quote:Alleen gezonde discussies en kritiek met inhoud hier. Loze verwijten, schelden en persoonlijke aanvallen worden verwijderd.
In mijn hoofd blijf je 2cv heten, maar dat is mijn rare gedachteshoofd...quote:
Meest humorloze man op aardquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leukste wat ik ooit gezien heb![]()
Ricky Gervais
geeft niks, rijd ook en zijn ook onverwoestbaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In mijn hoofd blijf je 2cv heten, maar dat is mijn rare gedachteshoofd...
en ik danquote:
Ken ik je niet goed genoeg voorquote:
Ik vind Ricky niet leuk maar heb wel goede verhalen gehoord over de serie.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leukste wat ik ooit gezien heb![]()
Ricky Gervais
Ik denk idd dat dat het is ja, dat moet wel, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets te subtiel voor jouw klompen?
Ik lust wel avocado trouwens, eet ze niet vaak maar is wel lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Ricky niet leuk maar heb wel goede verhalen gehoord over de serie.
En mijn sleehakken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat het is ja, dat moet wel, toch?
Er is hoop.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lust wel avocado trouwens, eet ze niet vaak maar is wel lekker
Ik ben er dol op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lust wel avocado trouwens, eet ze niet vaak maar is wel lekker
Heb wel vaak missers, te hard te hard te hard, hoppa te rijpquote:
gehamsterd ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
Sinds we in halve lockdown zitten hier in huize Molo gaan er wel groothandelsverpakkingen buffelmozzarella doorheen geloof ik hier
Ik droom al sinds de lockdown van een salade met burrata die ik hier in de buurt wel eens haaldequote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
Sinds we in halve lockdown zitten hier in huize Molo gaan er wel groothandelsverpakkingen buffelmozzarella doorheen geloof ik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |