Daar ga je weer. Je kent de scoutingslijstjes niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn 0 andere opties. Misschien heeft Blokkie nog een paar ton extra geleend ofzo.
[ afbeelding ]
Doe nou niet zo naïef.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Je kent de scoutingslijstjes niet.
Las vanmorgen wel dat ze allemaal bij Rob Jansen in de stal zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het Zweedse Aftonbladet heeft één van de hoofdpersonen van de kwestie rondom de trainersstaf 21/22 geïnformeerd over de interesse van Feyenoord. Henrik Larsson, die één van de assistenten van Kuyt moet worden zegt zelf niets te weten van de plannen van de Rotterdammers. "Geen idee eigenlijk. Maar als dat zo zou zijn, zou ik het natuurlijk heel interessant vinden. Ik weet nog van niks, dus we zullen zien wat de toekomst brengt", aldus de voormalig publiekslieveling
Valentijngod
Waarom zou Narsingh vertrekken? Die gozer krijgt hier een godsvermogen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:35 schreef satecl het volgende:
Het wordt wel een drukke zomer voor Feyenoord. De volgende spelers zullen allen wel vertrekken:
Kelly
Narsingh
van der Heijden
Karsdorp
Tapia
Ié
Johnston
Ozyakup
Dan zijn Larsson en Vermeer in de winter weggegaan, en missen we Sinisterra ook nog wel tot december. Uit de o19 zal niemand wat toevoegen aan dit Feyenoord. Die komen veel te kort. Alleen Summerville en Burger zie ik een kans maken. En dan nog een kleine kans voor Ramon Hendriks.
Dan hou je spelers over waar je niks aan hebt:
Nieuwkoop
van Beek
Toure
El Bouchataoui
Hall
ten Hove
Bannis
Wehrmann
Vente
Je zult er wel een paar binnenboord moeten houden, anders hou je heel weinig over
Wat mij betreft dus versterkingen:
Rechtsback
Centrale middenvelder
Aanvallende middenvelder
Linksbuiten
En dan natuurlijk overeenstemming komen met Botteghin en Fer. Ik wens Arnesen veel succes, het zal zwaar worden.
Dan komt ie in het rijtje spelers waar je niks aan hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom zou Narsingh vertrekken? Die gozer krijgt hier een godsvermogen.
Senesiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe is het dus duidelijk dat Bozenik, Bijlow, Nieuwkoop, Malacia, Sinisterra, Geertruida en Toornstra blijven als kandidaten voor de eerste elf. Achter de rest staat nog een vraagteken eigenlijk.
Ik neem aan dat je Haps, Kökcü, Berghuis en Jørgensen niet noemt omdat ze mogelijk verkocht worden. Maar denk dat ze niet meer dan 2 willen verkopen en maximaal 1 van Kökcü en Berghuis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot nu toe is het dus duidelijk dat Bozenik, Bijlow, Nieuwkoop, Malacia, Sinisterra, Geertruida en Toornstra blijven als kandidaten voor de eerste elf. Achter de rest staat nog een vraagteken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |