Zucht. Hoe is het met die vetklep?quote:
ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zucht. Hoe is het met die vetklep?
Met de DJ sets is het ook heel makkelijk.Ik luister en kijk ook veel naar Todd Terry bijv.Die doet gewoon vinyl,en dat lijkt zo simpel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
De Set wordt thuis al gemixt tot ie perfect is en on stage wat aan knopjes draaien alsof het live is..
watte?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
a bing bing ting ab ping ing ping du bing ping ab ab ab ab ab![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vind dat heel erg jammer. Zie je een dj tijdens de afsluitingsact van een festival vooral op het podium en amper achter de draaitafelsquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
De Set wordt thuis al gemixt tot ie perfect is en on stage wat aan knopjes draaien alsof het live is..
wij hebben hier een kroeg waar ze nog met singels draaien. echt super vet vind ik dat altijdquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de DJ sets is het ook heel makkelijk.Ik luister en kijk ook veel naar Todd Terry bijv.Die doet gewoon vinyl,en dat lijkt zo simpel.
We fly so high!!!quote:
Creep!quote:
Ik pruts lekker door met CD`s.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij hebben hier een kroeg waar ze nog met singels draaien. echt super vet vind ik dat altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |