ga je baard trimmen, schijnheiligaardquote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oke, misschien wel. Misschien niet. Ben het constante gezeik op de islam in KLB beetje zat, snap je?
Misschien moet je dan eens stoppen om je geloof aan andere op te dringen (zoals je bijv. bij Wollah doet).quote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oke, misschien wel. Misschien niet. Ben het constante gezeik op de islam in KLB beetje zat, snap je?
Moe van jouw debiele posts bedoel jequote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
beetje moe van het blowen jongen
Jank niet zo joh hommotje.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, ik heb toen zelf al aangegeven waarom ik dit deed bij wollah.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens stoppen om je geloof aan andere op te dringen (zoals je bijv. bij Wollah doet).
Gewoon normaal doen flikkerquote:Op zondag 24 mei 2020 10:52 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
doe eens rustig, haatbaard
Ja, dat rechtvaardigt de meest pijnlijke wijze waarop je een menselijk lichaam kunt martelen wel, ja...quote:Op zondag 24 mei 2020 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof is nu eenmaal gaan all you can eat buffet waar je enkel kan uitkiezen wat je lekker vindt.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TS heeft een blauwtje opgelopen met een Marokkaanse meid.
Deze man weetquote:Op zondag 24 mei 2020 16:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Martijnvandijk01
Je hebt een bijzondere kijk op het leven.
Daarbij ben je een knappe vent als je met droge ogen kunt beweren met je hersenen te denken ipv met je penis, maar vervolgens gaat zeiken over hun lichamen en vaginasquote:Op zondag 24 mei 2020 15:38 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Er zijn toch knappe Marokkaanse meisjes.
Van een atheïst zou dit ergens op slaan, van een katholiek is het enkel hypocriet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kern van islam inderdaad. Geloof, of brandt voor eeuwig in de hel, waar je eenmaal afgefikte lichaam door de albarmhartige iedere keer weer opnieuw aangroeit.
En dat omdat je weleens een varkenspootje eet.
Het zegt veel over een geloof wanneer angst de key motivator is. Het zegt namelijk vooral dat de echte egoïst daar zijn heil zoekt uit puur zelfbehoud. Oh, en dat je het stadium van bang kind nooit bent ontgroeid.
Dat ik in iets geloof betekent niet dat ik mijn verstand uitschakel.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Van een atheïst zou dit ergens op slaan, van een katholiek is het enkel hypocriet.
Ohja klopt, als je 1 iets verkeerd doet zal je gelijk in de hel branden. Zo werkt het idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat rechtvaardigt de meest pijnlijke wijze waarop je een menselijk lichaam kunt martelen wel, ja...
Verkeerde keuze gemaakt aan de eettafel. Dat pikt de albarmhartige niet, natuurlijk.
Imagine the word of God without religious groupiesquote:Op zondag 24 mei 2020 16:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Van een atheïst zou dit ergens op slaan, van een katholiek is het enkel hypocriet.
Dat zijn ook vaak mensen die dan onder een Nederlandse naam komen prediken dat je beter weg kan blijven bij Marokkaanse damesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tot haar broer of neef erachter komt
Kan iemand die niet in de islam gelooft die marteling in de hel vermijden?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ohja klopt, als je 1 iets verkeerd doet zal je gelijk in de hel branden. Zo werkt het idd.
Not
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja die slapen tot 4 in de middag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |