Ging de bezorgert maar snel.quote:
Geen V8 Jensen Interceptorquote:
Ik zat me net te bedenken dat ik nou eindelijk eens van de bank moet komen om wat te gaan doenquote:
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenquote:
Mieuw.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenMaar dan als mens op de postbode
Even met je kont wiebelen ook.quote:
En mijn verklaring niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de verklaring van ijs dat alle zwakken al dood zijn klinkt wel logisch?
Zombies lijken me nog steeds de meest plausibele verklaring hoor.quote:
Dit past totaal niet bij mijn beeld van IJsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou als een kat die klaar staat om op bv een muis te springenMaar dan als mens op de postbode
Check! O.a. danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de verklaring van ijs dat alle zwakken al dood zijn klinkt wel logisch?
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
Heel weinigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?
Was toch ook op de Caribische eilanden waar ze de avondklok wat hadden verruimd en mensen weer wat vrijer mochten reizen er gelijk een extreme stijging was met ongelukken, vaak gepaard me dronken bestuurdersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
las tijdje terug dat het aantal dodelijke verkeersongelukken ook niet echt was afgenomen
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoeveel mensen gaan daar aan dood?
Minder verkeer maar vollere hoofden en stress dus slechter rijden is in totaal bijna gelijk qua dooien jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
las tijdje terug dat het aantal dodelijke verkeersongelukken ook niet echt was afgenomen
Ik vind dit gevaarlijk nieuws.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
in het artikel hebben ze het niet over dat soort infectiesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.
Ja, maar griepseizoen was/is al voorbij, want lang mooi weerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan griep bijvoorbeeld heel wat.
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het artikel hebben ze het niet over dat soort infecties
ah overheen gelezenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."
En aan griep sterven toch echt heel wat mensen normaliter.
Antillinegerts met drank opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toch ook op de Caribische eilanden waar ze de avondklok wat hadden verruimd en mensen weer wat vrijer mochten reizen er gelijk een extreme stijging was met ongelukken, vaak gepaard me dronken bestuurders
Griep heeft meestal juist een korte opleving als het mooi weer wordt. Doordat mensen socialer gaan doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar griepseizoen was/is al voorbij, want lang mooi weer
Eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Same problem here.
Have to paint but have no zin.
Dacht dat dit voor 's ochtends vroeg op de planning stond?quote:
Dat si ook de discussie van áán Covid sterven, of mét Covid stervenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens hoogleraar sociale geneeskunde Christian Hoebe zijn de cijfers rechtstreeks te koppelen aan de coronamaatregelen. "De maatregelen hebben gewoon effect", zegt hij tegen de krant. "Niet alleen bij corona. Je ziet ook dat we een relatief kleine griepepidemie hebben gehad."
En aan griep sterven toch echt heel wat mensen normaliter.
Stond het ook maar heb echt te beroerd geslapen dus dat plan was snel verdwenenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dit voor 's ochtends vroeg op de planning stond?
True, tenzij dit buiten gebeurt zoals nuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Griep heeft meestal juist een korte opleving als het mooi weer wordt. Doordat mensen socialer gaan doen.
Tijd voor dat vaccin, dan kunnen we allemaal weer normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dit gevaarlijk nieuws.
Mensen gaan onterecht denken dat dit allemaal beter en veiliger is. Opende lange duur echter worden mensen juist zwakker.
Ik heb ook wel eens betere nachten gehad jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond het ook maar heb echt te beroerd geslapen dus dat plan was snel verdwenen
hoe lang zou het wel niet duren om vrijwel iedereen te vaccinerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor dat vaccin, dan kunnen we allemaal weer normaal gaan doen.
Of accepteren dat er mensen dood gaan die zwak zijn, die beetje beschermen wel en verder weer normaal doenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee Buda het is onzin. Dat vaccin is helemaal geen oplossing. En straks slechts beschikbaar voor mensen die ook de griepprik krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, behalve dat GDD's dat vooral niet alleen moeten doen want dramaorganisaties. Ontwikkeling en testen duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang zou het wel niet duren om vrijwel iedereen te vaccineren
Dat gaan ze gefaseerd doen. Eerst mensen die werken in de zorg, risicogroepen en daarna pas anderen. En dat kunnen we vrij efficiënt hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang zou het wel niet duren om vrijwel iedereen te vaccineren
Dit baseer je helemaal nergens op, Losquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Buda het is onzin. Dat vaccin is helemaal geen oplossing. En straks slechts beschikbaar voor mensen die ook de griepprik krijgen.
Gewoon accepteren dat het leven eindig is.
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-begonnen~aedef313/quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit baseer je helemaal nergens op, Los
Ja, het Zweedse model. Ben ik voor hoor. Maar dan nog zullen we blijven rommelen met afstand houden en mondkapjes, vrees ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Of accepteren dat er mensen dood gaan die zwak zijn, die beetje beschermen wel en verder weer normaal doen
Ik mis mijn knuffels, zoenen en random seks
Daar is iets mis gegaanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Vliegtuig met meer dan honderd mensen aan boord neergestort in Pakistan - https://nos.nl/l/2334711
Ik had het over je uitspraak dat het vaccin alleen beschikbaar komt voor mensen die de griepprik krijgen. Dat fantaseer je echt ter plekke.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-begonnen~aedef313/
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Of accepteren dat er mensen dood gaan die zwak zijn, die beetje beschermen wel en verder weer normaal doen
Ik mis mijn knuffels, zoenen en random seks
Zal het niet meer doen, Haagsiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn mening maar niet meer neerplempen voor ik weer Jensen genoemd word.
Maar dat we VOLLEDIG aan het doordraaien zijn qua maatregelen wil ik wel gezegd hebben.quote:
Ik vertrouw op mijn eigen intellect. En die heeft het nog niet fout gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het over je uitspraak dat het vaccin alleen beschikbaar komt voor mensen die de griepprik krijgen. Dat fantaseer je echt ter plekke.
Ik zal het even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat we VOLLEDIG aan het doordraaien zijn qua maatregelen wil ik wel gezegd hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Vliegtuig met meer dan honderd mensen aan boord neergestort in Pakistan - https://nos.nl/l/2334711
Jij riep een paar maanden geleden dat dit gewoon een griepje was. Dat had je intellect toch wel fout hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn eigen intellect. En die heeft het nog niet fout gehad.
Ja dat is prima.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het even quoten voor het nageslacht
Grapjasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn eigen intellect. En die heeft het nog niet fout gehad.
Lekker wijf welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-begonnen~aedef313/
Afstand houden van sommige mensen, prima, mondkapjes oprottenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het Zweedse model. Ben ik voor hoor. Maar dan nog zullen we blijven rommelen met afstand houden en mondkapjes, vrees ik.
Zien corona-besmettelingen er zo uit?quote:
Zou het lekker zijn je lul in de flappen van die kalkoenennek te flatsenquote:
Jij weet het altijd wel net wat geiler te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het lekker zijn je lul in de flappen van die kalkoenennek te flatsen
Ben ook heel benieuwd hoe lang daar draagvlak voor blijft.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Afstand houden van sommige mensen, prima, mondkapjes oprotten
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het lekker zijn je lul in de flappen van die kalkoenennek te flatsen
Neem de tweede afslag op de voetgangersrotonde en sla daarna linksafquote:
XDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem de tweede afslag op de voetgangersrotonde en sla daarna linksaf
Niet lang meer. Is allang voorzien en dan accepteert 'het volk' de sterfte en risico's ook stuk beter dan midden maart, en kunnen we weer door met ons levenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd hoe lang daar draagvlak voor blijft.
Afijn, dingen doen nu
Neequote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef Fogel het volgende:
Voetgangersrotonde? Is dat speciaal voor berenhelmdragers?
Voor Betty en Jaap die niet snappen dat ze op moment dat ze de Blokker uit komen niet per se daar midden in het eenrichtingsverkeer voor voetgangers hun tasje met nieuwe Sorbo afwasborstels hoeven te laten zien aan elkaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef Fogel het volgende:
Voetgangersrotonde? Is dat speciaal voor berenhelmdragers?
Een flinke griep die je naar kan raken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij riep een paar maanden geleden dat dit gewoon een griepje was. Dat had je intellect toch wel fout hoor.
Oh, zelfde soort mensen als die boven (of onder) aan een roltrap stil gaan staan en rondkijken waar ze heen willen terwijl er mensen op de roltrap zijn die daardoor nergens heen kunnen...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor Betty en Jaap die niet snappen dat ze op moment dat ze de Blokker uit komen niet per se daar midden in het eenrichtingsverkeer voor voetgangers hun tasje met nieuwe Sorbo afwasborstels hoeven te laten zien aan elkaar
Oké Donald.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een flinke griep die je naar kan raken.
Het klopt nog steeds toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, zelfde soort mensen als die boven (of onder) aan een roltrap stil gaan staan en rondkijken waar ze heen willen terwijl er mensen op de roltrap zijn die daardoor nergens heen kunnen...
Exact jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, zelfde soort mensen als die boven (of onder) aan een roltrap stil gaan staan en rondkijken waar ze heen willen terwijl er mensen op de roltrap zijn die daardoor nergens heen kunnen...
Dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Jensen genoemd worden
Een goed geplaatste rechtervuist precies tegen hun slaap lost ook al veel op!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Exact ja
Die mogen best corona krijgen en een zandwinkel beginnen
Waarom doen vrouwen dit eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |