Ging de bezorgert maar snel.quote:
Geen V8 Jensen Interceptorquote:
Ik zat me net te bedenken dat ik nou eindelijk eens van de bank moet komen om wat te gaan doenquote:
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenquote:
Mieuw.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenMaar dan als mens op de postbode
Even met je kont wiebelen ook.quote:
En mijn verklaring niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de verklaring van ijs dat alle zwakken al dood zijn klinkt wel logisch?
Zombies lijken me nog steeds de meest plausibele verklaring hoor.quote:
Dit past totaal niet bij mijn beeld van IJsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenMaar dan als mens op de postbode
Check! O.a. danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de verklaring van ijs dat alle zwakken al dood zijn klinkt wel logisch?
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
Heel weinigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?
Was toch ook op de Caribische eilanden waar ze de avondklok wat hadden verruimd en mensen weer wat vrijer mochten reizen er gelijk een extreme stijging was met ongelukken, vaak gepaard me dronken bestuurdersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
las tijdje terug dat het aantal dodelijke verkeersongelukken ook niet echt was afgenomen
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?
Minder verkeer maar vollere hoofden en stress dus slechter rijden is in totaal bijna gelijk qua dooien jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
las tijdje terug dat het aantal dodelijke verkeersongelukken ook niet echt was afgenomen
Ik vind dit gevaarlijk nieuws.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
in het artikel hebben ze het niet over dat soort infectiesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.
Ja, maar griepseizoen was/is al voorbij, want lang mooi weerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het artikel hebben ze het niet over dat soort infecties
ah overheen gelezenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."
En aan griep sterven toch echt heel wat mensen normaliter.
Antillinegerts met drank opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toch ook op de Caribische eilanden waar ze de avondklok wat hadden verruimd en mensen weer wat vrijer mochten reizen er gelijk een extreme stijging was met ongelukken, vaak gepaard me dronken bestuurders
Griep heeft meestal juist een korte opleving als het mooi weer wordt. Doordat mensen socialer gaan doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar griepseizoen was/is al voorbij, want lang mooi weer
Eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Same problem here.
Have to paint but have no zin.
Dacht dat dit voor 's ochtends vroeg op de planning stond?quote:
Dat si ook de discussie van áán Covid sterven, of mét Covid stervenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."
En aan griep sterven toch echt heel wat mensen normaliter.
Stond het ook maar heb echt te beroerd geslapen dus dat plan was snel verdwenenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dit voor 's ochtends vroeg op de planning stond?
True, tenzij dit buiten gebeurt zoals nuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Griep heeft meestal juist een korte opleving als het mooi weer wordt. Doordat mensen socialer gaan doen.
Tijd voor dat vaccin, dan kunnen we allemaal weer normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijk nieuws.
Mensen gaan onterecht denken dat dit allemaal beter en veiliger is. Opende lange duur echter worden mensen juist zwakker.
Ik heb ook wel eens betere nachten gehad jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond het ook maar heb echt te beroerd geslapen dus dat plan was snel verdwenen
hoe lang zou het wel niet duren om vrijwel iedereen te vaccinerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor dat vaccin, dan kunnen we allemaal weer normaal gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |