Dit wordt moeilijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan iemand die niet in de islam gelooft die marteling in de hel vermijden?
Snap ik volkomen, je zult maar moeten verkondigen dat je in een albarmhartige god gelooft die het gros van de mensheid, zijn eigen creaties, voor eeuwig laat lijden in het hellevuur omdat ze niet, of in iets anders, geloofd hebben... daden enzo doen er niet eens toe.quote:
Loop morgen maar door het winkelcentrum. Zie je ze wel met hun dikke billen en bos met krullen.quote:
wat een kutwijfquote:
quote:
Dat pikken van een vrouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En daarom is het een kutwijf?nee prima te volgen logica
Dat ze zulke witte tanden heeft godverdomme! Dat is toch niet normaal? Trut!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat precies?ik begrijp je ff niet
Dit dus, ze brengt alle negers in verlegenheid dit kan echt niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat ze zulke witte tanden heeft godverdomme! Dat is toch niet normaal? Trut!
Ja het is werkelijk bespottelijk, wat een kutwijfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat ze zulke witte tanden heeft godverdomme! Dat is toch niet normaal? Trut!
Dit geloof jij zelf toch ook?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap ik volkomen, je zult maar moeten verkondigen dat je in een albarmhartige god gelooft die het gros van de mensheid, zijn eigen creaties, voor eeuwig laat lijden in het hellevuur omdat ze niet, of in iets anders, geloofd hebben... daden enzo doen er niet eens toe.
Houd je hand voor de gein eens boven een aangestoken aansteker; vermenigvuldig dat gevoel met eeuwigheid, en vertel me nog eens hoe een goede god zoiets zijn eigen schepselen kan aandoen.
Om dat te brengen als 'vreugdevolle boodschap' is inderdaad wat lastig.
Ziet Faouzia er uit als subsahara ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit dus, ze brengt alle negers in verlegenheid dit kan echt niet!
Vindje? Ik vind Turkse meiden (in Nederland iig) vaak wat preuts en wat ongemakkelijk in bed. Of je moet geluk hebben dat ze toevallig uit het westen van Turkije komt, maar die zijn beperkt in Nederland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:05 schreef JochemSjakie het volgende:
Marokkaanse meiden zijn ok in bed, maar Turkse meiden zijn echte freaks in bed. Kan het zeker aanraden.
De kerkvaders waar je het zo vaak over hebt wel.quote:
Dat kan. Maar niet allemaal; zie Origenes of Clemens van Alexandrië, of Gregorius van Nyssa... etcetera.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
De kerkvaders waar je het zo vaak over hebt wel.
Gewoon cherrypicken dus, precies wat je protestanten verwijt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar niet allemaal; zie Origenes of Clemens van Alexandrië, of Gregorius van Nyssa... etcetera.
Zelfs Hieronymus... Tot die onder de betovering van Augustinus kwam, natuurlijk.
Nee hoor, ik hang daar namelijk verder geen goddelijke ingeving of inspiratie aan, die interpretatie van mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon cherrypicken dus, precies wat je protestanten verwijt.
Protestanten ook niet maar sure.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hang daar namelijk verder geen goddelijke ingeving of inspiratie aan, die interpretatie van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |