +/- 5 jaar terug al verlichting gebouwd met de SMD 8520 Dual Chip LED strip betere bestonden er toen nog niet. En het brandt :D (Verlicht) vandaag de dag nog steeds perfect. En er was toen nog geen handelaar in Europa die ze verkocht noch het bestaan er van wist. Terwijl ze in Korea en omstreken al als zoete koekjes over de toonbank vlogen... Ze lopen gewoon achter hiero met hun oude voorraad en houden de ontwikkelingen niet bij of houden zich voor de domme om oude voorraad te kunnen slijten. En verkopen in verhouding dus ouwe leem voor meer geld...
Ik bedoel dus dat ik dan liever via Ali bestel dan bij die Nederlander die het zelfde spul voor 4x zoveel verkoopt 😊
pi_193273197
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:03 schreef Fred het volgende:
Dit lijkt me nou een prima vader-en-zoon-zelf-maak-tijdens-lockdown-project.
Het ophangen zal al een heel project worden met mijn 2 linker handen 😂
pi_193273347
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:07 schreef BiGRoN32 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat ik dan liever via Ali bestel dan bij die Nederlander die het zelfde spul voor 4x zoveel verkoopt 😊
Ok! Ik dacht het andere... :) Nivea he!?.. :') (Niet invullen voor een ander)

Wanneer je Ali besteld moet je de reviews goed lezen, als ze shit verkopen of slechte service staat dat daar wel. Geen reviews niets kopen.. En daarnaast Chinezen houden van communiceren, dus vragen stellen via de chat wordt meestal uitvoerig en vriendelijk beantwoord.
pi_193273950
Hoopte dat iemand al iets naar volle tevredenheid besteld had in China, dan kon ik daar ook mooi bestellen. Maar dan ga ik AliExpress maar eens goed bekijken en zelf iets bestellen. Dank voor het meedenken allemaal
pi_193274275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:38 schreef BiGRoN32 het volgende:
Hoopte dat iemand al iets naar volle tevredenheid besteld had in China, dan kon ik daar ook mooi bestellen. Maar dan ga ik AliExpress maar eens goed bekijken en zelf iets bestellen. Dank voor het meedenken allemaal
Reken op 1 maand levertijd. Kreeg gisteren iets van AliExpress dat daar ruim een maand over deed, terwijl direct uit voorraad leverbaar.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_193281644
Kijk anders eens bij Banggood :)

https://www.banggood.com/search/smd-5050.html?from=nav

Misschien ietsje duurder, maar overzichtelijker, meer en beter info dan Ali en ook goede after service... Je kunt banggood vergelijken met de Chinese Wehkamp, je hebt het dus niet direct met de verkoper te doen maar met een stichting als tussenpersoon die graag wil dat jij tevreden bent en goede reviews schrijft. Ben je niet teverden, redelijkerwijze, lossen zij het voor je op.

Lees ook hier de reviews.. :)

Ander plus puntje je kunt betalen via Paypal, dat kan bij Ali niet... Paypal biedt nog eens extra koperbescherming, kom je er met de een niet uit, zet je Paypal op de zaak. ^O^

BTW, smd 5050 rgb is echt ouwe leem, maar voor sfeerverlichting perfect, het zijn led strips met redelijk laag vermogen die ook hier nog steeds aan de orde van de dag worden aangeboden. En die worden niet echt warm en gaat niet de fik in, perfect om in te bouwen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Watuntrik op 23-05-2020 23:04:32 ]
pi_193283712
Thanks man! Zal eens kijken!
pi_193283866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:16 schreef Banaanvragen het volgende:
Als je je huis afgebrand wil hebben moet je vooral elektraspul van aliexpress gaan bestellen _O_
Inderdaad! TS, gewoon van een Nederlandse webshop kopen.... die het weer van Ali halen.

Bron: ikzelf.
pi_193283877
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:45 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Action is al 100x beter dan ali express, zoals ik hier boven al zei als je je huis in de fik wil hebben moet je daar je elektronica kopen. bij de Action zit er in ieder geval nog een CE op en zou het technisch gezien in orde moeten zijn.
:’)
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:13:41 #32
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_193286637
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 01:20 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

:’)
Tja, als je het niet weet wat CE betekend dan snap ik wel dat mensen zo kort door de bocht reageren.



Chinese fabrikanten zouden expres een China Export logo hebben verzonnen dat heel erg lijkt op de CE-markering om je te misleiden en je te doen geloven dat het product in overeenstemming met de Europese regelgeving is.

Maar goed iedere europese fabrikant kan op zijn eigen product een CE marking uitgeven, als jij zelf als fabrikant vast stelt dat jou apparaat aan alle eisen voldoet dan is het ineens CE gekeurd.

Beetje een gevalletje slager keurt zijn eigen vlees ;)
pi_193286754
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:13 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Tja, als je het niet weet wat CE betekend dan snap ik wel dat mensen zo kort door de bocht reageren.

[ afbeelding ]

Chinese fabrikanten zouden expres een China Export logo hebben verzonnen dat heel erg lijkt op de CE-markering om je te misleiden en je te doen geloven dat het product in overeenstemming met de Europese regelgeving is.

Maar goed iedere europese fabrikant kan op zijn eigen product een CE marking uitgeven, als jij zelf als fabrikant vast stelt dat jou apparaat aan alle eisen voldoet dan is het ineens CE gekeurd.

Beetje een gevalletje slager keurt zijn eigen vlees ;)
Dat weet ik heel goed. Ik volg Youtube kanalen zoals SerpentzA en etc.

Maar zoals je weet, zo’n keurlogootje kost geld en dat maakt het product duurder. Het is ook niet zo dat een product zonder CE dan meteen slecht is. Als jij kippenvlees verkoopt en jij hebt geen halal-certificaat terwijl kip in definitie halal is... dan is het toch ook prima.

Dat terzijde, tegenwoordig mag je ook oppassen dat je niet besteld vanuit een Nederlandse webshop die gebruik maken van dropshopping. 50% bovenop de prijs en gaan!
pi_193287427
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 01:18 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Inderdaad! TS, gewoon van een Nederlandse webshop kopen.... die het weer van Ali halen.

Bron: ikzelf.
Dan zijn ze in overtreding, want geen enkel nederlands bedrijf mag die spullen hier verkopen zonder europese goedkeuring.
pi_193287503
Sterker nog, als importeur ben je ineens verantwoordelijk voor alle gevolgen.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 12:56:57 #36
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_193287947
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
Dat terzijde, tegenwoordig mag je ook oppassen dat je niet besteld vanuit een Nederlandse webshop die gebruik maken van dropshopping. 50% bovenop de prijs en gaan!
Dat zijn praktijken die je steeds vaker ziet gebeuren, maar niet alles is per definitie slecht.
Je moet ook geen iphone lader van ¤ 0,70 cent uit china halen en dan verwachten dat de electronica daarin 100% goed en betrouwbaar is. ;)

Zijn er nog meer van zulke youtube kanalen die je volgt (stuur maar een dm of pb hoor :) die je volgt ?
pi_193293292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:07 schreef BiGRoN32 het volgende:

[..]

Het ophangen zal al een heel project worden met mijn 2 linker handen 😂
Maak je geen zorgen. De meeste strips zijn op de achterzijde voorzien van een plaksticker, waardoor je de strips zo kan plakken. Wil je deftig doen, dan kan je voor weinig geld (via AE, hier in NL geloof ik nog duur voor praktisch hetzelfde), aluminium strip profielen kopen.

Het profiel gaat op de muur of het bed, de strip in het profiel en dan over het profiel heen een helder of melkachtig stukje plexiglas (ligt eraan waar je voor kiest).

Je hebt strips met en zonder led controller. Sommige zijn aan te sturen via bluetooth. Dus heeft jouw zoon bluetooth op zijn computer, laptop, mobiel, dan kan je de ledstrips via bluetoorh aansturen op de muziek.

De meeste ledstrips zijn in te korten tussen de leds door. Waar je dat kan doen staat op de ledstrip aangegeven. Goedkope ledstrips moet je voor een bocht vaak aan elkaar solderen (3 of 4 draadjes). Voor de wat duurdere strips kan je I, L en T vormen kopen waarmee je 2 of meer strips aan elkaar klikt en zo een bocht maakt zonder te hoeven solderen geloof ik.

Op AE kun je bij sommige shops tot bepaalde bedragen betalen met PayPal. Of je ledstrips, transformatoren (adapters), enz, af wil nemen van AE moet je zelf weten. Ik weet niet of het betrouwbaar is qua veiligheid en hoe dat zit met de I, L en T koppelstukjes. Wellicht kan @Vonkenboer daar wat over zeggen.

Ik weet wel dat er shops zijn met duizenden reviews van één product en als je gaat kopen, ik naar een shop op zoek zou gaan met duizenden positieve reviews voor dat product.

Veel plezier met je zoon. Koop iets duurders en kwalitatiefs. Dan heb je jaren veilig plezier. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 24-05-2020 20:11:48 ]
  Public Relations / Redactie Film maandag 25 mei 2020 @ 14:17:07 #38
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_193304304
Begin gewoon gelijk met Philips Hue, kan je gelijk alle lampen in je huis de komende jaren gaan vervangen. Systeem met eindeloze opties.
pi_193307178
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. De meeste strips zijn op de achterzijde voorzien van een plaksticker, waardoor je de strips zo kan plakken. Wil je deftig doen, dan kan je voor weinig geld (via AE, hier in NL geloof ik nog duur voor praktisch hetzelfde), aluminium strip profielen kopen.

Het profiel gaat op de muur of het bed, de strip in het profiel en dan over het profiel heen een helder of melkachtig stukje plexiglas (ligt eraan waar je voor kiest).

Je hebt strips met en zonder led controller. Sommige zijn aan te sturen via bluetooth. Dus heeft jouw zoon bluetooth op zijn computer, laptop, mobiel, dan kan je de ledstrips via bluetoorh aansturen op de muziek.

De meeste ledstrips zijn in te korten tussen de leds door. Waar je dat kan doen staat op de ledstrip aangegeven. Goedkope ledstrips moet je voor een bocht vaak aan elkaar solderen (3 of 4 draadjes). Voor de wat duurdere strips kan je I, L en T vormen kopen waarmee je 2 of meer strips aan elkaar klikt en zo een bocht maakt zonder te hoeven solderen geloof ik.

Op AE kun je bij sommige shops tot bepaalde bedragen betalen met PayPal. Of je ledstrips, transformatoren (adapters), enz, af wil nemen van AE moet je zelf weten. Ik weet niet of het betrouwbaar is qua veiligheid en hoe dat zit met de I, L en T koppelstukjes. Wellicht kan @:Vonkenboer daar wat over zeggen.

Ik weet wel dat er shops zijn met duizenden reviews van één product en als je gaat kopen, ik naar een shop op zoek zou gaan met duizenden positieve reviews voor dat product.

Veel plezier met je zoon. Koop iets duurders en kwalitatiefs. Dan heb je jaren veilig plezier. :)
Thanks voor je uitgebreide uitleg!
pi_193307186
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Begin gewoon gelijk met Philips Hue, kan je gelijk alle lampen in je huis de komende jaren gaan vervangen. Systeem met eindeloze opties.
Heb ik al, maar dat wordt een beetje duur voor 15 a 20 meter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')