Gewoon opdoeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Booking is gevoelig voor alle kritiek
[..]
Ach jee
quote:Vogelspotters vliegen af op 'Zeeuwse' arend: ‘Hij is behoorlijk uit koers’
Tientallen vogelspotters uit heel het land zijn vrijdagochtend naar Zeeland gekomen. De reden: een verdwaalde steppe-arend.
[...]
Op het moment dat ergens in het land zo'n zeldzaam dier wordt gespot, gaat het via WhatsApp snel rond.
Boh, tof beest. Sowieso roofvogels.quote:
Mani voert zequote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Met schil of krijgen ze die ook al in blokjes?
Alleen de schil, daar krijgen ze wel een enorm dikke kont van.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Met schil of krijgen ze die ook al in blokjes?
Zelfde principe als 'Van korstjes krijg je borstjes' ?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen de schil, daar krijgen ze wel een enorm dikke kont van.
Ordeel zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfde principe als 'Van korstjes krijg je borstjes' ?
Ze leven in weelde, alles wijkt voor mijn twee prinsesjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed gevulde damesZo te zien hebben ze een goed leven met genoeg speelgoed.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze leven in weelde, alles wijkt voor mijn twee prinsesjes.
Harteloos figuur dat je bent, bah.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Ik kon dat niet bestellen via bol.com. (alleen e-book heel raar) Waar heb jij hem gekocht, gewoon boekenwinkeltje?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:23 schreef Slobeend het volgende:
'Nederland onder het systeemplafond' is elke euro waard. Wat een genot. Al die idiote cursussen waar het wemelt van de kantoorklerken.
Is gewoon wel te bestellen bij bol?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon dat niet bestellen via bol.com. (alleen e-book heel raar) Waar heb jij hem gekocht, gewoon boekenwinkeltje?
Wel cavia's?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie hier geen hamsters meer in hoor.
Gister stond er nog bij dat het niet leverbaar was.. Ik zal zo even kijken. edit; nu staat hij er wel bij ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is gewoon wel te bestellen bij bol?
Al is het altijd beter om naar de lokale boekenwinkel te gaan, maar afijn.
Jouw intonatie zodra het over die beesten gaat is verwerpelijk.quote:
Nee, dat snap ik ook wel weer ja. Ik kies er in deze tijden ook sneller voor om iets bij bol te halen. Toch het gemak.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister stond er nog bij dat het niet leverbaar was.. Ik zal zo even kijken. edit; nu staat hij er wel bij ja.![]()
Daar koop ik normaal ook altijd hoor maar ik kom nu niet meer in de stad dus ga niet een half uur fietsen voor een boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |