Het is wel de bedoeling dat je echt zelf iets maakt. Maar vooruit, je hebt een béétje meegedaanquote:Op maandag 1 juni 2020 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gisteren kebab gegeten. Zo’n kant en klaar bbq bakje met bulgursalade met venkel.
Onbewust meegedaan! Of telt dat niet?
Tsk, ik had nog wel TWEE spiesjes per onderdeelquote:Op maandag 1 juni 2020 21:49 schreef marc0871 het volgende:
'Spiesjes' is wel héél ruim opgevat![]()
![]()
Zitten leuke ideeën bij.
Ik had de rest wel zelf gemaakt!quote:Op maandag 1 juni 2020 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je echt zelf iets maakt. Maar vooruit, je hebt een béétje meegedaan
Oh, maar die cocktailprikkers heb ik daar nog niet eens mee bedoeld.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tsk, ik had nog wel TWEE spiesjes per onderdeel
Rustig aan, je bent niets verplichtquote:Op maandag 1 juni 2020 22:47 schreef Oceanonix het volgende:
dames en heren, de samenvatting zal op zich moeten laten wachten. Ik heb denk dat het mij de komende dagen niet gaat lukken om alle foto's netjes te verwerken.
Oh, verkeerd begrepen! Nou, dan tel je mee hoorquote:Op maandag 1 juni 2020 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had de rest wel zelf gemaakt!
Had het ook zelf kunnen maken, maar ja, aanbiedingen hé
Dat was een wrap, iemand zei ergens vantevoren dat een gordon blue ook mocht, dan kan dat dus ook wel. En ze moesten ook opquote:Op maandag 1 juni 2020 23:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, maar die cocktailprikkers heb ik daar nog niet eens mee bedoeld.
Het ging mij er vooral om wát er op de spiesjes zit.
Ik verwachtte vlees, groente, vis of zelfs tofu.
Niet een opgerolde naan met zalm in stukken gesneden met prikker, smoothie ijs of ijsbonbonnetjes op een stokje.
quote:Op maandag 1 juni 2020 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een wrap, iemand zei ergens vantevoren dat een gordon blue ook mocht, dan kan dat dus ook wel. En ze moesten ook op
Maar zo breed kan het dus allemaal, al die ijsjes waren ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.v
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |