er is geen urgentie en weinig tijd dus ik verwacht het nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiteindelijk gespeeld gaat worden, jij?
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is geen urgentie en weinig tijd dus ik verwacht het niet
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.
Wat een waardeloze bond is het toch.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.
ze lopen niet over van initiatief inderdaad, voeg daar het gezeur van Utrecht aan toe en ze laten het gewoon voor wat het isquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat een waardeloze bond is het toch.
Waarom niet doordeweeks tussen de 1e en 2e speelronde?quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.
Geen idee hoe het Europese programma eruit gaat zien maar dat zal dus ook rond die tijd gaan beginnen.
ik spreek slechts mijn verwachting uit omdat je in principe al een maand achterloopt en je verder ook nog een Europees en nieuw bekerprogramma hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet doordeweeks tussen de 1e en 2e speelronde?
Het kan overigens ook nog dat er een uitzondering wordt gevonden voor een aantal dingen in augustus, misschien ook wel de bekerfinale.
Ik heb een andere hypothese. Utrecht gaat nu eerst nog een tijdje zeuren bij de UEFA, voorstel voor een Europees ticket wordt afgewezen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze lopen niet over van initiatief inderdaad, voeg daar het gezeur van Utrecht aan toe en ze laten het gewoon voor wat het is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb een andere hypothese. Utrecht gaat nu eerst nog een tijdje zeuren bij de UEFA, voorstel voor een Europees ticket wordt afgewezen.
Vervolgens komen ze er ergens in juni eindelijk achter dat het niet gaat werken en doen Feyenoord en Utrecht een voorstel om de wedstrijd alleen om de prijs te spelen.
Ajax is wel heel stil gebleven moet ik zeggen over eventueel kampioenschap zeker nu blijkt dat elk ander land wel een kampioen uitspreekt, al lag het daar wel wat makkelijker ook qua punten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kan ook nog tot protesten leiden vanuit Amsterdam dat 2 schalen ontnomen wordt.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT #2416 naar #2418
Weet TS zelfs niet dat dat automatisch gaat?
Ajax had die titel gewoon moeten hebben vind ik. Maar goed, in Amsterdam toch prijzen zat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is wel heel stil gebleven moet ik zeggen over eventueel kampioenschap zeker nu blijkt dat elk ander land wel een kampioen uitspreekt, al lag het daar wel wat makkelijker ook qua punten.
Maar mocht de bekerfinale gespeeld worden denk ik niet dat Ajax opeens gaat protesteren dan hadden ze dat al lang gedaan.
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap dus naar Cincinatti. Als hij maar geen opmerking over slavernij maakt met zijn Aryan Brotherhood-hoofd.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.
Directeurtje is een Nederlander dus die haalt alle mislukte Eredivisietrainers binnen. Als Jaap eruit ligt zal hij Verbeek wel halen of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.
Oja die drol van Zwolle.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Directeurtje is een Nederlander dus die haalt alle mislukte Eredivisietrainers binnen. Als Jaap eruit ligt zal hij Verbeek wel halen of zo.
Ik zet mn geld op Art Langelerquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Ow ja dan wordt het een ex Zwolle trainer.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen, de tering zegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:11 schreef Generationalpha het volgende:
Bekerfinale gaat wel door verwacht ik.
ben jij een bot?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:11 schreef Generationalpha het volgende:
Bekerfinale gaat wel door verwacht ik.
Je snapt niet dat wij afhaken als hij verkocht moet worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet. Vind dat uiteindelijk een erg matige speler. Hij begon hij wel leuk.
Huren zou ik ook niet doen. Echt een matige speler.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je snapt niet dat wij afhaken als hij verkocht moet worden?
Ah zo. Meh. Huren weet ik niet, geen idee wat er achter zit nog qua jeugd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Huren zou ik ook niet doen. Echt een matige speler.
Maar het is wel de enige optie.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Huren zou ik ook niet doen. Echt een matige speler.
Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar het is wel de enige optie.
Ah, jij hebt de hele transfermarkt in kaart merk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar het is wel de enige optie.
Nouja, de berichten zijn niet hoopvol. Er is geen cent vrij om spelers ook maar een half miljoen aan salaris te bieden, dus dat is niet zo best.quote:
Er lopen gewoon contractbesprekingen met meerdere spelers. Pertinente flauwekul dus. Zoals het gros van je postsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, de berichten zijn niet hoopvol. Er is geen cent vrij om spelers ook maar een half miljoen aan salaris te bieden, dus dat is niet zo best.
Het zou mij oprecht niets verbazen als ie daadwerkelijk de hele transfermarkt in kaart heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de hele transfermarkt in kaart merk ik.
Met Fer en Botteghin ja. Dat zijn geen nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lopen gewoon contractbesprekingen met meerdere spelers. Pertinente flauwekul dus. Zoals het gros van je posts
Nou enquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Met Fer en Botteghin ja. Dat zijn geen nieuwe spelers.
Ja nee, luister: Ik vind het prima allemaal hoor, maar ik denk wel dat Feyenoord echt weer een keer een Royston Drenthe nodig heeft (matige speler die voor veel geld weggaat en niet voor achteruitgang zorgt in kwaliteit) om aan te gaan haken bij de topclubs.quote:
Waarom ben je zo extreem eigenwijs?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, de berichten zijn niet hoopvol. Er is geen cent vrij om spelers ook maar een half miljoen aan salaris te bieden, dus dat is niet zo best.
De laatste 5 jaar waren er natuurlijk veel stunts (Elia, Kuijt, Van Persie, Clasie en Karsdorp terug, Ozyakup etc.) maar dat lijkt er voorlopig niet in te zitten.
Oke nou bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja nee, luister: Ik vind het prima allemaal hoor, maar ik denk wel dat Feyenoord echt weer een keer een Royston Drenthe nodig heeft (matige speler die voor veel geld weggaat en niet voor achteruitgang zorgt in kwaliteit) om aan te gaan haken bij de topclubs.
Dit blijft aanmodderen.
quote:'Opnieuw bittere pil voor Feyenoord en Advocaat'
Feyenoord-trainer Dick Advocaat lijkt een volgende tegenvaller te moeten slikken. Ook een langer verblijf van Edgar Miguel Ié dreigt de Rotterdamse club te ontglippen.
Feyenoord huurde Ié een jaar geleden van het Turkse Trabzonspor. De Rotterdammers hopen deze samenwerking voort te zetten, ook al was hij het voorbije seizoen geen zekerheidje in De Kuip. Volgens Griekse media dreigt hij zijn carrière echter voort te zetten bij het Griekse Olympiakos Piraeus.
Olympiakos dreigt één of meerdere vacatures tegemoet te gaan in het hart van de verdediging. Volgens Sport24 is Ié aangewezen als potentiële aanwinst. Het medium denkt dat de Feyenoord-huurling met een waarde van 2,4 miljoen euro relatief goedkoop naar Piraeus te halen is.
Advocaat zou Ié graag bij Feyenoord willen houden. Door de coronacrisis kan de clubleiding echter weinig beginnen aan de onderhandelingstafel. Vooralsnog verlopen contractonderhandelingen heel moeizaam, met zelfs een 'nee' van Vitesse-aanvoerder Bryan Linssen als resultaat.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Even een expert erbij halen: @:GenerationAlpha
Correct.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:54 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het huldigen van de beker wordt sowieso alleen gedaan door kleine clubs toch?
Hou jullie op de hoogte mensen.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Even een expert erbij halen: @:GenerationAlpha
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 25-05-2020 om 15:16:08Beşiktaş JK is een van de kapers op de kust geworden voor de handtekening van de transfervrije Leroy Fer. De Turken hebben de middenvelder verleid met een 3-jarig contractvoorstel, waarin hij aanzienlijk meer kan verdienen dan bij Feyenoord. reageer retweet
Tsja, lastige situatie.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 25-05-2020 om 15:16:08Beşiktaş JK is een van de kapers op de kust geworden voor de handtekening van de transfervrije Leroy Fer. De Turken hebben de middenvelder verleid met een 3-jarig contractvoorstel, waarin hij aanzienlijk meer kan verdienen dan bij Feyenoord. reageer retweet
Die Turken weten op één of andere manier al jaren een totaal onhoudbaar financieel model in stand te houden, zitten dik in de schulden en kunnen dan tijdens een coronacrisis toch nog flinke salarissen bieden aan spelers zonder restwaarde?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
Dickie zal wel spijt hebben van de contractverlengingquote:Op maandag 25 mei 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
Sjaak laat zich niet in de maling nemen. Wat heeft die man binnen 1 transferperiode er een ongekende bende van gemaakt zeg. En dan als beloning weer in de RvCtwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:45:15Luciano Narsingh mag bij elk aannemelijk bod ook uitkijken naar een andere club: Er hebben zich voor alsnog geen gegadigden gemeld. De buitenspeler zijn salaris drukt te erg op de begroting van Feyenoord. reageer retweet
Mwah, het is wachten tot die boel daar implodeert. Denk dat het niet zo verstandig is om daar op in te gaan momenteel.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, lastige situatie.
Ik zou het wel weten als ik Fer was, lekker naar die Turken voor een veelvoud netto.
SJAAK MOET BLIJVUHquote:Op maandag 25 mei 2020 16:08 schreef Maastoren het volgende:
Sjaak laat zich niet in de maling nemen. Wat heeft die man binnen 1 transferperiode er een ongekende bende van gemaakt zeg. En dan als beloning weer in de RvCtwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:45:15Luciano Narsingh mag bij elk aannemelijk bod ook uitkijken naar een andere club: Er hebben zich voor alsnog geen gegadigden gemeld. De buitenspeler zijn salaris drukt te erg op de begroting van Feyenoord. reageer retweet
. Hadden die VvF goed gezien. Enge kliek Kuyt, Jansen en Troost
.
daar is het al zo lang wachten op dus dat zal ook niet dit jaar gaan gebeuren en mocht het na 1 seizoen toch zo zijn is hij weer transfervrijquote:Op maandag 25 mei 2020 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, het is wachten tot die boel daar implodeert. Denk dat het niet zo verstandig is om daar op in te gaan momenteel.
Maar ik ben bang dat Feyenoord toch de salariskraan iets meer open moet gaan gooien. Het is gewoon niet houdbaar als spelers als Fer en Botteghin een fractie verdienen van wat Jørgensen en Toornstra bijvoorbeeld krijgen.
Dick zal als ervaren man met dit soort scenario’s inderdaad geen rekening hebben gehouden.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:58 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dickie zal wel spijt hebben van de contractverlenging
Ja precies, dat roept men al 20 jaar ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is het al zo lang wachten op dus dat zal ook niet dit jaar gaan gebeuren
Bedoel eigenlijk Besiktas specifiek, niet het hele Turkse voetbal. Situatie bij die club was momenteel niet bepaald rooskleurig, is gewoon niet de beste plek nu om naar toe te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is het al zo lang wachten op dus dat zal ook niet dit jaar gaan gebeuren en mocht het na 1 seizoen toch zo zijn is hij weer transfervrij
Persoonlijk ben ik wel voorstander van een Feyenoord - Utrecht bij Schalke of Leverkussen.quote:FC Utrecht wil bekerfinale spelen: ''In Duitsland of op Bonaire''
FC Utrecht heeft de hoop op een bekerfinale met Feyenoord nog steeds niet opgegeven. De club heeft een dossier ingediend bij de UEFA en hoopt rond 17 juni antwoord te krijgen. Utrecht hoopt zo zelfs nog een ticket voor Europese wedstrijden te verdienen: de UEFA heeft aangegeven dat deelnemers aan Europees voetbal niet per se per 3 augustus bekend moeten zijn.
"Als er nieuwe feiten en omstandigheden zijn, dan kan de KNVB met het comfort van UEFA-rugdekking het bekertoernooi alsnog laten uitspelen", aldus de advocaten Jeroen Bedaux en Frans de Weger in De Telegraaf.
Utrecht staat er eventueel ook voor open om de bekerfinale nog voor 3 augustus te spelen. "Waarom niet in juli als je kijkt hoe soepel het nu in de Bundesliga gaat? Óf in het buitenland. Dat zou – na een quarantaine van de Feyenoord- en FC Utrecht-selectie – net over de grens in Duitsland kunnen, maar eventueel ook op Bonaire. In die Nederlandse gemeente heeft het coronavirus veel minder om zich heen gegrepen. Explore all options", zo vervolgt De Weger. "De KNVB doet dat niet, dus zijn wij maar op die stoel gaan zitten. Zo hopen we de UEFA te overtuigen."
Volg het met grote belangstelling! Alles voor deze schitterende bokaal:quote:Op maandag 25 mei 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
@:generationalpha vindt dat ook een goed plan
Wat een lap tekst.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stadion_Kralendijk
Prima stadionnetje.
Als we daar de bekerfinale zouden spelen hebben we alvast de eerste tropische verrassing deze zomer.quote:
tja voetballers en lange termijn denken en dan heb je het over een speler die een paard kocht zonder stal.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk Besiktas specifiek, niet het hele Turkse voetbal. Situatie bij die club was momenteel niet bepaald rooskleurig, is gewoon niet de beste plek nu om naar toe te gaan.
Bovendien geeft ie best wel veel op bij Feyenoord nu, een basisplek in een lopend elftal waar hij voor het eerst in jaren fit is. Als Feyenoord de ploeg bij elkaar houdt is het een slecht moment om naar een instabiel Besiktas in een sowieso financieel instabiele periode te gaan. Maar goed, dan moet Feyenoord dus ook wel de ploeg bij elkaar houden. Al die spelers zitten elkaar natuurlijk ook af te wachten.
Alleen John de Wolf en Henke Larsson uit dat rijtje ben benieuwd hoe van Wonderen het bij Go Ahead Eagels gaat doen meer geschikt als Kuytquote:Op maandag 25 mei 2020 21:19 schreef PIETR het volgende:
Trainersstaf vanaf 2021/2022:
Dirk Kuyt - Henke Larsson - Alfons Groenendijk - John de Wolf
wtf
Aldus Valentijntje Driessenquote:Op maandag 25 mei 2020 21:19 schreef PIETR het volgende:
Trainersstaf vanaf 2021/2022:
Dirk Kuyt - Henke Larsson - Alfons Groenendijk - John de Wolf
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |