abonnement Unibet Coolblue
pi_193257185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:27 schreef minilot het volgende:
Günther is vanmorgen voor het eerst gevallen met zichtbare schade! Dude is er verontrustend trots op :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En potver, ik krijg altijd heel veel WoW-zin als jullie het erover hebben!
Een mijlpaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_193257187
Hier kost civilisation veel te veel tijd.

Veel te leuk :)

Net even ruzie gemaakt met teddy rooseveldt
Kwam daarna geld brengen en vragen of ik alsjeblieft weer vrede wil.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:40:56 #78
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257203
En ik weet niet hoe ik er zo'n bikkel uitgepoept heb: gisteren voor het eerst een bijensteek en gewoon geen kik geven hè? Ik voel me by comparison tegenwoordig een ontzettende zeikerd :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257206
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ok, ik snap WoW, Zoom-struggles, landbouwmachines en, hell, zelfs kinderen en honden. Maar dit is echt abracadabra.
Geloof me, je mist er weinig aan :P
(En het is dat ik het uitgelegd krijg van superdocent Bart, anders had ik er nog steeds geen fluit van gesnapt :') )

Ik weet weer niks van zoom en landbouwmachines. En ik ken WoW, maar niet veel verder dan ooit eens gespeeld bij buurjongen. En verder speelde ik GuildWars, dat was een soort van concurrent (kleiner hoor, qua spelersaantallen) dus ik ken de terminologie half :P
pi_193257228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:27 schreef minilot het volgende:
Günther is vanmorgen voor het eerst gevallen met zichtbare schade! Dude is er verontrustend trots op :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En potver, ik krijg altijd heel veel WoW-zin als jullie het erover hebben!
Auch!

Nouja, beter trots op je littekens dan je ervoor schamen, is me ooit geleerd 8-)
pi_193257233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben bezig met diazotatiereacties.
Niet erg om te doen, de uitleg is goed, maar ik zie nog steeds niet helemaal in hoe deze kennis tot een goed inzicht in de diergeneeskunde leidt. Ik bedoel, dat we goede basiskennis van de biochemie moeten hebben snap ik. Maar dat we weten hoe we van aniline een diazoniumzout moeten maken (in theorie, geen idee hoe je dit in het labo doet) en daarmee een elektrofiele substitutie op een aromaat kunnen uitvoeren.... ik vraag me af hoe ik dat ga toepassen in de kliniek :P (Het klinkt wel ingewikkeld, altijd handig om eigenwijze mensen een beetje mee te imponeren?)
Van de enorme bult vakken die ik in mijn bachelor gedaan heb, heb ik vooral geleerd hoe ik patronen herken en systemen begrijp en informatie verwerk. De informatie zelf staat nog steeds in mijn leerboeken :P

Bij jullie was het toch ook nog dat ze jullie een berg veel te moeilijke dingen op je kop gooiden zodat ze de mensen die zich niet te pletter werkten eruit konden filteren?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:44:05 #82
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257236
Oh en Candaas, geen Peaches kennen maar die weerzinwekkende Passionmeuk waarderen - ik voelde de liefde onmiddellijk fors bekoelen! :'(
Gelukkig is er vandaag weer geruststellende biochemische nerdyheid. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:27 schreef minilot het volgende:
Günther is vanmorgen voor het eerst gevallen met zichtbare schade! Dude is er verontrustend trots op :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En potver, ik krijg altijd heel veel WoW-zin als jullie het erover hebben!
Hip armbandje :)
pi_193257255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Van de enorme bult vakken die ik in mijn bachelor gedaan heb, heb ik vooral geleerd hoe ik patronen herken en systemen begrijp en informatie verwerk. De informatie zelf staat nog steeds in mijn leerboeken :P

Bij jullie was het toch ook nog dat ze jullie een berg veel te moeilijke dingen op je kop gooiden zodat ze de mensen die zich niet te pletter werkten eruit konden filteren?
Ja, is ook zo hoor, dat laatste :Y
pi_193257263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik denk niet dat ik de gear in huis heb om te kunnen wowen :( Ik moet ook wel zeggen, ik heb een keer naast de ex gezeten die een soort weggeef spoiler cd ergens vandaan had en ik had ook wel zoiets van "ok niet naar kijken, blik neerslaan en laaangzaam achteruit schuifelen". Het zag er bij de eerste aanblik al verslavend uit.
Ik zit hier natuurlijk ook met een soort van sunk cost fallacy: heb er al zoveel tijd, geld en energie in geïnvesteerd dat het maar moeilijk is om met iets anders te beginnen. Ik wil nog wel een (tijdelijke) uitzondering maken voor Elder Scrolls games (behalve de MMO - je kan gewoon niet twee MMO's actief spelen) en Sim games. En ik heb The Division met veel plezier gespeeld, maar dat is even en dan ga ik weer terug naar WoW :') (heb daar ook vrienden, dat maakt ook uit natuurlijk).

Dus nooit aan beginnen is nog niet eens zo slecht gedacht :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:46:14 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_193257264
Gft bak zit weer vol. ik kan weer naar het grasland lopen zonder door een oerwoud te moeten. En het grasland is gemaaid. Tevens weer een zooi rupsen ui de appelboom gehaald.
Als al het fruit in de verschillende bomen allemaal mooi rijpt dan heb ik genoeg om een kraampje te beginnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:46:43 #87
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257268
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, beter trots op je littekens dan je ervoor schamen, is me ooit geleerd 8-)
Oh, zeker! Ik probeer 'm nu met 'bargevecht' te laten antwoorden voor als ze dinsdag op de peuterschool vragen wat er gebeurd is. :7

De peuterschool die overigens vandaag dicht bleek, net als de hele basisschool in hetzelfde pand. Me voor niks met een kater van jewelste in de vroegte naar het schoolplein gesleept :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:46 schreef z80 het volgende:
Gft bak zit weer vol. ik kan weer naar het grasland lopen zonder door een oerwoud te moeten. En het grasland is gemaaid. Tevens weer een zooi rupsen ui de appelboom gehaald.
Als al het fruit in de verschillende bomen allemaal mooi rijpt dan heb ik genoeg om een kraampje te beginnen.
Ik kom wel wat halen dan, tegen die tijd.

We hebben gisteren mijn fiets opgelapt, nu is hij nog steeds op sterven na dood, maar hij remt wel weer 8-)
De remkabel van de achterrem bleek vastgeroest te zijn aan zichzelf. Nieuwe kabel, goed afgesteld, nu is het zóveel beter. O+

Iemand nog een voorwiel met trommelrem over? Ik ben een kogeltje kwijt uit de lager daar. Ik ben al aan het rondkijken of ik ergens een wrak tegenkom met een nog functionerend voorwiel O-)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:48:23 #89
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit hier natuurlijk ook met een soort van sunk cost fallacy: heb er al zoveel tijd, geld en energie in geïnvesteerd dat het maar moeilijk is om met iets anders te beginnen.
Ooo. Ik wist niet dat er een term voor dat fenomeen was, maar ben ermee in mijn nopjes dat nu wel te weten O+ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, zeker! Ik probeer 'm nu met 'bargevecht' te laten antwoorden voor als ze dinsdag op de peuterschool vragen wat er gebeurd is. :7

De peuterschool die overigens vandaag dicht bleek, net als de hele basisschool in hetzelfde pand. Me voor niks met een kater van jewelste in de vroegte naar het schoolplein gesleept :')
Ik dacht ook al, alle vrienden die in het onderwijs werken waren vrij.

“Bargevecht” _O-
Ik had ooit eens een kleine operatie aan mijn kin, zat meer pleister en hechtingen op dan een incisie. Kom ik op kantoor, vroeg een collega “wat is er voorgevallen “? Haar gezicht was een foto waard toen is zei dat ik me gesneden had met scheren. Ze had alleen niet door dat het een grapje was, t kwam jaren later nog ter sprake :o
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:50:47 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193257311
Wandelparkdeel van Caprera gaat per a.s. maandag met beperkte openingstijden weer open. Maar alleen voor jaarkaarthouders en op vaste afgezette routes en met aangelijnde honden en maximaal 2 honden en 2 personen per gezin en maximaal totaal 50 bezoekers tegelijkertijd in het hele park.
Wij, de kassamedewerkers worden geacht dit te controleren.
Ik heb bedankt voor 'de eer' . Neem geen enkel risico en ga volgend jaar wel weer aan de slag daar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:50:51 #92
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hip armbandje :)
Met dank aan Etsy. Er zit een armbandjesthema in het het tot vervelens toe al weken dagelijks voorgelezen 'Nijntje in Afrika', dus er ook maar eentje laten uitkiezen :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:51:32 #93
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had ooit eens een kleine operatie aan mijn kin, zat meer pleister en hechtingen op dan een incisie. Kom ik op kantoor, vroeg een collega “wat is er voorgevallen “? Haar gezicht was een foto waard toen is zei dat ik me gesneden had met scheren. Ze had alleen niet door dat het een grapje was, t kwam jaren later nog ter sprake :o
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:44 schreef minilot het volgende:
Oh en Candaas, geen Peaches kennen maar die weerzinwekkende Passionmeuk waarderen - ik voelde de liefde onmiddellijk fors bekoelen! :'(
Gelukkig is er vandaag weer geruststellende biochemische nerdyheid. O+
Nee, nee! Niet de Passion! Dat was afschuwelijk! Jan Dulles komt imho als Judas beter tot zijn recht dan als Jezus.
Het was het nr. Heaven on their minds. Wel in een überkneuterige 'musical', van ik denk nog voor de tijd dat ze bekend werden. Nick en Simon staan er ook heel lullig als figuranten bij op het podium. Dus naar acteerprestaties moet je niet kijken. Maar qua zang vond ik het hem niet slecht doen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Misschien daalt je temperatuur nu wel onder het vriespunt....sorry :D )

Maar ik nerd gewoon lekker verder, Speciaal voor jou dan *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193257336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, zeker! Ik probeer 'm nu met 'bargevecht' te laten antwoorden voor als ze dinsdag op de peuterschool vragen wat er gebeurd is. :7

De peuterschool die overigens vandaag dicht bleek, net als de hele basisschool in hetzelfde pand. Me voor niks met een kater van jewelste in de vroegte naar het schoolplein gesleept :')
:D Nice

En oef, minder :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:53:37 #96
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257338
Jeeeej, handgekrabbelde notities! :9 Dank! De rest van je post lees ik gewoon niet. :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:55:01 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_193257352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kom wel wat halen dan, tegen die tijd.

We hebben gisteren mijn fiets opgelapt, nu is hij nog steeds op sterven na dood, maar hij remt wel weer 8-)
De remkabel van de achterrem bleek vastgeroest te zijn aan zichzelf. Nieuwe kabel, goed afgesteld, nu is het zóveel beter. O+

Iemand nog een voorwiel met trommelrem over? Ik ben een kogeltje kwijt uit de lager daar. Ik ben al aan het rondkijken of ik ergens een wrak tegenkom met een nog functionerend voorwiel O-)
kogeltjes kun je zo bij een fietsenmaker kopen. En je bent welkom om wat fruit te plukken zodra rijp.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:55:27 #98
221912 minilot
Nancy boy
pi_193257359
@sigme Wat tof, zulke antieke schoolreisjesfoto's! _O_ En geinig ook dat het kiekje bij de Prinsenpoort, los van je puike jas en haar, gewoon gisteren genomen had kunnen worden: dat stukje park is helemaal niks veranderd O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193257363
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:53 schreef minilot het volgende:
Jeeeej, handgekrabbelde notities! :9 Dank! De rest van je post lees ik gewoon niet. :+
Ik krabbel (bijna) alles met de hand. Ik heb wel een laptop, maar ik vind het matig om daarmee aantekeningen te maken. Ik kan niet even snel iets schetsen.

Ik ben best nog een beetje trots op mijn anatomie samenvatting :P Mijn volgende anatomiesamenvatting gaat nog wat mooier worden, want veel detailtekeningen van botten en spieren en bloedvaten en zenuwen O+
pi_193257373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:55 schreef z80 het volgende:

[..]

kogeltjes kun je zo bij een fietsenmaker kopen. En je bent welkom om wat fruit te plukken zodra rijp.
De rest van de lager zelf is ook niet meer in orde, dus dat gaat niet erg helpen :X

En leuk, dankje! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')