Oeeeh jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
kan je me voor wakker maken hoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik at koe/varken en die boer ik al de hele avond op. Vleesontwenning.
Ik dacht boerquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik at koe/varken en die boer ik al de hele avond op. Vleesontwenning.
Sowieso, omnivoor en ik neem het risico niet.quote:
De werkelijke oorzaak zal het vet zijn.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Was dus. Zal wel lekker warm zijn op zolder, stuur hulp als ik over een half uur nog niet terug ben.
Dat waren de schaslicksquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag wel een verdachte rookpluim toen ik terug naar Zoetermeer reed over de A12
wat is dat voor dom artikel dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Plausibel:
https://commonsensetv.nl/(...)boetes-uit-te-delen/
verschrikkelijke site ook en dat noemt zich common sensequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het loopt niet over van intelligentie nee.
ja lees hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://commonsensetv.nl/(...)ken-door-allochtoon/
Tja ik ken het ook niet. Zag het op den Foks.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijke site ook en dat noemt zich common sense
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |