Nou nou nou...quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is dat Amsterdams toch een lelijk accent
Ik vind elk accent wel iets hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
het is geen accent het is een taalquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach ja, maakt ook niks uit verder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind elk accent wel iets hebben.
Nee manquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind elk accent wel iets hebben.
Dank uquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet fucken met Amsterdamquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:00 schreef devzero het volgende:
Gevoelige snaar getroffen bij de gevestigde orde
Die krijg ik soms spontaan.Ofbyldings.quote:
Aggetjescake.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee manlimburgs is echt om te huilen. Knap daar wel een beetje op af.
ik gebruik geen windows maar anders zou ik fries selecterenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die krijg ik soms spontaan.Ofbyldings.
Je laat het maar niet los he? Vraag me af of dit de sfeer ten goede komt 🤔quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:00 schreef devzero het volgende:
Gevoelige snaar getroffen bij de gevestigde orde
Nou doet die gozer van drukwerk wel heel erg hard zijn best en ik heb wel "aangenamer" amsterdams gehoordquote:
Dude, ik maak een grapjequote:Op donderdag 21 mei 2020 23:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je laat het maar niet los he? Vraag me af of dit de sfeer ten goede komt 🤔
Wil het ook niet weten ookquote:
Amsterdam is niks mis mee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou doet die gozer van drukwerk wel heel erg hard zijn best en ik heb wel "aangenamer" amsterdams gehoord
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En Vlaams niet. Over racistisch gesproken.
Ja dat deed ik ook steeds, toch vond iedereen het nodig z'n klauwen erin te zetten en mij weg te zetten als het aluminiumhoedje van de DTSquote:
Oh ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer maar blijft wel MIJN stad
dev is gevestigde orde,daar ligt de nuance.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook steeds, toch vond iedereen het nodig z'n klauwen erin te zetten en mij weg te zetten als het aluminiumhoedje van de DTS
Van mij ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer maar blijft wel MIJN stad
Succes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wil graag een motie indienen bij het Europees parlement. Vlaams maken we een officiële taal en Frans degraderen we tot dialect.
Win-win
Dat weet ik, maar dat maakt het niet ineens toegestaan om het bespreekbaar te maken als ik een dag eerder donderslag bij heldere hemel opwek met een grapjequote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dev is gevestigde orde,daar ligt de nuance.
Oh dat komt hoe dan ook wel goed, maar dat ligt niet in het al dan niet aannemen van mijn motie.quote:
O ja?quote:
Copie pastquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef InverHouse het volgende:
Toch is dat 1000 keer posten best wel een werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |