"Am Montag mild und zeitweise Regen, am Nachmittag trocken, ab Dienstag Temperaturrückgang und mit zeitweise kräftigen Schneeschauern oberhalb 500 m Wintereinbruch im Hochsauerland."
Klinkt goed, hopelijk klopt het
Ga dan een weekend naar oostenrijk met de trein.
Dat zijn speciale reizen. Je vertrekt eind van de middag
op vrijdag. En gaat op zondag avond weer terug. En ben je er
maandag morgen. zeer goed te doen. Alleen je bent wel dood dan
alle info over wintersport in winterberg! heel veel info, met webcams en veel weerberichten, khoop dat dit je helpt met de keuze om erheen te gaan ofniet..
\
grtz knucklezz
quote:Ik was voor winterberg paar weken geleden voor een dagpas geloof ik 18 euro kwijt en 18 euro voor de huur van het materiaal. Dus valt allemaal wel mee................morgen gaan we weer
Op donderdag 13 februari 2003 16:18 schreef Blackeagle het volgende:
weet iemand wat een skipas voor 1 dag ongeveer kost in sauerland?
word een keertje extra wax en als je terug komt
quote:Lezen slimmerd.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:41 schreef Plokky het volgende:
10 cm is bar weinigword een keertje extra wax en als je terug komt
Waarom ga ik na het uitgaan toch altijd weer even achter m'n pc zitten.. Zou het een verslaving zijn of is het gewoon de alcohol
Weet iemand hoe het nu is in Winterberg? Op de site staat dat bijna alle liften open zijn, maar ik neem aan dat het allemaal kunstsneeuw is.
Iemand die er deze week (vandaag of gister zelfs?) is geweest? Ik wil graag weten hoe het met de pistes gesteld is. De 2 pistes op de webcam zien er goed uit, maar hoe zijn de andere pistes in het gebied?
Misschien dat ik dan morgen nog op de laatste dag van de kerstvakantie een dagje naar Winterberg ga
http://webcam.winterberg.de/ski/wtbskilift.html
Als je op de webcams kijkt lijkt het aardig druk te zijn vandaag. Er ligt niet al te veel sneeuw, maar morgen wordt meer verwacht.
quote:Dat is dus helemaal niets he
Op zaterdag 3 januari 2004 13:02 schreef Tiemie het volgende:
in winterberg ligt op het moment 2 cm sneeuw.
quote:Ik deel je mening wel, maar voor de beginner is het wel een ideale plek om het te leren. Nog genoeg diversiteit in pisten (14 meen ik) dus ook in moeilijkheids niveau. Probeer dat maar is in zoetermeer. En wat moet zo iemand dan in een top-notch gebied als je toch niet verder komt dan de "Hollandische Gletscher"
Op dinsdag 28 januari 2003 13:02 schreef ook_gek het volgende:
Winterberg is toch geen skien
Dat is helemaal niets. Dat is een heuvel. Meer niet.
Net iets minder dan snow world in zoetermeer
quote:Klopt. Maar als er een beetje sneeuw ligt in winterberg is het meteen afgeladen met mensen. En dat is ook niet lekker als je een beginneling bent. Ga je naar een snowworld door de weeks. Dan is het dood stil en kan je op je gemakje en zonder zorgen wat proberen.
Op maandag 12 januari 2004 13:56 schreef markvleth het volgende:[..]
Ik deel je mening wel, maar voor de beginner is het wel een ideale plek om het te leren. Nog genoeg diversiteit in pisten (14 meen ik) dus ook in moeilijkheids niveau. Probeer dat maar is in zoetermeer. En wat moet zo iemand dan in een top-notch gebied als je toch niet verder komt dan de "Hollandische Gletscher"
Stukje meer ontspannen dan in winterberg.
quote:Zegt mij ergens vaag wat, ik ben zelf nog wel is in kustelberg geweest(ook vlakbij). Ik heb er zelfs leren skien...
Op woensdag 14 januari 2004 15:46 schreef BrauN het volgende:
Ook wel eens iemand in Willingen geweest? Wij gaan er binnenkort een paar daagjes heen. Is vlak bij Winterberg volgens mij.
Is het volgens jullie maandag wel te doen?
Rob
quote:Door de week is het altijd rustig. Het probleem is alleen dat het volgende week een graad of 5 wordt en dat het gaat regenen.
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef rvdboomen het volgende:
Ik ben van plan a.s. maandag naar Winterberg te gaan.
Niet in het weekend ivm de drukte.Is het volgens jullie maandag wel te doen?
Rob
Ik ga zelf aanstaande zaterdag. Als je zorgt dat je om 9 uur op de piste staat en meteen wat meer naar de achterste pistes in het gebied gaat is het prima uit te houden. Op www.skiplezier.nl staat ergens een overzicht van welke pistes erg druk zijn en welke juist niet. Eigenlijk zijn alleen de pistes aan het begin druk in het weekend.
Vorig jaar ben ik er in februari geweest een weekend, op zaterdag was het sowieso een stuk minder druk dan op zondag.
Zaterdag a.s. lijkt ook de laatste dag te zijn voorlopig waarop je nog kunt skiën. De temperatuur gaat voor langere tijd rond de 5 graden liggen en het zal regelmatig regenen. Nu ligt er nog een mooi laagje van 20 á 25 cm verse sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |